Citat:
Ursprungligen postat av
smaragdgron777
Dom är verkligen bedragare 4 olika firmor i ett, finns det nån som fått rätt när man bestridit boten hos hojab? Dom är IAF anmälda till Datainspektionen för det ska stå adressen dit man ska bestrida och det har det inte gjort utan fick googla fram ett telefonnr gissa vem som svara om inte hojab fast jag ringt till handel och jurist inkasso..fick tjata mej till postadress,och nu fick jag reda på att Svea inkasso AB gjort uc kontroll, när jag ringde så har dom inte hand om kraven men krävs inte att dom har ärendet hos sig för att göra uc? Dom kunde inte hjälpa mej och så pigg så svara hojab då hade han kopplat mej vidare, fast jag sa bestämt nej,du ska svara mej....tror pvakterna jobbar på provision,hojab är inget annat än skojare och sms park är deras partner in crime.....
Innan ni beskyller någon för att vara bedragare vill det till att ni beskriver vari bedrägeriet skulle bestå.
Hur företagsbildningen är upplagd har knappast något med detta att göra. Sedan börjar ni blanda in p-vakter och deras lönesystem.
Det väsentliga är givetvis om ni har parkerat fel, då utfärdas en faktura på kontrollavgift av något parkeringsbolag, de anlitar i sin tur Hojab för viss administration. Har ni synpunkter på grunden i utfärdandet så plägar uppgift om hur besvärsskrivelser skall lämnas städse återfinnas på fakturan.