Citat:
Ursprungligen postat av
drdrew
En liten fråga, var är alla bodenbor som vet att han är oskyldig? Borde inte någon ha trätt fram till hans försvar? Jag vet att du har svårt att svara på frågor men jag försöker:
Hur visste polisen att det är det beställningsmord?
När kom dom på det?
Hur gick snacket hos polisen efter att dom avslöjat de aslylsökande mördarkommandot?
Vem informerades om detta?
Vem gav order om mörkläggning?
Och hur i jisse namn vet du allt om mordet.
Vore tacksam för svar utan ett upprepade av gamla inlägg.
De som är bosatta i Boden och intresserade av fallet känner till vem anstiftaren är som också är välkänd på orten, gärningsmännen som anlitades har dragit från samhället för länge sedan.
Det är meningslöst att träda fram, de skulle endast få obehag.
När det hölls en minnesstund på torget efter att kroppsdelarna kom fram, klev en av kommunens digniter fram till podiet och sade "vi kan vara glada, nu sitter gärningsmannen bakom lås och bom".
Då hade KJ blivit anhållen och häktad utan något bevis eller indicium mot honom, den anhållan och häktningen var kriminell.
Det fanns starka krafter bakom, att fallet skulle mörkläggas.
Jag känner inte till vad polisen visste, men själv visste jag omedelbart att det var ett beställningsmord som kommer att mörkas, som också skedde.
Jag har lösningar till många mord och händelser, och det här är det enklaste fallet, är inget märkvärdigt att jag känner till lösningen för fallet.