2019-02-03, 12:59
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagro
Du har helt fel kadaverin processen startar med dödsögonblicket, sedan tar det ca 20 minuter innan den utvecklats att hundar känner av den, men kan också vara kortare tid beroende på hundens luktsinne.
Om en likspårhund markerar för blod kommer blodet från en avliden person.
Kommer blodet från en levande person är en likspårhund inte intresserad av det.
När det gäller hunden Unos sök i KJ-s bil var den inte alls intresserad av blodspåren som fanns där, som visar att det var blod från när VB levde.

Om det skall påstås att det är likblod skall det testas, som är en mycket enkel procedur, men som inte gjordes med blodspåret i KJ:s bil, därför var det blod från när VB levde och inget likblod.

Det luktar ju lik förbannat inte lik i hundens nos förrän efter 20 minuter .
Alltså kan det ha varit färskt blod från när KJ lastar in VB i skuffen
som finns på listen och på kanten på bagagluckan .
Sen tar det mer än 20 minuter innan KJ lastar ur VB ur skuffen
och då har processen startat och därför reagerar hunden för liklukt .
Motbevisa det om du kan expertutredaren .
Beskriv exakt in i minsta detalj hur proceduren går till när man
testar ifall det är blod från en levande person eller likblod .
Senast redigerad av boidis12 2019-02-03 kl. 13:10.
Citera
2019-02-03, 13:03
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Om du plockar bort den asiatiska kvinnan från Lejonbacksvägen att det var inte VB som gick där, finns det ingen möjlighet att få ihop det till att KJ mördade VB, blir till en omöjlighet.

Det blir på det viset när fel person är satt in för att få skulden för ett mord han aldrig begått.

Jeez, så du svamlar. Jo, det går alldeles utmärkt att få in KJ som mördare oavsett om VB lämnade lägenheten ensam vid 21 eller ej. Vad som inte går att få till är ditt larv med asylmördarkommando och styckar-skåpbil. Om man inte kopplar bort all hjärnaktivitet förstås.
Citera
2019-02-03, 13:04
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
VB blev kidnappad nära Lorvensvägen på Lejonbcksvägen där misshandel skedde genom kidnappningen, sedan drogs hon in medveteslös i en röd skåpbil där mordet och styckningen skedde för att på småtimmarna köras till värnet vid Mjösjöberget och kroppsdelarna lades av två gärningsmän på isen i värnet genom en skottglugg.

Post nr 2013 om exakt samma jävla skit och som fortfarande aldrig har hänt .
VB har aldrig blivit kidnappad , hon mördades och styckades av KJ .
Förklara hur två asylninjor och VB fick plats i skåpbilen .
Och hur man trots trängseln lyckade stycka VB:s kropp .
Varför vänta fram till småtimmarna när morronpigga hundägare var ute i skogen .
Det var ju ändå 50000 personer som rastade hunden i just den skogen .
Citera
2019-02-03, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12
Det luktar ju lik förbannat inte lik i hundens nos förrän efter 20 minuter .
Alltså kan det ha varit färskt blod från när KJ lastar in VB i skuffen
som finns på listen och på kanten på bagagluckan .
Sen tar det mer än 20 minuter innan KJ lastar ur VB ur skuffen
och då har processen startat och därför reagerar hunden för liklukt .
Motbevisa det om du kan expertutredaren .
Beskriv exakt in i minsta detalj hur proceduren går till när man
testar ifall det är blod från en levande person eller likblod .

När polisen kontrollerar om det är likblod som finns på material , läggs först ett papper ut i lämplig storlek och bör tejpas fast.
Sedan görs ett 0 sök med en likspårhund som söker pappret att inget målämne finns på pappret.
Sedan läggs ut som i det här fallet kanske flertal handskar och en handske har blod spår, sedan sökes handskarna med en likspårhund och om den markerar handsken med blodspår då är det likblod som fanns där.

Det har påståtts att blodet kom från kroppsdelar och då är det lik blod , men nu kom inte blodet från några kroppsdelar och sannolikt därför skedde ingen test av blodet.
Det skulle blivit skandal, om det visat sig att det var inte lik blod.

Naturligtvis nästan alla trodde det var blod från kroppsdelar som transporterats, som var en lögn, jag skulle tro att de såg blod som blod ingen skillnad.
Senast redigerad av Fagro 2019-02-03 kl. 13:39.
Citera
2019-02-03, 13:50
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
När polisen kontrollerar om det är likblod som finns på material , läggs först ett papper ut i lämplig storlek och bör tejpas fast.
Sedan görs ett 0 sök med en likspårhund som söker pappret att inget målämne finns på pappret.
Sedan läggs ut som i det här fallet kanske flertal handskar och en handske har blod spår, sedan sökes handskarna med en likspårhund och om den markerar handsken med blodspår då är det likblod som fanns där.

Det har påståtts att blodet kom från kroppsdelar och då är det lik blod , men nu kom inte blodet från några kroppsdelar och sannolikt därför skedde ingen test av blodet.
Det skulle blivit skandal, om det visat sig att det var inte lik blod.

Naturligtvis nästan alla trodde det var blod från kroppsdelar som transporterats, som var en lögn, jag skulle tro att de såg blod som blod ingen skillnad.

Hur lät dina motbevis mot det jag skrev om KJ:s transport av VB ?
Vad du tror saknar totalt betydelse angående vad de trodde om blodet .
Du har nämligen noll och inga kunskaper alls inom ämnet .
Skandalen är ju att du sitter och försvarar en kvinnomördare som KJ .
Det är kränkande och ett hån mot VB:s minne och hela hennes familj .
Citera
2019-02-03, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Jeez, så du svamlar. Jo, det går alldeles utmärkt att få in KJ som mördare oavsett om VB lämnade lägenheten ensam vid 21 eller ej. Vad som inte går att få till är ditt larv med asylmördarkommando och styckar-skåpbil. Om man inte kopplar bort all hjärnaktivitet förstås.
Om mordet hade skett i bostaden KJ hade aldrig kunnat få ut kroppen eller kroppsdelarna en omöjlighet.
Därför skulle allting varit kört när polisen kom.
Det här är det lättaste mordet att lösa som jag någonsin träffat på, och det är många jag hittat lösningar till
Citera
2019-02-03, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel

Nej, han tjänstgjorde inte i Mjösjöfortet, men troligen fick alla värnpliktiga i Boden utbilda sig på alla fort i bruk för att i krig kunna tjänstgöra på det fort där de gjorde bäst nytta.
.

Ang detta så vill jag tillägga att Mjösjöfortet stängdes för bruk 1978. Alltså innan det skulle varit aktuellt för lumpen för MB.
Övrigt förklarade Prudent väldigt bra för dig.
Citera
2019-02-03, 13:55
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Om du plockar bort den asiatiska kvinnan från Lejonbacksvägen att det var inte VB som gick där, finns det ingen möjlighet att få ihop det till att KJ mördade VB, blir till en omöjlighet.

Det blir på det viset när fel person är satt in för att få skulden för ett mord han aldrig begått.

Vad spelar det för roll om det var en annan asiatisk kvinna ?
Kj har ju llik förbannat haft alla möjligheter i världen att både mörda
och senare på natten stycka VB:s kropp och gömt den på lämpligt ställe .
Omöjligt är däremot att din beställare och dina asylninjor existerar .
Ta nu o gå en grammatikkurs istället så orden kommer i rätt ordning nån gång .
Citera
2019-02-03, 13:57
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Om mordet hade skett i bostaden KJ hade aldrig kunnat få ut kroppen eller kroppsdelarna en omöjlighet.
Det här är det lättaste mordet att lösa som jag någonsin träffat på, och det är många jag hittat lösningar till

Hur vet du att mordet har skett i KJ:s bostad ?
Nämn en lösning ?
Citera
2019-02-03, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boidis12

Det är kränkande och ett hån mot VB:s minne och hela hennes familj .

Det som är kränkande och ett hån mot familjen är att inte anstiftaren och de som utförde mordet, fick stå till svars för deras handlande.
Citera
2019-02-03, 14:07
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:

Nej, det är inte alls en omöjlighet. Men jag tror personligen att mordet inte skedde där.
Ja, jag känner till dina "lösningar" i dom fall jag tidigare nämnt. Fria fantasier och helt ologiska resonemang, precis som du spammat i den här tråden.
Grejen med lösningar är dock att dom måste kunna verifieras. Det funkar liksom inte att bara sitta och tänka ut ett scenario, förklara alla bevis mot gärningsmannen som ogiltiga och sedan hitta på egna analyser av bilar, trosor etc som då blir "bevis" för ens egna scenario. Det är fortfarande bara spekulationer. Jag kan själv leka fram åtminstone 10 scenarior som är mer trovärdiga än ditt. Men varför skulle jag göra det?
Citera
2019-02-03, 14:12
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Det som är kränkande och ett hån mot familjen är att inte anstiftaren och de som utförde mordet, fick stå till svars för deras handlande.

Nja, det är nog snarare du som kränker MB (anstiftaren) genom att helt ogrundat påstå att han beställt mordet på VB. Ditt resonemang om asylsökande samt spaningsledningen (plus det 100-tal ytterligare som ingår i KONSPIRATIONEN) kan också anses falla in under kränkningskategorin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in