2019-02-04, 12:36
Medlem
gamlingen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Vad i helvete håller TV4 på med? VARFÖR är Kim tillbaka???????

TV4 är så jävla tråkiga. Det är uppenbart att man vill ha kvar Mahsa dessutom.

Det förklarar varför Rocco är tillbaka. Om Mahsa stör sig på Göran så kommer hon att få psykbryt på Rocco.

Men ärligt talat så blir det ju inte seriöst längre om Kim är tillbaka. Vad är poängen med att fortsätta titta på skiten nu?

Nu känns ju farmen riktigt, riktigt jävla oseriöst.

Atagligen så har vi årets vinnare Kim,Masha eller Rocco
Citera
2019-02-04, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Ja verkligen. Hon har pedagogiska färdigheter, som visades när hon berömde Stina för att hon kan mycket och samtidigt kom med konstruktiv kritik. Smart sätt att få fram budskap utan att mottagaren känner sig utsatt. Stina skall bli lärare men passar inte till det medan Neda är klockren som lärarämne.
Ja Neda verkar också vara schysst, mogen och inget tjafs.Bra och schyssta personer, verkar dock inte uppskattas, utan grälande gaphalsar och dålig stil, verkar gå hem i stugorna. Konstigt.
Nada, Rocco, Göran,Pasi,Diana, plus nuvarande storbonde, de är bäst.
Citera
2019-02-04, 13:33
Medlem
Hyrkoons avatar
Spoiler om kommande avsnitt imorgon tisdag
Citera
2019-02-04, 14:21
Medlem
RobertoSavianos avatar
Brukar vanligtvis hålla med folk som skriver här, men denna gång måste jag säga att jag inte gör det.

Mahsa verkar ju vara den enda vettiga. Emilie är mest sinnessjuk av alla. En riktigt äcklig orm som hugger alla i ryggen och många deltagare som sett programmet måste hata henne efter de sett avsnitten. En sån orm som springer och smörar för alla, men sen snackar skit bakom ryggen på dem och sen sitter och uppviglar drama hela tiden.

Om inte hampus har AIDS så borde han kolla nån av hennes youtubevideos för dem får man ju direkt AIDS av. Skriker och beter sig som en kärring och klagar på att allt är orättvist osv. Vidrig männisa.

Hon truckföraren kör ju exakt samma stil och är fan i mej sinnebilden av WHITE TRASH.

Alla som försöker "leka smarta" och styra upp pakter är även dem vidriga. Fett löjliga helt enkelt.

De enda som känts softa är Kim, Mahsa, Neda eller vad hon heter och Pasi. Resten beter sig som idioter.
Citera
2019-02-04, 14:42
Medlem
MrsVanity1s avatar
Sett avsnittet nu efter jobbet.

Masha förtjänade vinna.Hon hade pluggat mkt(vad man än må tycka om henne).
Rätt ska vara rätt.

Tess är en liten intrigmagerska hon med....inte bara Masha.
Rocco verkar inte lika på denna gång,tacksamt nog.

Emelie tål jag inte.
Citera
2019-02-04, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Mahsa verkar ju vara den enda vettiga. Emilie är mest sinnessjuk av alla.

Sinnessjuk är ett epitet jag skulle sätta på Mahsa om någon, Emelie spelar bara smart i motsats till Mahsa som verkar leta efter konflikter. Och vad är grejen med att hon sågade Tobbes inhandling? Tror hon att hon är "rolig" och "skön" eller? Jisses vilken pajas hon är.
Citera
2019-02-04, 14:57
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4637
Sinnessjuk är ett epitet jag skulle sätta på Mahsa om någon, Emelie spelar bara smart, i motsats till Mahsa som verkar leta gräl. Och vad är grejen med att hon sågade Tobbes inhandling? Tror hon att hon är "rolig" och "skön" eller? Jisses vilken pajas hon är.

Vet faktiskt inte varför jag inte stör mig så mycket på henne. Kanske är det för att hon inte håller på med löjliga pakter och spelar fulspel.
Citera
2019-02-04, 14:58
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon

Då har jag rätt magkänsla. I mina ögon så är det att göra bort sig att uppträda så.
Citera
2019-02-04, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon

Nej!!! Inte just h*n!
Senast redigerad av Dormouse 2019-02-04 kl. 16:00.
Citera
2019-02-04, 15:33
Medlem
FlyingBees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
En kärring som åkte hem hade massor med bölder som väl var bett av bromsar. Min gissning är insektsbett i detta fallet också.
ok vi får hoppas på det för när han inte hade tröja på sig så blev jag orolig för hans hälsa, visste han var smal men inte sådär, han ser ut att vara sjuk av någon infektion. Dessutom vad fan hänt med Linus framtänder, de ser helt svarta ut, är det ifrån blåbären? Vet man kan få rätt färgade tänder av färska bär.
Citera
2019-02-04, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Finns inga i landet som har AIDS, mediciner gör att det till och med går vända ett förlopp när viruset upptcäks väldigt väldigt sent, så pass effektiv är medicinerna idag. I U-länder däremot dör folk i AIDS eftersom inte medicin når ut till alla. Den är jäkligt dyr dessutom.

Uhm.. Jag jobbar inom vården, har tom varit med och gett patienter beskedet att de har AIDS/hiv.
Så, jo vi har en jävla massa människor med dessa och andra obotliga sjukdomar i Sverige, men visst lev du i din bubbla.
Som en praktikant hos oss sa en gång: 'vilken tur att vi har penicillin numera ja du vet, mot aids och sånt...' (hon fick inte vara kvar pga fler korkade anledningar)
Citera
2019-02-04, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingBee
ok vi får hoppas på det för när han inte hade tröja på sig så blev jag orolig för hans hälsa, visste han var smal men inte sådär, han ser ut att vara sjuk av någon infektion. Dessutom vad fan hänt med Linus framtänder, de ser helt svarta ut, är det ifrån blåbären? Vet man kan få rätt färgade tänder av färska bär.

Var uppenbarligen ännu smalare i idol för fem år sedan: https://www.google.com/search?q=rasmus+dangardt&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj4gdS2pqLgA hUwhqYKHdJ2DvkQ_AUIDigB&biw=1152&bih=546#imgrc=Wbh aE8YbCIzMPM:

Vissa är sådana, smala oavsett vad de trycker i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in