2019-02-02, 20:52
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
Håll Dig till de 10 siffrorna

Binärt ?
Citera
2019-02-02, 21:00
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Journalistiken i Tyskland, England och USA är mycket större då det är länder med multinationella språk. Således är det naturligt att människor av allsköns samling arbetar som journalister i dessa länder.

"... multinationella språk" ?

Feltänk i upphetsningen. Genomstrykning och glöm det.
Senast redigerad av konstit 2019-02-02 kl. 21:04.
Citera
2019-02-02, 21:14
Medlem
HGs avatar
Jag är övertygad om att hon Wallraffade.....
Citera
2019-02-02, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Jag är övertygad om att hon Wallraffade.....
Jo, vi är alla övertygade. Kände att hon behövde veva på mot poliserna för att inte blåsa sitt cover.
Citera
2019-02-02, 21:20
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martinSigurd
:-)

Intressant att "mannen på gatan" som SVT har intervjuat i Rapport 18:00 är M*hmoud *ldebe...vad gjorde han där?

*ldebe som blev uppmärksammad då hans fru v*r nämndeman i Solna Tingsrätt och ville fria GM då han ansågs kommer från en finare familj än BO.
(FB) Solna tingsrätt friade make i misshandelsfall – för han var av god familj

S*mme *ldebe som också är polare med M*soud K*m*li och öppet tagit hans parti och propagerar om strukturell rasism i Sverige och att alla som är emot dem är SD:are mm .

Mer intressant blir det om man spårar lite likes och vänner mm på Facebook. M*hmoud *ldebe är farbror till en Od*y *ldebe som är vän med ED. :-)
Intressant! Om du nu grävt lite på Facebook finns det några antydningar till varför de var vänner?
Citera
2019-02-02, 21:42
Medlem
Svea.Folks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dowhatisay
Mynttorgsdemonstrationen imorgon med Pär Sjögren (NMR), Dan Park och Johan Widen kanske?

Inte alls otroligt. Vi vet vad vänsterblivna och babbar kan stå för. Är denne Johannes aktivist? Har han affiliering med vänsternätverk?
Citera
2019-02-02, 21:44
Medlem
Richard-IIIs avatar
Så, vad vet vi hittills? En (kristen) tjej med ett jobb som många här på Flashback verkar vara avundsjuka på, och en tidigare straffad 20-åring från Trollhättan. Troligen han som är anledningen till att de hade "bomben" på hotellrummet, men varför? Vad skulle han ha den till, och var den anledningen till att de bråkade, eller var det bara hans/hennes beteende som framkallat aggressionerna?

Det gick ju snabbt att få fram namne, men fakta lyser lika starkt med sin frånvaro som brununiformernas agg mot nyhetsmedia.
Senast redigerad av Richard-III 2019-02-02 kl. 21:45. Anledning: stavning
Citera
2019-02-02, 21:46
Medlem
En naiv fråga... I domen från 2018 hade hon tre, i mitt tycket, motsägelsefulla substanser i sig. "Klonazepam, kokain, tetrahydrocannabinolsyra i urinen." Alltså benzo (avtrubbande), kokain (uppåttjack) och cannabis (neråt och lugnande). Vad uppnår man med den blandningen? För mig som inte håller på med sånt låter det motsägelsefullt, grejerna jobbar ju mot varandra.
Citera
2019-02-02, 21:49
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hpyzk
En naiv fråga... I domen från 2018 hade hon tre, i mitt tycket, motsägelsefulla substanser i sig. "Klonazepam, kokain, tetrahydrocannabinolsyra i urinen." Alltså benzo (avtrubbande), kokain (uppåttjack) och cannabis (neråt och lugnande). Vad uppnår man med den blandningen? För mig som inte håller på med sånt låter det motsägelsefullt, grejerna jobbar ju mot varandra.

Utan att vara expert så tar de nedåt för att kunna landa från uppåt, så då kanske olika substanser är kvar i blodet efter deras knarkarcykler. En del blandmissbrukare tar också allt de får tag på.
Citera
2019-02-02, 21:51
Medlem
Citat:

Inte alls skulle jag tro. Nu är jag ingen erfaren knarkare, men de gånger jag tagit koks har jag rökt gräs innan jag går och lägger mig, för att somna enklare. Så inte särskilt märkligt.
Citera
2019-02-02, 21:52
Medlem
Citat:
De har ju olika halveringstider i blod/plasma (nån som orkar kan ju kolla upp), kan alltså eventuellt detektera bakåt, så att säga, Det kan (vid det här laget) röra sin om spårmängder som inte ger någon farmakologisk effekt.
Citera
2019-02-02, 21:57
Medlem
Ok. Då är jag med på substansernas samvaro. FB kan man lita på! Gracias!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in