Citat:
Ursprungligen postat av
doedsknarkaren
Övertygad om att en VIT gravid kvinna med en femåring dotter skulle fått slippa kliva av.
Jag minns en gång när jag satt på tunnelbanan vid centralen en sen kväll och en latinosnubbe, säkert chilenare, klev på och satte sig snett mitt emot. Efter en stund kom två vakter gående genom tåget, fick syn på honom och sa att han måste kliva av för att han var berusad. Han var inte ett dugg stökig. Satt bara där helt lungt på sista tåget hem. Ändå blev han avvisad. Vinglade inte ens när han gick. Tjafsade inte utan bad bara hövligt om att få åka hem. "Man får inte åka tunnelbana berusad" sa de jävla skitstövlarna till vakter. Jag är själv snövit svensson och har aldrig haft problem med vakterna trots att jag åkt tunnelbana både aspackad och bäng många gånger. Det måste vara förjävligt att vara icke-vit invandrare i Stockholms nattliv.
Tvärt om - det är nästan bara vita som tvingas av tågen numera. Anledning är den sådana som DU som skriker RASISM så fort man ens tittar åt en neger. Det är också du och dina gelikar som fått riksdagen att stifta lagar som gör det LÖNSAMT för dessa grupper att blir kränkta och som en effekt av det har vi scener som denna.
Det enda vakterna gör är att titta på medan hon kör sin show i hopp om att kunna
kvittera ut pengar från DO. Hon lär knappast få en Guldbagge för den insatsen. Aldrig sett någon som spelar över så mycket - om hon velat vara det minsta trovärdig i sin roll hade hon hållit ingen lite. Angående sjukhusbesöket så var väl det ett förslag från vakterna - för det kan aldrig var bara att ligga och rulla runt sådär när man är gravid, vilket hon kanske själv borde förstått innan hon kastade sig på golvet.