2019-01-30, 12:21
Medlem
Avlanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruina.Imperi
Nej, Peter har påverkat valberedningen. Medlemmarna vill ha Joakim kvar.

Kan väl vara som så att Joakim valt att inte kandidera för omval när han vill bli distriktsordförande...

Fullt rimligt om ni frågar mig.
Citera
2019-01-30, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iblomma
Hur kan man ha ett triangeldrama kring Bengt Herke?

Jeanette Malmström fattade tycke och tog strid för Bengt Herke i alla fall. Bengt sa ju att han skulle bli ny gruppledare så det var kanske det som lockade Jeanette. De var omslingrande på konferenser.
Jeanette var tydlig med att hon hade paus i sitt förhållande lagom till riksdagslistan sattes. Likt hon som var med Jakobsson som hamna på riksdagslistan gjorde Jeanette det också. Är väl inte så svårt att gissa varför.

Helen var ledsen ett tag men sen har jag inte hört något mer.
Citera
2019-01-30, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KISStinaWallmark
Felix Byström skall nomineras till Årets Syltrygg.

Felix Byström har pojkvän och värvar väljare på det sättet, så det så.
Citera
2019-01-30, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattblomma
Felix Byström har pojkvän och värvar väljare på det sättet, så det så.

Simon Solberg är den lyckliga pojkvännen?
Citera
2019-01-30, 13:38
Medlem
Citat:
Jeanette Malmström fattade tycke och tog strid för Bengt Herke i alla fall. Bengt sa ju att han skulle bli ny gruppledare så det var kanske det som lockade Jeanette. De var omslingrande på konferenser.
Jeanette var tydlig med att hon hade paus i sitt förhållande lagom till riksdagslistan sattes. Likt hon som var med Jakobsson som hamna på riksdagslistan gjorde Jeanette det också. Är väl inte så svårt att gissa varför.

Helen var ledsen ett tag men sen har jag inte hört något mer.

Jaha, därför som Cecilia Risberg var så på Peter Wallmark? Christina ska inte vara glad över att detta har kommit ut.
Citera
2019-01-30, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjockisMattias
Hoppas att ingen har missat den fantastiska dokumentären om insatserna styrelsen gjort för de svenska hemlösa i Stockholm: https://www.youtube.com/watch?v=EHkObOTIYo4 Man vill gråta när man hör dessa berättelser.

Tar Expo-förslaget över är det tyvärr troligt att dem hemlösa hamnar på gatan igen eftersom det är Hesselbäck som tagit hela detta initiativet.

Bumpar.

Men SD tycker att det är viktigare att ge pengar till Peter än att driva politik?
Citera
2019-01-30, 18:18
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Kv5rBo/peter-wallmark-vagrar-svara--om-fruns-anstallning

Peter Wallmark vägrar svara – om fruns anställning.
Citera
2019-01-31, 10:50
Medlem
Det enda som var viktigt för Monica Skogman var att Maggi skulle ha blivit utesluten. Monica borde ha stannat i SD ihop med sin manliga version av sig själv nämligen Peter Wallmark.
Citera
2019-01-31, 10:53
Medlem
Peter Wallmark gick in i Maggis dator.han har själv erkänt det.
Citera
2019-01-31, 10:57
Medlem
Monica Skogman går även på tabletter. Har ni inte märkt hur flummig hon är?

Maggi Haglund blev utesluten för att hon skulle ha skrivit på Flashback. Bevisen ovan tyder på att hon icke skrivit där.
Citera
2019-01-31, 10:59
Medlem
Polisen borde kolla vad Christina pysslar med. Hennes sms, messenger mm. Allt vad galningen ljuger om.
Citera
2019-01-31, 11:00
Medlem
Citat:
Nästan komiskt hur man gör allt för att försöka svartmåla personer i den här tråden
Men någon gång känner jag att man bara måste syna bluffen. Nu har jag ringt Stockholms tingsrätt och det är inga konstigheter eller anmälningar mot Peter.

Däremot är Bruno Nordmark utslängd från tingsrätten efter att ha fuskat med ersättningar. Jag uppmanar alla att ringa och kolla själva istället för att tro på allt som skrivs. Tack för mig.

Ren lögn!

"Någon" läs Wallmark skvallrade om att Bruno uttryckt sig olämpligt på Facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in