Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
På en 5-gradig skala ger jag en stark 4:a till Ebba, en riktigt stark insats. Men det hjälper inte partiet mer än att dom kan nå 8%.
Jan Björklund verkar slut och det är dödsstöten för det partiet om dom inte snabbt förändrar i ledningen. Jag ger en 1:a.
I detta mediokra sällskap ger jag Jimmie en 3:a, han håller sig lugn och samlad fast han kunde Trumpa, det ligger någon taktik bakom tror jag. Egentligen borde han angripa hårdare eftersom SD är det enda opositionspartiet. Men han gör aldrig bort sig.
Ulf K förtjänar också en 3:a, resten får 2

r av mig, det var en påfallande trötthet överlag, jag tror det sprider sig en pessimism över politiken, man har börjat inse att Sverige vacklar.
Detta var inte bra!
Bra analys !
Vi väljare är totalt maktlösa med den konstellationen som regerar Sverige. Valutgången kunde inte blitt sämre, det är rena mardrömmen.
Den ende som är riktig nöjd är Svetsaren. Med lögner och löften (som han inte har för avsikt att hålla) till höger o vänster kan han se fram emot 4 år till utan risk att bli fälld igen. Största vinnaren av alla, hans kampanj mot SD bar frukt som han lugnt kan skörda och njuta av.
Med den takten som landet förstörs undrar jag om det finns en chans att rädda det till nästa val

.