2019-01-29, 22:00
Medlem
Självmord vet i tusan ändå känns som att det skulle ske på nåt annat sätt än i en bakdel i en skåpbil? Och nåt jag undrat lite över. . Om det är ett mord varför parkera man bilen nära vatten och inte på nåt mer ställe i skymundan som lär finnas gott om runt om. Undrar om det kanske kan ha nåt med vattnet att göra isf? Om d skulle kunna finnas en koppling?
Citera
2019-01-29, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
hmm att inte en enda har skrivit där tyder på att det inte är hon; om inte hennes man har inloggningsuppgifterna och går in och tar bort inlägg; men i så fall borde han göra profilen dold för alla utom vänner.

100% dem. Både hon och dottern är nu registrerade avlidna. Hon kan ha låst sin profil så ingen kan skriva kommentera kanske?
En vän lade upp en bild på henne och barnet men tog bort dem sedan det nämnts här inne. Och en kvinna med samma efternamn som den mannen har skrivit ett inlägg om sorg men ingen annan. Är det för att vännerna inte heller vet vad som hänt antar jag? De vill inte skriva något som de sedan måste ångra, försvara osv?
Citera
2019-01-29, 22:31
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
100% dem. Både hon och dottern är nu registrerade avlidna. Hon kan ha låst sin profil så ingen kan skriva kommentera kanske?
En vän lade upp en bild på henne och barnet men tog bort dem sedan det nämnts här inne. Och en kvinna med samma efternamn som den mannen har skrivit ett inlägg om sorg men ingen annan. Är det för att vännerna inte heller vet vad som hänt antar jag? De vill inte skriva något som de sedan måste ångra, försvara osv?
Då har nog mannen tillgång till kontot.
Citera
2019-01-29, 22:48
Medlem
Citat:
Jag visade min sambo som inte har någon koll på aktuella brott lr insatt på något vis artikeln med uppdateringen från mitt i Tyresö. Han sa att han utläste att antingen har poliserna koll på läget men inte tillräckligt för ett gripande eller så går det inte att frihetsberöva någon för att personen är död. Typ. Tänkte att ”fräscha” ögon kunde se något jag inte kunde
Visade min sambo med och han sa att han vägrar spekulera och att det kan vara vad som helst eftersom vi inte har en aning
Citera
2019-01-29, 22:54
Moderator
OYs avatar
Har kanske missat det, men vilken bostadsadress hade kvinnan?

Hur gammalt var barnet?
Citera
2019-01-29, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Visade min sambo med och han sa att han vägrar spekulera och att det kan vara vad som helst eftersom vi inte har en aning

Min svarade först
- Ja alltså det va ingen information alls
Jag
- Men om du är tvungen att utläsa något?!
Tror han kände pressen från mig.
Citera
2019-01-30, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Har kanske missat det, men vilken bostadsadress hade kvinnan?

Hur gammalt var barnet?
De bodde i johanneshov och flickan va 6-7 år gammal..
Citera
2019-01-30, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Tragiskt. Kanske rosthål någonstans där avgaserna letade sig in? Eller spricka i grenröret och in via friskluftsintaget. Jag har jävligt stor respekt för bensin, diesel och gasolvärmare. Har ibland övernattat i båt under kylslagna dagar, men jag fryser hellre lite i en sovsäck än riskera att inte vakna upp alls.

Bilen är väl inte ens ett år, om jag inte blandat ihop de va den uttagen maj 2018 så känns inte troligt med att de är bilen de är fel på.
Citera
2019-01-30, 12:07
Medlem
GoldenKiwks avatar
Citat:
Frågetecken jag har

Varför anmäldes dem försvunna på torsdagen men saknades sedan onsdagen?

Kan tänka mig som jag svarade innan, hon kan påstått sovit över hos ngn på onsdagen, men på torsdagen uppdagas det som lögn. Per automatik har hon då varit försvunnen sen onsdag men det blir ju anmält på torsdagen.
Senast redigerad av GoldenKiwk 2019-01-30 kl. 12:08. Anledning: Citerade allt
Citera
2019-01-30, 13:48
Medlem
Ygg3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Då har nog mannen tillgång till kontot.

Man kan ställa in på Facebook att t.ex enbart vänner kan se vad som läggs upp på ens profil . Hon hade väl denna inställning sen tidigare .
Citera
2019-01-30, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ygg3
Man kan ställa in på Facebook att t.ex enbart vänner kan se vad som läggs upp på ens profil . Hon hade väl denna inställning sen tidigare .

Jo men så är det nog, det jag syftade på var mer att ingen kommenterat på hennes profilbild men nu när jag tänker efter kanske hennes ”vägg” på Facebook är helt fylld av ”vila i frid” tänkte inte så långt
Citera
2019-01-30, 13:59
Medlem
GoldenKiwks avatar
Citat:
Jo men så är det nog, det jag syftade på var mer att ingen kommenterat på hennes profilbild men nu när jag tänker efter kanske hennes ”vägg” på Facebook är helt fylld av ”vila i frid” tänkte inte så långt

Många brukar dock lägga på sin egen logg och tagga namnet, överlag borde man ju se något inlägg med hennes namn i. Har dock inte fb 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in