Citat:
Ursprungligen postat av
doktorwestring
Och jag påstår att det hade dragits korrekta slutsatser på en obduktion om du dog av stelkramp med synligt sår.
Angående min senare fråga, vad tyder på att det är någon annan än mamman?
Som jag skrev blev det ju inget synligt sår. Det är i storlek med en nål. Det jag menar på är att fastställa det är nog inte alls helt lätt.
Det jag menar på är att barn kan slå sig, råka ut för saker som sedan dödar. Mamman går ångest och anklagar sig själv och därefter tar livet. Min tes handlade om att det kunde vara bakvänt och därav blir det svårare att förstå vad som hänt.
Plastfarnor dog av en blödning eller var de propp. Omständigheterna var sonen hittade henne hemma, liggandes vid bordet i tvrummet. Det stod 2 glas på bordet med lite whiskey i, kaffe var bryggt och orört. Pga detta rubriceras det som mord. Tills obduktionen var klar. Då hon var ensam enligt vad alla visste blev det väldigt märkligt med vem som skulle varit där. Men obduktion ich dylikt tog max en vecka så var de klart vad som hänt.
Att hon börja "dejta" var inget hon ville gå ut med öppet då maken dog ca 1.5år tidigare.
Men det var en stor grej. Mord hit och dit. Vem vad när hur.
Poängen är att det tog inte såhär lång tid innan polisen media uttalade sig.
Detta fall rör även ett barn. Bör väl skynda på? Är sambon utom misstanke borde han väl stress detta?