Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Exakt! Det är SVÅRT att ta livet av ett barn hur arg, ledsen, deprimerad man än är. Och därför menar jag på att var hon så nära den gränsen så borde det märkts där kring deras försvinnande. Så länge det inte handlar om psykos vilket jag finner inte är så troligt så kommer inte mörda barn och ta sitt liv tankar över en natt
En psykos kan utlösas av något trauma, tex. "ens man lämnar en för någon annan", obs: endast spekulationer men de är inte omöjligt, människan kan tidigare ha varit till synes fullt frisk, ha ett normalt fungerande liv med jobb, barn osv. Plötsligt inträffar något som utlöser psykosen.
Jag tycker för övrigt inte att de är jätte konstigt med hyrbilen, den kan ju ha hyrts i annat syfte eller så ville mamman få vara ifred medan hon utförde detta helt enkelt å vad skulle varit alternativet annars? Hemma fanns väl mannen, en vanlig bil är väl ingen enkel plats att begå mord respektive självmord på och ute är stor risk att bli upptäckt så skåpbilen är ingen dum idé egentligen..