Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Åter igen lägger jag in en ny fråga till dig @Moralensväktare, detta med anledning av att jag vill personligt veta vad du står inom detta mordfallet av den till döds bringade kvinnan vid namn Lena Wesström, här kommer frågan som följande till dig lyder:
@Dalaan behöver ingen närmare presentation om du är inkopplad i detta mordfallet.
Obs ! .... Dalaans' har lämnat sina tidsuppgifter till Polisens' mordutredare. Obs ! .... Gällande den sena natten å Måndagen den 14 Maj År 2018, påstår sig Dalaans' höra ett intensivt skrik från annan person, detta skall då ha ägt rum med början från klockan 23:30 och fram till cirka klockan 23:35 då skriken upphörde. Obs ! .... Dalaans' hade sitt sovrumsfönster stående halvt öppet och kunde då enligt sådan förutsättning höra det intensiva skriket från annan person, Dalaans' begav sig sedan ut per fordon för att söka efter platsen var ifrån skriken kunde komma från annan person. Efter cirka 10 minuters sökande per fordon och där Dalaans' inte kunnat finna annan person i nöd, bestämde sig slutligen Dalaans' för att per mobil-telefon kontakta SOS LarmCentralen, så ägde sedan rum , och SOS LarmCentralen mottog det då inkommande mobila samtalet från Dalaans' klockan 23:47:18.
Obs ! .... Noggrant uppmätt, är så ledes sagt att Dalaans' var/är boende 68 meter ifrån fynd-och-mordplatsen, där först två stycken privat personer hade observerat den då avlidna personen bakom ett bullerplank inom Mikaels' distrikt i Nya Hjärsta samt Örebro Län å klockan 14:33 samt Lördagen den 19 Maj År 2018, därefter anlände sedan Polisen till fyndplatsen, därefter anlände sedan kriminal-teknikerna till fyndplatsen och kort därefter tillkallades Rättsläkare till fyndplatsen.
Obs ! .... Nu kommer vi till den gällande och viktiga frågan som jag ställer direkt till dig @Moralensväktare, vilken nu i sin tur följande lyder:
Dalaans' påstod sig hört ett intensivt skrik från annan person Obs ! .... med påbörjad tid klockan 23:30 den sena kvälls-tiden å Måndagen den 14 Maj År 2018 .... Frågan lyder:
Var det Lena Wesström som då lämnade ifrån sig ett intensivt skrik, och som Dalaans' då vid det aktuella tillfället hörde ? ........ eller ........ var det någon annan persons' intensiva skrik som Dalaans' då vid det nu aktuella och omtalade tillfället fick höra ?
Förtydligande av frågorna nedan och tidigare ställda enligt ovan:
A:1 / Var det Lena Wesström som skrek ?
B:2 / Var det istället mot ovan sagt annan person som skrek ?
Det skall bli högintressant att få taga del av ditt svar gällande en av de två ställda frågorna.
Mvh/ @JokerMannen.
Då detta är en kuggfråga och syftet med den är inte att ni vill ta reda på om jag har insyn i utredningen eller inte. Så är svaret på den betydelselös.
Det har inte framkommit någon annan person som avger det skriket inom den tidsramen som ni frågar efter.
Men det blir ett visst obehag kring frågan då SD har lämnat uppgifter i förhör som rimligen bara han eller någon nära i hans bekantskapskrets kan veta om. Och eftersom jag inte vill eller kan röja några detaljer. Men det du beskriver i din frågeställning gör mig obekväm med vem du är.