Citat:
Ursprungligen postat av
blomvattnare
Se upp nu så att det inte blir en trådsanning, det här med att hon ska ha lämnat honom för en afghan. Så sade han väl inte? Han sade väl att hon var ihop med en afghan, inte att hon lämnat honom för afghanen?
Dessutom är det bara han som har sagt det. Ingen annan har bekräftat att hon verkligen var ihop med afghanen.
Hej!
Kan inte någon snäll moderator fästa sammanfattning, video och transkription på första sidan, så att folk slipper undra vem som var vem och vad manen/mördaren/försmådde människan sade?
Att han agerade habituellt utifrån mångårig vana att skjuta med vapen och mörda, är bedrövligt i sig, trots att jag personligen inte skulle motsätta mig vapeninnehav som sådant. Inte alls då. Inte än.
Svartsjuka, avundsjuka, hämnd och markanknyttning, blandad med olika grad av omogenhet eller avsaknad av andlighet från alla parter, ja, urgammalt som helst och nu i videoformat, istället för en text på väggen.
Kan inte bli mänskligare än så och samtidigt sorgligare. Alla diagnoser till trots. Kan inte ni känna att diagnoserna blockerar en mer nyanserad och rikare uppfattning av livet? Vi är i Sverige, de fattigas land, men kom igen!
..........
Från
Bedrixan #2264
Citat:
Här har kommer snyftvalsen från Sveriges mest ynkliga och största egoist.
https://streamable.com/md44u
Från
pansarbritta #2344
Citat:
För dem som inte vill titta på videon, här är allt som sägs, samtidigt som han låter som att han är i målbrottet, är helt rödgråten och bölar.
Hallå...
Är jag live nu?
Andreas!
(Börjar storböla)
Det här kommer va den värsta videon som har varit i hela världen.
Jag har nyss skjutit mina grabbar
Jag orkar inte längre, karin har varit ett sånt jävla svin och utpressat mig och allt. Jag orkar inte längre. Nu står jag på ordet, jag kommer att skjuta mig om några minuter. Dom är döda bägge grabbarna. Jag hatar Karin, hon har hittat en ny jävla Afghan-kille som hon är dö-kär i och har skickat så mycket sms till, så jag klarar inte det här.
Det här ska jag inte visa egentligen men jag lägger ifrån min telefon snart när jag skjuter mig. Dom sov grabbarna, så dom vet inte om det. Jag sköt dem med två skott var. Dom vantrivs hos sin mamma, och hon prioriterar bara jävla skit. Hon har träffat nån afghans anabolakille som är 26. Men jag klarar inte det där. Jag klarar inte det där som alla säger om att vara stark.
Snart kommer polisen, och jag tänker inte vara med om det längre. Jag har skrivit ett jättebra brev om hästar och hur jag vill att gården är och hur jag vill att alla ska få fixa.
Det här är det värsta jag trodde aldrig skulle hända. Men det är ingen som har brytt sig. Marianne, och min syrra har brytt sig, men Karin har varit så jävla iskall, empatilös och hon har totalt skitit i mig. Jag hoppas hon kanske tittar, men det gör hon inte antagligen. Hon har blockat mig från allt och sen tycker hon bara att jag är ett jävla svin. Det här kanske blir stoppat i facebook jag vet inte men jag har tänkt på det här längre. Jag har gjort i ordning och betalat alla räkningar så syrrorna får det lätt att fixa vid bouppteckningen.
Ingen kan hjälpa mig nu. Ni måste fatta, jag tänker inte sitta inne i ett helvt jävla liv för att jag har dödat grabbarna. Jag har två bössor här nu, jag kommer lägga mig i poolen och bara dö. Jag ville bara berätta hur sista tiden har varit, och ingen fattar och nu tror jag att snuten kommer. Vi hörs, hejdå.
Från
Grandpa #3020
Citat:
Jag insåg att jag blandat ihop föräldrarnas dödsdatum i mitt förra inlägg så jag kör på nytt.
Hoppas detta stämmer:
Citat:
19720901 S*MUEL R*HN har separerat från
198201 K*R*N A**ER**ON Dom hade 2 barn
M*lk*r 5-6 år, W*lt*r 7-8 år
S*MUEL sköt barnen och la upp en video på FB och sköt sen sig själv
K*R*N var skriven på S*MUEL´s adress tills denna veckan (23-24/1) och har bytt bytt fb-adress enligt Ratsit.
S*MUEL hade en kvinnlig kompis:
19530602 M*RIA**E W*GN*R. Dog 20190114 gick hastigt bort.
S*MUEL hade tidigare en sambo:
19701202 A*NA B*RNDT**ON (f.d. sångerska i Junix) som begick självmord 20070407
S*MUEL´s mamma (19341127 KR*ST*NA "ST*NA") dog 20161114.
S*MUEL´s pappa (19320215 ER*K) dog 20160804.
S*MUEL har tre systrar som tack o lov lever än.
1957 AV, 1960 ML, 1974 VR