2019-02-04, 00:18
Medlem
Ärligt talat, vilken förbannat korkad produktion,(eller så tar de sina tittare för helkorkade?)
i torsdagens avsnitt visade de vad som skulle komma i söndagen program, där syns ett stort bråk i slutet där den ena kämpen är med, med andra ord spoilade dom hela tingkampen eftersom den omöjligt skulle kunna vara med i det bråket om den inte vunnit.
Och teorierna om att det var riggat, ja det känns rätt uppenbart. De vill ju ha bra tv och ville inte missa chansen att få till ett storbråk. Då spelar de ingen roll för rövhålen till produktion att det var på Görans bekostad.
Citera
2019-02-04, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Tuttfian Diana Sundström, är hon någon form av scandal-beuty?
Hoppas de
Citera
2019-02-04, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tackar så mycket för erkänslan!

Rocco är ju helt fantastisk. Få personer har kört över alla andra så hårt sedan Sebbe Dawkins tid. Underhållningsvärdet är skyhögt.

Nu har Rocco chansen att visa ungdomarna hur man bygger, murar och glöd-kokar potäter.
Hans positiva livsglädje är viktig för dessa sura flickor. Och M är ju tråkigast av alla, ingen bra farmar-flicka, usch, i det gamla bondesamhället skulle en sån som hon ha drivits iväg från bygemenskapen.
Ställer till osämja och är uppenbart grälsjuk.
Göran, Rocco, Kim o Pasi det är bra grabbar, inga sillmjölkar, nuvarande storbonde håller också måttet.
Lastbils-tjejen, verkar vara en redig mänska, naturligt vacker är hon också, utan en massa klistrade lösögonfransar som en del andra har. Tänk så äckligt o ohygeniskt med ditklistrade lösögonfransar, passar ju i nattens vimmel, men i Farmen, nej usch.
"Blåa håret", hon har ett vackert Garbo ansikte, men det hade varit snyggare med grönt hår, i den miljön.
Senast redigerad av moshes 2019-02-04 kl. 01:09.
Citera
2019-02-04, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Snubbarna är allt ena riktiga fjollor, precis som under förra årets säsong med Fakking o Colgate. Klena eller hängfläsk, fast de inte ens passerat 30-strecket. Vankas det hammare och spik får man på sin höjd se Barbie göra en ny man-bun på huvudet. Sen återgår snubbarna till att viska bakom knuten.

Enda mänskan med lite stake var Maria.
Kan du mena allvar, tycker du det är stake i en kärring som lägger ett dött djur, framför en annans dörr, för att provocera en
annan tokig deltagare.
Jisses, den där Maria må ha hand om hundar i sitt vanliga liv, men nån vanlig uppfostran hade hon ju inte. En riktig gapas, en micro-diktator!!! Stackars hundar så hon må gapa o domdera.
Påminner inte Maria om den där arga elaka bleka kvinnan i förra omgången av Farmen ? hon med den kluvna tungan, hon o Maria borde verkligen bli bästa vänner. SKa det vara en sådan kvinna med i alla Farmen program, sådana sura typer?
Citera
2019-02-04, 01:26
Medlem
PRBLMSs avatar
Så himla glad att Rocco är tillbaka! 😄 det var det bästa TV4 har gjort, hoppas han stannar längre denna gång.
Citera
2019-02-04, 01:32
Medlem
kukflashs avatar
Kollat Torpet nu och fan vilken röv Pasi är!! Varför tog han Stinas plats?!
Teori om vem som kommer in från Torpet till farmen.

Senast redigerad av kukflash 2019-02-04 kl. 01:41.
Citera
2019-02-04, 01:35
Medlem
tuff-negerkilles avatar
Intressant. Nykomlings-Tobias har nog hittills sett sig själv som nummer 1 fysiskt sett, har nog känt sig rätt säker på att han tar alla killar om det skulle bli en styrketävling i tinget.
Men nu kom arrendern tillbaka och han kan nog ge honom en fair fight i säcken.
Citera
2019-02-04, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PRBLMS
Så himla glad att Rocco är tillbaka! 😄 det var det bästa TV4 har gjort, hoppas han stannar längre denna gång.
Håller med, Rocco var anledning till att jag började titta
på FArmen-programmet, ifjol.
Och, Rocco- äntligen en vanlig godhjärtad mänska, han blev ju rejält trakasserad av gustaf, bleka elaka tanten, och deras eget kotteri, rent förfärligt hur illa de behandlade varandra i förra FArmen.
Rocco är en person som är stark nog att undgå kotterier, och hoppas verkligen han får bli kvar länge, och väldigt gärna vara med hela vägen, helst bli vinnare av Farmen.
Gratulerar tv, att han tackade ja denna gång.
Norrmannen och Rocco-det var två riktigt bra och härliga personer.
Norrmannen är också välkommen att dyka upp,igen. Tack.
Då ska jag övertala och rekommendera alla vänner o bekanta att följa årets Fa rm.
Senast redigerad av moshes 2019-02-04 kl. 01:59.
Citera
2019-02-04, 02:03
Medlem
Jag säger som jag sa tidigare i tråden, fakk patatis! jag vill ha The Månsson, fastkedjad i Masa eller Stina i minst ett dygn! (men jo,det är rätt kul att han kom in, och det lär ju röra om lite, förväntar mig massiva brainfarts.)

Gillade Diana redan från start. Hon har bara växt i mina ögon sen dess.
Rak och ärlig, har mer balle än de flesta av killarna. Står för vad hon säger men är samtidigt ödmjuk och verkar bry sig på allvar om människor. Värdig vinnare hittills.

Såg lite av en youtube-video av Emelie och vilken jävla skillnad från farmen.
Farmen Emelie är tystlåten, timid och syns knappt om det inte är för att sprida vidare information.
Youtube Emelie verkar ju ha lite käft dock! Och hon verkar vara en bra person. Synd att de klippt ner henne på farmen. Hon är dessutom jävligt söt.
Citera
2019-02-04, 03:46
Medlem
elgecys avatar
Gud har hört mina böner! Öppnade en flaska champagne vid synen av Rocco patatis återkomst!
Citera
2019-02-04, 03:48
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Kollat Torpet nu och fan vilken röv Pasi är!! Varför tog han Stinas plats?!
Teori om vem som kommer in från Torpet till farmen.

Blev riktigt ledsen när Pasi åkte.. Antar att jag är tvåa på bollen i tråden om att berätta om hans bakgrund hos IS med att frita sin dotter? osv osv
Citera
2019-02-04, 06:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Tror du inte att Pasi också var tillgänglig hela Farmen/inspelningstiden ut?
Eller hade han planerat att åka ut och tog ledigt för att återgå i jobb i mitten på inspelningen?
Pasi tog Stinas plats i duellen och sköt fem stenar i marken framför målställningen. Han hade nog andra planer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in