2019-02-02, 18:48
Medlem
:-)

Intressant att "mannen på gatan" som SVT har intervjuat i Rapport 18:00 är M*hmoud *ldebe...vad gjorde han där?

*ldebe som blev uppmärksammad då hans fru v*r nämndeman i Solna Tingsrätt och ville fria GM då han ansågs kommer från en finare familj än BO.
(FB) Solna tingsrätt friade make i misshandelsfall – för han var av god familj

S*mme *ldebe som också är polare med M*soud K*m*li och öppet tagit hans parti och propagerar om strukturell rasism i Sverige och att alla som är emot dem är SD:are mm .

Mer intressant blir det om man spårar lite likes och vänner mm på Facebook. M*hmoud *ldebe är farbror till en Od*y *ldebe som är vän med ED. :-)
Citera
2019-02-02, 18:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Var fick vi Johannes ifrån?
Ett tips jag fick från ett helt annat håll, som jag bedömer som trovärdigt.
Citera
2019-02-02, 18:50
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RufusTFirefly
Om bombjournalisten från Aftonbladet har en syster som också hon är mediautbildad bör nog även hon synas i sömmarna. Mycket stor risk att hon har samma böjelser för knark, rånare och bomber som sin gripna syster.
Måste medge att Aftonbladet verkligen har otur när dom rekryterar folk...terrorfinansiärer, våldtäktsmän, nedgångna kokainister, praktfylllon och allmänt vilse-i-pannkakan-folk så har man nu också fått denna bombkvinna med terrordrömmar i sin redan överfyllda och smutsiga byk.
Samtliga vänner och bekanta till detta par bör granskas in i minsta detalj.
Det kanske är för att de anställer löst folk för att ’bruna’ ut redaktionen.
Citera
2019-02-02, 18:50
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
Inte om Du går på hennes rätta namn Elife Demir
Jo detta är hon. Eller så har vi två med samma namn och födda samma datum samma år, dvs 28/1 1993.

Omvärldsanalytiker på Saco 😱
Citera
2019-02-02, 18:51
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Perffa, tack till denna person.
Citera
2019-02-02, 18:51
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Om bombjournalisten från Aftonbladet har en syster som också hon är mediautbildad bör nog även hon synas i sömmarna. Mycket stor risk att hon har samma böjelser för knark, rånare och bomber som sin gripna syster.
Måste medge att Aftonbladet verkligen har otur när dom rekryterar folk...terrorfinansiärer, våldtäktsmän, nedgångna kokainister, praktfylllon och allmänt vilse-i-pannkakan-folk så har man nu också fått denna bombkvinna med terrordrömmar i sin redan överfyllda och smutsiga byk.

Vem är systern?
Jobbar hon på AB nu?
Ja hon borde också granskas
Citera
2019-02-02, 18:52
Medlem
Citat:
Aftonbladet har många anställda och många praktikanter.

Så procentuellt sett är det nog inte så illa ställt. Tänk på att det är olika typer av människor som söker sig till större tidningsredaktioner i mål om att göra blixtkarriär jämfört med de som söker sig till lokala redovisningsbyrån och söker jobb.
Citera
2019-02-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Hur startade det? Kallade ni på polis p.g.a. bråk på rummet?
Det stämmer. Först kom polis för misshandel. Sen eskalerade det kan man säga
Citera
2019-02-02, 18:54
Medlem
Mythknaeckarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Det var lite intressant. Spontant tänker man då på en människa med slagsida åt vänster. Man kommer att tänka på röda arme-fraktionen men sanningen är antagligen betydligt mindre dramatisk.

Lite skumt att man är högljudd och ställer till med skit på en semi-offentlig plats som ett hotell är när man har sådant med sig. Vi får förmoda att det inte är den intellektuella eliten som har varit framme.

Jag tänker mig att hon måste ha drabbats av någon sorts mental härdsmälta alternativt genomgått någon sorts radikalisering åt hittills okänd riktning. Hemmagjorda bomber på ett hotellrum i händerna på en journalist(frilans?) tillhör ju inte vanligheterna. Undrar sa flundran vad di unga tu hade för planer egentligen...
Citera
2019-02-02, 18:54
Medlem
Garnityrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Johannes är korrekt kan jag verifiera med 100% säkerhet
Citera
2019-02-02, 18:55
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Snart dags för Özz Nujen att ta dem i försvar. Såna brukar hålla ihop.
Citera
2019-02-02, 19:01
Medlem
Creaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mythknaeckarn
Jag tänker mig att hon måste ha drabbats av någon sorts mental härdsmälta alternativt genomgått någon sorts radikalisering åt hittills okänd riktning. Hemmagjorda bomber på ett hotellrum i händerna på en journalist(frilans?) tillhör ju inte vanligheterna. Undrar sa flundran vad di unga tu hade för planer egentligen...
Radikalisering i politisk mening utesluts av att SÄPO släppt fallet. Däremot kan ju knarkar- och brottslingsumgänget ha tilltagit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in