Riktigt synd att IS-pappan torska på slangbellan. Men riktigt kul att Terminator och Patatis är tillbaka! Vi får se om Terminator är lika snuskig nu som på Torpet, han stod och höll om Korvläppen under slakten.
Är man så korkad så man gör ett sånt byte som Pasi gjorde ska man åka ut. Var det verkligen för att Neda skulle ha en kompis hoppas jag han kollar programmet nu. Produktionen borde sett till att både Pasi och Stina åkte ut istället för att bara godkänna bytet. Vadå regler! Finns ju inga tydligen.
Hade verkligen hoppats slippa se det största kräkmedlet mer, Kim. Hoppas hans besök där blir kort. Nästan så jag slutar titta för att slippa se honom.
Mycket bra söndagsavsnitt och lovande framtid för både Farmen och Torpet.
Iraniern behövs för dramat på Farmen och Göran kommer passa bra med Stina på Törpet.
Underbart med Patatis och Arnold Ranelid på Farmen igen för att få lite fart på pojkarna, började gå lite för enkelt för Master-Mind Tobbes tissel-tassel taktik.
Dagens mest oväntade var utbrottet från Maxim Primal Scream.
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Teori om vem som kommer in från Torpet till farmen.
Linus! https://www.facebook.com/linus.oscarsson.9 kollat igenom alla hans vänner. Hittade: Masha, Tobbe M, Alexander (träffats på efterfesten?), Emelie, Maxine och Kim. Vet inte riktigt hur facebook fungerar, kan nog finnas fler farmen-deltagare som gömt sina vänlista och inte kommer upp. Känns konstigt att han skulle bli vän med utmanarna om han nu aldrig fick komma in.
Kan ju ha lärt känna varandra efter produktionen. I blåhårets klipp från Farmens återträff deltar både Pasi och Linus. Enligt videon åker även Pasi och Linus bil med Emelie innan hon släpper av dem vid tunnelbanan.
Är man så korkad så man gör ett sånt byte som Pasi gjorde ska man åka ut. Var det verkligen för att Neda skulle ha en kompis hoppas jag han kollar programmet nu. Produktionen borde sett till att både Pasi och Stina åkte ut istället för att bara godkänna bytet. Vadå regler! Finns ju inga tydligen.
Hade verkligen hoppats slippa se det största kräkmedlet mer, Kim. Hoppas hans besök där blir kort. Nästan så jag slutar titta för att slippa se honom.
Kim gillade jag i början,före allt hans snack ......