2019-02-04, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Ny favorit som vinnare i min bok är Neda. Make till att sköta konflikter snyggt! Hon behövs på farmen pronto, heja Neda!

Ja verkligen. Hon har pedagogiska färdigheter, som visades när hon berömde Stina för att hon kan mycket och samtidigt kom med konstruktiv kritik. Smart sätt att få fram budskap utan att mottagaren känner sig utsatt. Stina skall bli lärare men passar inte till det medan Neda är klockren som lärarämne.
Citera
2019-02-04, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Jag säger som jag sa tidigare i tråden, fakk patatis! jag vill ha The Månsson, fastkedjad i Masa eller Stina i minst ett dygn! (men jo,det är rätt kul att han kom in, och det lär ju röra om lite, förväntar mig massiva brainfarts.)

Gillade Diana redan från start. Hon har bara växt i mina ögon sen dess.
Rak och ärlig, har mer balle än de flesta av killarna. Står för vad hon säger men är samtidigt ödmjuk och verkar bry sig på allvar om människor. Värdig vinnare hittills.

Såg lite av en youtube-video av Emelie och vilken jävla skillnad från farmen.
Farmen Emelie är tystlåten, timid och syns knappt om det inte är för att sprida vidare information.
Youtube Emelie verkar ju ha lite käft dock! Och hon verkar vara en bra person. Synd att de klippt ner henne på farmen. Hon är dessutom jävligt söt.
Hell Månsson.
Citera
2019-02-04, 10:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gamlingen66
Är ju bara käft på han

Precis som på Rocco, fast på olika sätt. Rocco kan man ju bara skratta åt men samtidigt så skäms jag för att jag gör det. Han inser ju inte själv hur dråplig han är.

Apropå Diana, så är hon vän med förra årets Mulle. När vänner och familjer kommer till Farmen så dyker "hobbypyromannen" kanske upp.
Citera
2019-02-04, 10:33
Medlem
Wandras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Åh herregud, är du 12 år eller?

Det allra enklaste hade varit i fall folk slutade upp med att krampaktigt försöka hitta på töntiga smeknamn och istället benämnt folk vid dess riktiga namn.

Det är ju halva nöjet ju
Citera
2019-02-04, 10:42
Medlem
MrsVanity1s avatar
Nämen vad faaan är Rocco tillbaka?

Ska se avsnittena ikväll ,varför gillar så många han?

Han med sitt enerverande tjat - Liiiiisna,jag kan deta.Jag eldat ,jag levt långt liv.

Problemet är att han går på för mkt enligt mig.Men han verkar populär här.
Citera
2019-02-04, 11:04
Medlem
FlyingBees avatar
Kim såg genast sin chans att få smeka lite Victoria vid slakten snuskgubbe som han är för att "trösta".
Citera
2019-02-04, 11:09
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingBee
Kim såg genast sin chans att få smeka lite Victoria vid slakten snuskgubbe som han är för att "trösta".

Ja,han har ju blivit helt knepig .I början gillade jag han som sagt....
Citera
2019-02-04, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Va? IS? Nu får du gärna förtälja

Dokumentären heter ensamma mot IS, finns på SVT.
Citera
2019-02-04, 12:04
Medlem
Giggsys avatar
Arnold är som Gottfried i Dawkins säsong. Han åkte ut 2-3 gånger, likt förbannat dyker han även upp som joker när det bara är 5 pers kvar i tävlingen.
Citera
2019-02-04, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Är man så korkad så man gör ett sånt byte som Pasi gjorde ska man åka ut. Var det verkligen för att Neda skulle ha en kompis hoppas jag han kollar programmet nu. Produktionen borde sett till att både Pasi och Stina åkte ut istället för att bara godkänna bytet. Vadå regler! Finns ju inga tydligen.
Hade verkligen hoppats slippa se det största kräkmedlet mer, Kim. Hoppas hans besök där blir kort. Nästan så jag slutar titta för att slippa se honom.

Rasmus sa att produktionen försökte allt för att få ut Göran och behålla Stina, att Pasi bytte plats med henne var väl en del i det. Så jag gissar att vi kommer få dras med Stina på farmen, igen. Han skulle berätta mer om det i nästa reaktionsvideo.

Linus och Neda känns väl rätt givna, men jag har ingen aning om hur många platser som är reserverade åt torparna?
Senast redigerad av 4637 2019-02-04 kl. 13:03.
Citera
2019-02-04, 12:10
Medlem
Steinarrs avatar
Vad i helvete håller TV4 på med? VARFÖR är Kim tillbaka???????

TV4 är så jävla tråkiga. Det är uppenbart att man vill ha kvar Mahsa dessutom.

Det förklarar varför Rocco är tillbaka. Om Mahsa stör sig på Göran så kommer hon att få psykbryt på Rocco.

Men ärligt talat så blir det ju inte seriöst längre om Kim är tillbaka. Vad är poängen med att fortsätta titta på skiten nu?

Nu känns ju farmen riktigt, riktigt jävla oseriöst.
Citera
2019-02-04, 12:14
Medlem
i torsdags såg man mahsa/therese bråket i trailern då fatta man ju att göran skulle åka ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in