Citat:
Ursprungligen postat av
Ipsi
Jaha, och detsamma skulle väl i så fall gälla dig om du brydde dig om dessa kvinnor, att du just nu skulle debattera mot imamer i Rinkeby istället för att sitta och gnälla på svenska feminister.
För det första så debatterar jag ständigt mot islam (ibland mot muslimer) i flera andra sidor (exempelvis youtube och reddit) och har skrivit senaste 2-3 åren en extremt antimuslimsk roman (en dag släpper jag den gratis anonymt på internet, vill inte sova med en yxa resten av mitt liv). Hånar alltid profeten Muhammed och rädds inte attackera islams kärna nästan vart jag än går, inklusive i Universitet då jag blev tvingar att skriva en annan essä då 3 paragrafer om Muhammed i en essä om ondska var för kontroversiellt (roligt nog var katolska kyrkan dock helt acceptabel).
Men jag ska vara ärlig om en sak: jag är rädd för att debattera mot imamer eller muslimer på deras hemmaplan, speciellt då jag kan bli passionerad och då ibland tala ut helt utan censur om mina tankar, men jag vågar åtminstone erkänna att jag är mer rädd för att debattera mot muslimer än exempelvis livets ord medlemmar (har ju haft diskussioner där de ger grattis pannkaka om allt möjligt...). Att bara erkänna att islam har sådan makt att man ens är rädd att kritisera dem är att börja erkänna hur pass allvarlig situationen är.
Här i FB gör jag ju annars mitt i att debattera mot vänstern som vill skänka bidrag till imamer, bygga moskeer och låta islamister in i svenska politiska finrummet, samt fortsätta massinvandring från muslimska länder tills hela Sverige blir oigenkännligt.
Så jag känner att jag gör (nästan) mitt bästa. Mitt bästa skulle sluta med mig skjuten till döds i Rinkeby.