2019-02-01, 11:47
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fagro
Tror du verkligen att kroppsdelarna har legat i Gula huset och ute i terrängen från den 4 maj till den 20 maj.
Vad jag kan förstå har du inget begrepp om förruttnelseprocessen, du är totalt okunnig när det gäller sådana saker.
Benen har aldrig legat i Gula huset sedan den 4 maj till 20 maj, och samma sak med torson, det är totalt omöjligt att den legat ute sedan den 4 maj till 22 maj när den påträffades.

Kj hade aldrig kunnat forsla kroppsdelarna från värnet till Gula huset och till terrängen i närheten där torson påträffades, därför blir han oskyldig till mordet på VB som inte har kunnat accepteras, han blev utsedd till gärningsmannen att få skulden för mordet, svårare än så är inte det här fallet.

Tro inte att det är det enda fallet där fusk förekommit.

Upprepning nr 2015 om exakt samma jävla skit .
Snart tror du nog själv på det du skriver .
Vad spelar det för roll om torson och benen har legat ute i Maj ?
Enligt dig så var det ju alldeles nyss i Juni som VB:s kvarlevor fanns i naturen .
Hur är det nu igen , du har ju aldrig kunnat bevisa att fusk förekommit i något fall .
Vem var högsta hönset inom auktoriteten som satte dit fjollan KIM nu igen ?
Hur gick man tillväga för att få med alla på att sätta dit KJ/KIM och se till att
din påhittade beställare och asylninjorna gick fria .
Ta det från början till slut med alla dina bevis redovisade in i minsta detalj .
Annars knip igen .
Citera
2019-02-01, 11:56
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Jag är nog större expert än många av er här på forumet, i min ungdom vid uppväxttiden vistades jag väldigt mycket i skog och mark vid olika årstider och träffade på döda djur som mött svältdöden.
Den tiden fanns inte nödutfodring utan djuren dog vid snörika vintrar när de inte kunde få föda.
Därför vet jag hur ett djurkadaver stinker när vårsolen kommer.
En människa skall ha värre stank än djuren, som är de enda som jag påträffat.

Därför att tro torson med blodfyllning inuti som legat ute, inte framkallade lukt från 4 maj till 22 maj är inte seriöst.

Ni tycks ha inget begrepp om att bära tunga saker, alla som varit med och bar säckar när de vägde 50 kg, vet om att det är ingenting man tar under armen och går flera hundra meter med som ni tycks tro, 50 kg är torson + benen.

Att bära tunga saker fordras vana, teknik och även hjälpmedel.

När det gäller KJ han skulle aldrig ha kunnat bära ensam kroppsdelarna från värnet till fyndplatsen, är en omöjlighet.
Två personer kunde göra det mycket lätt med en hjälpanordning, men inte en person.

"Jag är nog större expert än många av er här på forumet"
VB:s vikt på 50 kg var inklusive benen , har du inte fattat det än ?
Bär man en liten torso som VB:s enligt militärmodell klarar vem som helst detta .
Nä , inte du och KJ/KIM förstås ...
Benen lär ju t.o.m fjollan KIM ha klarat av att bära .
Eller du tror väl att de var för tunga för honom också förstås .
Kan du inte ta det där med stången och vaggan som asylninjorna använde en gång till .
Vilket träslag hade de i stången ? Hur var vaggan konstruerad och av vilket material ?
Var ninjorna jämnstarka eller fick den ena lite mer stång att bära tro ?
Citera
2019-02-01, 12:19
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Jag är nog större expert än många av er här på forumet, i min ungdom vid uppväxttiden vistades jag väldigt mycket i skog och mark vid olika årstider och träffade på döda djur som mött svältdöden.
Den tiden fanns inte nödutfodring utan djuren dog vid snörika vintrar när de inte kunde få föda.

Därför att tro torson med blodfyllning inuti som legat ute, inte framkallade lukt från 4 maj till 22 maj är inte seriöst.

Ni tycks ha inget begrepp om att bära tunga saker, alla som varit med och bar säckar när de vägde 50 kg, vet om att det är ingenting man tar under armen och går flera hundra meter med som ni tycks tro, 50 kg är torson + benen.

När det gäller KJ han skulle aldrig ha kunnat bära ensam kroppsdelarna från värnet till fyndplatsen, är en omöjlighet.
Två personer kunde göra det mycket lätt med en hjälpanordning, men inte en person.

Den enda expertis du har Fagro är Ctrl-c + Ctrl-v. Där är du dock oöverträffad.

Bespara oss dina hittepå-anekdoter och visa var i FUP man hittar bedömningen att kroppsdelarna inte kan ha legat ute hela tiden utan förvarats svalt.

Sen kan du visa bevis på att någon kroppsdel tillhörande VB har legat i värnet. Du har tidigare bortförklarat likhundsspårningen i KJ:s bagagelucka med att det kunde varit något djur, exempelvis en råtta, som dött där. Hur många råttor eller andra smådjur bedömer du kan ha dött i ett vattenfyllt värn? Är det mer eller mindre troligt att ett djur råkar drunkna där än att krypa in och dö i en bagagelucka?
Citera
2019-02-01, 13:26
Medlem
Combivals avatar
Citat:

Fagro, det finns kvinnor, både unga och gamla, både i Sverige och i andra länder som styckmördat tyngre offer än Vatchareeya. Hon var ganska liten och späd så det var inga problem alls för Kristoffer att bära några kroppsdelar. Det är rena löjan att påstå att Kristoffer inte skulle orka.

OM benen låg i sopsäcken som var i gula huset och den var tillsluten luktar det inte nämnvärt. De luktade inte lik heller direkt när de hittades.
Citera
2019-02-01, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Den enda expertis du har Fagro är Ctrl-c + Ctrl-v. Där är du dock oöverträffad.

Bespara oss dina hittepå-anekdoter och visa var i FUP man hittar bedömningen att kroppsdelarna inte kan ha legat ute hela tiden utan förvarats svalt.

Sen kan du visa bevis på att någon kroppsdel tillhörande VB har legat i värnet. Du har tidigare bortförklarat likhundsspårningen i KJ:s bagagelucka med att det kunde varit något djur, exempelvis en råtta, som dött där. Hur många råttor eller andra smådjur bedömer du kan ha dött i ett vattenfyllt värn? Är det mer eller mindre troligt att ett djur råkar drunkna där än att krypa in och dö i en bagagelucka?

Det där söket i bagageutrymmet i KJ:s bil hör inte till VB fallet utan är något som har ingenting med mordet att göra. Hela den där showen hör inte till kalendern utan är något påhitt som de kom med.

VB blev styckmördad av två män som hade tillgång till skåpbil och sedan kördes kroppdelarna till värnet vid Mjösjöberget och placerades in genom skottgluggen på baksidan av värnet.

Kroppsdelarna togs fram och placerades på två fyndplatser, orsaken var att anstiftaren skulle få alibi att inte han var gärningsmannen.

Som du ser söket i KJ:s bil har ingenting med mordet på VB att göra, utan kan väl ses som något vilseledande hopkok av amatörer, söket i KJ:s bil.
Men många tycks ha gått på den där showen och trodde det var något seriöst med den, som det inte var, utan mycket amatörmässigt utfört, men sannolikt blev många lurade.

KJ har aldrig kört några kroppsdelar, det finns ingenting som stämmer med att han skulle kört VB:s kroppsdelar är helt omöjligt, utan ett enda påhitt.
Att han skulle ha transporterat kroppsdelar för gärningsmännen kan ni väl ändå inte tro på, även om ni tycks gå på det mesta, hur galet det än är.
Senast redigerad av Fagro 2019-02-01 kl. 14:01.
Citera
2019-02-01, 14:04
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Det där söket i bagageutrymmet i KJ:s bil hör inte till VB fallet utan är något som har ingenting med mordet att göra. Hela den där showen hör inte till kalendern utan är något påhitt som de kom med.

VB blev styckmördad av två män som hade tillgång till skåpbil och sedan kördes kroppdelarna till värnet vid Mjösjöberget och placerades in genom skottgluggen på baksidan av värnet.

Kroppsdelarna togs fram och placerades på två fyndplatser, orsaken var att anstiftaren skulle få alibi att inte han var gärningsmannen.

Som du ser söket i KJ:s bil har ingenting med mordet på VB att göra, utan kan väl ses som något vilseledande hopkok av amatörer, söket i KJ:s bil.
Men många tycks ha gått på den där showen och trodde det var något seriöst med den, som det inte var, utan mycket amatörmässigt utfört, men sannolikt blev många lurade.

Så du menar att de har styckmördat VB inne i skåpbilen ?
Och sen kastade ut de vita trosorna medans de stod kvar ?
Hur fick två asylninjor + VB plats i den lillarödafordskåp bilen ?
Sen att hantera redskap för styckning dessutom .
Borde inte asylninjorna haft en storrödlastbil istället ?
Den ende som har blivit lurad är du som vanligt .
KJ/KIM har lurat dig totalt , precis som alla andra mördare du försvarar .
Det konstiga är att du inte har lyckats fria en enda av dem .
Och detta trots hjälp av grävande journalister , cykelturer , EU-domstolen m.m .
Citera
2019-02-01, 14:38
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:

KJ har aldrig kört några kroppsdelar, det finns ingenting som stämmer med att han skulle kört VB:s kroppsdelar är helt omöjligt, utan ett enda påhitt.
Att han skulle ha transporterat kroppsdelar för gärningsmännen kan ni väl ändå inte tro på, även om ni tycks gå på det mesta, hur galet det än är.

Ok, så då är alltså ansvariga hundförare medlemmar i KONSPIRATIONEN dom med.
Istället för att bara repetera gammal skåpmat, kan du inte utveckla ansvarsbiten nu och försöka komma framåt? Du undviker ju hela tiden vissa frågor, alternativt besvarar dom med en lång upprepande drapa av "Goddag yxskaft"-karaktär.

Vem är "lokalpolitikern"? Den "före detta justitieministern"?
Maska namnen om du är paranoid. Å andra sidan tror jag att "auktoriteten" har rätt bra koll på dig, efter att du avslöjat sanningen bakom både Lisa Holm och Linda Chen-fallen.
Citera
2019-02-01, 15:34
Medlem
Citat:
Hela den där showen hör inte till kalendern utan är något påhitt som de kom med.
Vad är det för show du pratar om?
Citera
2019-02-01, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Ok, så då är alltså ansvariga hundförare medlemmar i KONSPIRATIONEN dom med.
Istället för att bara repetera gammal skåpmat, kan du inte utveckla ansvarsbiten nu och försöka komma framåt? Du undviker ju hela tiden vissa frågor, alternativt besvarar dom med en lång upprepande drapa av "Goddag yxskaft"-karaktär.

Vem är "lokalpolitikern"? Den "före detta justitieministern"?
Maska namnen om du är paranoid. Å andra sidan tror jag att "auktoriteten" har rätt bra koll på dig, efter att du avslöjat sanningen bakom både Lisa Holm och Linda Chen-fallen.

Det är klart att jag är negativ till söket i KJ:s bil som hade ingenting med mordet på VB att göra jag ser det som "trams" alltsammans.
Du kan se spaningsledningen erkände inte att värnet vid Mjösjöberget var gömstället och förvaringsplatsen för kroppsdelarna.
Fastän polisen med två likspårhundar fick kraftiga markeringar att lik hade varit placerat på isen i värnet, som är logiskt att kroppsdelarna förvarades på is och togs till Gula huset och platsen i terrängen.

Eftersom kroppsdelarna togs till värnet efter mordet och styckningen, av gärningsmännen, är den påstådda liklukten i KJ:s bil från kroppsdelar av VB, en enda lögn och ingenting annat.
Spaningsledningen har kört med en bluff när de påstått att det var liklukt i KJ:s bil från VB:s kroppsdelar.
Om det funnits liklukt i bagageutrymmet den har inte kommit från att KJ kört kroppsdelar från VB.
Jag anser att innan söket gjordes kände spaningsledningen till att hunden Uno kommer att markera.
Citera
2019-02-01, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prudent
Vad är det för show du pratar om?

Söket i KJ:s bil med lottdragning av vilken bil som sist skulle kollas som naturligtvis var KJ:s, inbjudna journalister och TV som skulle dokumentera för svenska folket att det fanns liklukt i KJ:s bil och att han därför skulle bli skyldig.
Den här typ av sök skall polisen göra utan sådan här inblandning, som kan ses som en show.
Citera
2019-02-01, 15:53
Medlem
boidis12s avatar
Citat:
Det är klart att jag är negativ till söket i KJ:s bil som hade ingenting med mordet på VB att göra jag ser det som "trams" alltsammans.
Du kan se spaningsledningen erkände inte att värnet vid Mjösjöberget var gömstället och förvaringsplatsen för kroppsdelarna.
Fastän polisen med två likspårhundar fick kraftiga markeringar att lik hade varit placerat på isen i värnet, som är logiskt att kroppsdelarna förvarades på is och togs till Gula huset och platsen i terrängen.

Eftersom kroppsdelarna togs till värnet efter mordet och styckningen, av gärningsmännen, är den påstådda liklukten i KJ:s bil från kroppsdelar av VB, en enda lögn och ingenting annat.
Spaningsledningen har kört med en bluff när de påstått att det var liklukt i KJ:s bil från VB:s kroppsdelar.
Om det funnits liklukt i bagageutrymmet den har inte kommit från att KJ kört kroppsdelar från VB.
Jag anser att innan söket gjordes kände spaningsledningen till att hunden Uno kommer att markera.

Det är totalt ointressant hur du ställer dig till söket i fjollan KIM:s bil .
Hur påverkar det vad du tror har hänt VB i fallet ?
Inte ett jävla skit , KJ/KIM är fortfarande den som dödade och styckade VB .
Logiskt va ? I dina fantasier möjligen .
Bevisa till 100 % att spaningsledningen visste vad UNO skulle hitta .
Alla infallsvinklar ska finnas med , underbyggda med oklanderliga och odiskutabla bevis .
Fjollan kan ha haft döda råttor i bilen va ?
Men i värnet fanns ingen möjlighet att en död råtta har funnits ?
På is då förstås med så mycket vatten att råttan såg tvättad ut ...
Citera
2019-02-01, 15:53
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:

Du är negativ till alla bevis som pekar i den dömda kvinnomördarens riktning, Fagro. I detta fall, liksom i fallen Lisa Holm och Linda Chen. Bevis är antingen planterade, eller så är dom påhittade/förvanskade av "auktoriteten".

Du kommer på en teori som a) innebär att den dömde är oskyldig, b) att utländska proffesionella mördare ligger bakom, vilket c) hemlighålls av spaningsledningen efter politiska påtryckningar.

Jag har sagt det förr, men du är en hackig skiva Fagro. Varför du skriver här har jag dock aldrig fattat. Du måste gå igång på att bli idiotförklarad och få mothugg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in