2019-02-01, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svea.Folk
Negressen är alltså utbildad make up-artist, blacktivist och är professionellt kränkt.

https://www.ideelltengagemang.se/ber...-pa-jamlikhet/

Suck.

Vill påpeka att det ej är kvinnan i videon dock, utan hon som la upp filmen.
Citera
2019-02-01, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bondbrud
Självklart ska hon betala. Däremot att trycka ner en gravid kvinna mot bänken för att hon tjafsar emot visse ju bara på dåligt omdöme från vakten. Låt henne hålla på, men att ev. skada barnet i magen är bara en onödig risk att ta.

Du kan pröva att jobba som OV själv.. OV har en massor med en omständigheter att ta hänsyn.. Det finns ett reglemente vad man få göra och inte göra, det är inte basebolligan fasoner direkt. Sedan kan man tycka OV bör ha mer utbildning. Det är ibland en del OV verkligen IQ kan ABC och kan räkna upp till 100 som Uggla sjunger.
Citera
2019-02-01, 00:42
Medlem
Citat:
Självklart ska hon betala. Däremot att trycka ner en gravid kvinna mot bänken för att hon tjafsar emot visse ju bara på dåligt omdöme från vakten. Låt henne hålla på, men att ev. skada barnet i magen är bara en onödig risk att ta.

Om barnet i magen får bestående men så kommer det gå riktigt illa för ordningsvakterna. Fängelse.
Citera
2019-02-01, 00:43
Medlem
Bondbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Du kan pröva att jobba som OV själv.. OV har en massor med en omständigheter att ta hänsyn.. Det finns ett reglemente vad man få göra och inte göra, det är inte basebolligan fasoner direkt. Sedan kan man tycka OV bör ha mer utbildning. Det är ibland en del OV verkligen IQ kan ABC och kan räkna upp till 100 som Uggla sjunger.
Jag hoppar nog att jobba som vakt. Däremot ser jag fortfarande inte behovet av att tryck ner en gravid kvinna mot en bänk för att hon tjafsar emot? De är väl ändå utbildade nog för att hantera en sådan situation?
Citera
Medlem
Arga.Apans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillapaddington
Man har sitt egna ansvar, börjar man gapa och kämpa emot så får man ta konsekvenserna. Vakterna bestämmer.

Och nej, två poliser kan inte heller gå med en person som kämpar emot.
och det ofödda barnet tar också konsekvenserna. Fräsch människosyn.
Citera
Medlem
xXHecateXxs avatar
Jag tror att det är svårt att hålla sig lugn när ens barn blir taget åt sidan

Har man någon gång varit gravid så vet man också att det kommer med förvärkar och en hel drös andra smärtor. Man kan ju tänka sig att en viss oro för både dottern och det ofödda barnet kan förvärra situationen.

Flera härinne säger att allt var lugnt och fint tills hon började härja. Då har jag missat något klipp. För i de jag sett så är de redan flera stycken som släpar henne av tunnelbanan. Länka gärna klippet som visar att hon beter sig så bedrägligt på tunnelbanan att flera män måste behandla henne sådär.

De borde dessutom kunna hantera henne utan att trycka ner henne på mage
Citera
2019-02-01, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMacak
Vilka jävla horungar till väktare. Fram med namnen på dessa odjur
Mohammed och Hoba hobo. Så du menar att bara för att man är gravid med en förmodad bidragstagare så skall man slippa att göra rätt för sig? Ta ditt pass och åk hem igen.
Citera
2019-02-01, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xXHecateXx
De borde dessutom kunna hantera henne utan att trycka ner henne på mage

När gjorde dom det?
Citera
2019-02-01, 00:45
Medlem
ace_secs avatar
Vakterna är alldeles för varsamma och försiktiga.
Citera
2019-02-01, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G-mail
Om barnet i magen får bestående men så kommer det gå riktigt illa för ordningsvakterna. Fängelse.
ALLA får ta ansvar för sina handlingar. Negrer, muslimer och apor. Så är det bara. Beträffande bestående men så är det väl inte ordningsvakternas fel att spegeln visar svart?
Citera
2019-02-01, 00:47
Medlem
lillapaddingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arga.Apan
och det ofödda barnet tar också konsekvenserna. Fräsch människosyn.
Det är mammans ansvar också. Just denna neger predikar för fri abort så barnet i magen är troligtvis inget värt för henne.
Citera
2019-02-01, 00:48
Bannlyst
Citat:
Jag hoppar nog att jobba som vakt. Däremot ser jag fortfarande inte behovet av att tryck ner en gravid kvinna mot en bänk för att hon tjafsar emot? De är väl ändå utbildade nog för att hantera en sådan situation?

Vet dom om att hon är gravid? Vad säger reglemente vad man få göra? Fokus ligger för hårt på OV gör och inte gör. Kvinnan ha ett eget ansvar här att uppträda på ett anständig sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in