2019-02-03, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Ibland uteblir de väntade reaktionerna på de riktiga mansgrisarna då arga feminister inte ser dessa som ett hot utan mer kan hånskratta åt dem. Men vi får se

De har ju helt klart frågat Rocco om han vill komma tillbaka, just för att Iran är rå-feminist. Vad tror du?
Citera
2019-02-03, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
Varför tog ingen farväl av Göran? Brukar de inte göra det?

Jo det brukar de, väldigt märkligt att Göran ombads gå direkt också innan de ens hunnit börja röra sig neråt.
Citera
2019-02-03, 21:14
Medlem
jomennogardetsas avatar
Hört ryktas att det är upprättat en anmälan om sexuella trakasserier på Farmen i slutet av den här säsongen.
Det är kul att spekulera i vem som upprättat anmälan och isåfall mot vem.

När Kim kom in igen, så var det inte lika luddigt längre.
Jag tror det är Kim som blivit utsatt för mobbning av kvinnliga könet den här gången.

Jag hoppas att produktionen inte valt att klippa bort detta isåfall och låter oss se
trakasserierna ifråga.

Nu blir det Törpet, som våran fina Helena hade sagt.

EDIT: Kul att se fina Rocco igen, han är verkligen unik och en fantastisk gubbe!
Citera
2019-02-03, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jomennogardetsa
Hört ryktas att det är upprättat en anmälan om sexuella trakasserier på Farmen i slutet av den här säsongen.

Jag tror det är Kim som blivit utsatt för mobbning av kvinnliga könet den här gången.

Jag hoppas att produktionen inte valt att klippa bort detta isåfall och låter oss se
trakasserierna ifråga.

EDIT: Kul att se fina Rocco igen, han är verkligen unik och en fantastisk gubbe!

Det är väl feminist-Stina eller Iran som anmält nån gubbe.
Citera
2019-02-03, 21:16
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jomennogardetsa

trakasserierna ifråga.

Som vanligt vill man ju ha källor på det. Annars är det bara rykten som jag tar med några kilo salt.
Citera
2019-02-03, 21:16
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
De har ju helt klart frågat Rocco om han vill komma tillbaka, just för att Iran är rå-feminist. Vad tror du?

Jo men som jag skrev så hår inte alltid feministerna på det där. Har sett många ” debatter” där de riktiga mansgrisarna mest fått en ” du är fånig” replik medan män som varit något mellanting gått helvetets eldar mot sig då de setts som mer realistiska hot.
Citera
2019-02-03, 21:17
Medlem
Citera
2019-02-03, 21:17
Medlem
Hyrkoons avatar
Här nedan är en lista över årets deltagare och dess givna smeknamn av flashback-eliten.
Notera att jag inte syftar på att nedvärdera någon deltagare eller lägga någon värdering i över att lista upp smeknamnen, jag gör detta endast för att det ska bli lättare för skribenter och läsare att hänga med i tråden och dess diskussion om säsongen.

Smeknamn Farmen 2019, uppdaterad version

Stina Öberg: SnyggStina, FeministStina
Mahsa Farajollahi: Iran, Asylvaxarn, Prinsessan
Inger Johansson : Inget smeknamn
Diana Sundström: Truckis, Truckern, MILFen
Emelie Karlsson: /ourgirl/, Blåhåret, Blåmesen, Blåtotten, Goltuppen, Golarn
Maria Bjerkeden: Inget smeknamn
Alexander Rovira: Fakkin 2.0, Kungen
Alexander Hoffström: Rygghyggarn, Dolkstöten
Rasmus Dangardt: Legolas
Tobias Johansson: Colgate 2.0, Chips
Kim Graversen: Lennart Bladh, Arnold, Arrendern
Göran Söderlund: Inget smeknamn
Maxine Lindin: Läppen, Maxläpp, Botox
Therese Wendesten: Inget smeknamn
Tobias Möller: SnyggTobbe
Rocco: Patatis

BONUS!
Lista över användare vars trollinlägg förstör tråden:
Senast redigerad av Hyrkoon 2019-02-03 kl. 21:45.
Citera
2019-02-03, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Är fascinerad av att en tjej som skulle kunna se bra ut väljer att pumpa upp läpparna så hon ser helt grotesk ut
Hennes överläpp nuddar ju ibland vid näsan när hon pratar och hennes underläpp verkar ju hänga ner av tyngden när hon slappnar av
Hur är det ställt i huvudet på tjejer som gör så otroligt vidriga ingrepp?

Håller med..ser ut som hon fått en kraftig allergisk reaktion i hela ansiktet..
Citera
2019-02-03, 21:20
Medlem
Var inte Maxines utbrott lite underligt? Varför på Mahsa istället för den andra?
Citera
2019-02-03, 21:23
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluttershy12
Var inte Maxines utbrott lite underligt? Varför på Mahsa istället för den andra?

Mycket inneboende vrede mot Masha antagligen. Hon har ju fått låtsas gilla henne några dagar nu.
Citera
2019-02-03, 21:28
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Jag svarar bara på en efterfrågan som förekommit i tråden.

Och ja, för stunden har jag för mycket tid över.

Det är bra. Flashback ser alltid till att smeknamn tillkommer på deltagarna. Själv uppskattar jag det. Trist kalla dom för typ Tobbe1 och Tobbe2 bara.

Men Snyggstina rullar inte lika bra hos mig längre. Hennes fulspel (hoppas hon inte är så dryg i verkligheten) har förstört det för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in