Citat:
Ursprungligen postat av
Honan6
EGT är den som tidigare har uppmärksammat tråden om att det var kraftig rökutveckling i värmepannan hemma hos SD när han hade barnen hemma och HD hade precis flyttat. Det hade sett dramatiskt ut med alla blåljus på gatan, men det var visst ingen fara.
Citat:
Ursprungligen postat av
GilGrissom82
Efter nästan 200 inlägg på ett specialforum om sin värmepanna, borde han kanske haft tillräckligt bra koll på den för att undvika rökutveckling?
Funderar förresten på ett inlägg som han skrev i geocache-forumet där han eventuellt nämnde branden/rökutvecklingen (jag är
ganska säker på att jag såg något för ganska länge sedan), men hittar inget sådant inlägg längre? Någon som minns eller hittar det?
(Jag har för mig att det var någon "klämkäck" kommentar om blåljus, brandkår som gjort att han blev uppringd mitt under en cachetur, eller att incidenten ledde till att han blev sen till något event. Något i den stilen, vill jag minnas).
Det är egentligen inte särskilt viktigt. Däremot verkar det underligt
om han skulle ha raderat (?) ett eventuellt inlägg som handlade om rökutvecklingen, efter att händelsen nämndes av EGT här i tråden.