Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Hej @VigosRos
Jag inväntar fortfarande på ett skrivet papper och som gäller samtliga tider som inhämtats från vittnen , och gällande då för Måndags-kvällen den 14 Maj År 2018 inom Mikaels' distrikt i Nya Hjärsta samt Örebro Län , och så fort jag är klar med granskningen , så skall du få besked om detta.
Med vänliga hälsningar från @JokerManen.
Observera ! .... Detta inlägget , och som nu kan låta iakttagas här ovan sett inom den gråa citat-rutan , är sammankopplat med detta inlägget här nedan sett och skrivet.
Efter att jag nu har gjort en kortare överblick av de skrivna papper som tillsänts mig som kopior... så vill jag förts och främst få klargjort följande av mig deklarerat här under , och som följande lyder:
Kan vi vara överens , om att medlemmen @Dalaan. och som tillsammans med sambo fick höra intensiva och nattliga skrik Måndagen den 14 Maj År 2018 , och då först genom sitt då något öppna sovrums-fönster och med början vid klockan 23:30 , och därefter hördes kommande skrik från då för dem okänd person komna i intervall fram till cirka klockan 23:35 då skriken avslutades helt enligt @Dalaans'. ?
Obs ! ... @Dalaans' var sedan per fordon ute och sökte efter person och varifrån skriken kunde ha kommit , detta skall ha skett enligt @Dalaans' under cirka 10 minuters då pågående söknings-tid , ett antalet gångna minuter därefter bestämde sig @Dalaans' för att kontakta SOS LarmCentralen , samtalet från @Dalaans' inkom klockan 23:47:18.
@Dalaans' hör ett intensivt skrik från person med påbörjat klockan 23:30 , skriken upphör klockan 23:35 (ungefärligen) , sökning pågick under 10 minuter fram till klockan (ungefärligen) 23:45 och 2 minuter och 18 sekunder därefter mottog SOS LarmCentralen från @Dalaans' klockan 23:47:18.
Obs ! .... Innan jag tillför tråden nya uppgifter angående detta nu här ovan deklarerat , så vill jag från trådens olika medlemmar få bekräftat om någon eller flera har några invändningar mot detta skrivna.
Mvh/ @JokerMannen 👤