2019-01-27, 16:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Ännu en sak de tycks ha gemensamt med många homofobiska självutnämnda s.k. "sverigeräddare" och nationalister.

Nåväl de är våra (arbetare) så vad trodde ni, har sagt detta till dig säkert hundra ggr. Nazism/Islam är bröder, ordning ur man inget annat.

Tror du (vi) skrattar åt (er) med plakat.....ni är patetiska! Kamp? det finns ingen kamp förutom då emellan era ideologier/ i detta fall kvinnans roll emot den styrande mannen. Så medans feminister slåss för/emot islamister så skrattar vi....ER KAMP? ni tror för mycket om er själva.....
Senast redigerad av bern77 2019-01-27 kl. 17:21.
Citera
2019-01-27, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
För de vill söndra och härska de är jävligt bra på det.

Nja det är vi det.....
Citera
2019-01-27, 17:15
Medlem
skillnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Jag står helt på muslimernas sida i den här frågan. Barn ska inte behöva utsättas för sånt.
Vad är detta för feltänk, varför skall man stå på muslimernas sida? Räcker det inte med att stå på svenskarnas sida eftersom vi historiskt till väldigt nyligen redan har de värderingar och traditioner som som förkastar allt detta.
Citera
2019-01-27, 17:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Vad är detta för feltänk, varför skall man stå på muslimernas sida? Räcker det inte med att stå på svenskarnas sida eftersom vi historiskt till väldigt nyligen redan har de värderingar och traditioner som som förkastar allt detta.

Nja det var dags att döda feminismen......ni fick ett mandat att försöka leda. Har ni några spörsmål om era olika synsätt med Islam ta upp det med dem.
Det fanns en högre anledning till att detta skript skrevs (Peter Sutherland) men det finns ingen anledning att ens ta upp den diskussionen.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Peter_Sutherland

Finns inget att se här.....mycket text....eller! En sak sticker dock ut.....

(Administration of the Patrimony of the Apostolic See (a financial adviser to the Vatican)

Tänk vad snäll jag är emot er....IHS (jesuit) eller Isis/Horus/Seth.
Mvh Osiris
Senast redigerad av bern77 2019-01-27 kl. 17:45.
Citera
2019-01-27, 17:42
Medlem
dricksprits avatar
Med tanke på mängden muslimer i Birmingham så finns bara en enda utgång av detta.
Citera
2019-01-27, 18:09
Medlem
Detta torde väl ändå räknas som en positiv nyhet? Äntligen gör muslimerna lite samhällsnytta
Citera
2019-01-27, 18:17
Medlem
TraXzmans avatar
Religiösa inslag ska inte finnas i skolornas kultur förutom religions-kunskap baserat på landets religion eller allas religioner ren allmänkunskap efter västerländska demokratiska skolregler. Att vara homo är fortfarande lagligt. Att plugga en djupare tro på nån religion hör inte hemma i grundskolan, högstadie skolan i europa, det får man göra på fritiden i nån helt annan skola eller i gymnasiet (fritt val) så länge det inte bryter mot västerländska lagar och förordningar

Om man homar sig så tycker jag det är olämpligt i skolans område likadant som man har en massa hångel med motsatt kön eller att man inte tar av sig kepsen eller slöjan under skoltid

Sexundervisning i homosexualitet behövs inte för "hen" är ju det nya ordet och neutralt med partnerskap
Citera
2019-01-27, 18:19
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MammasLillaFlicka
Varför lägger sig aldrig judarna i såna här frågor?

Gissa
Citera
2019-01-27, 18:21
Medlem
Sperssons avatar
.
Jag tror inte att homosexuella står högt i kurs hos världens muslimer.
Citera
2019-01-27, 18:22
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
https://www.birminghammail.co.uk/new...s-who-15736394

Det måste bli härdsmälta hos vänstern nu. Vad tror ni?

Nu fattar jag inte? Hos ultrahöger menar du väl? För inte kan väl en mussla ha rätt i något?
Citera
2019-01-27, 18:23
Medlem
Bra att någon vågar säga emot.
Citera
2019-01-27, 18:25
Medlem
Viejoverdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad

Precis. Jag har så svårt att fatta att alla SD tror att det sitter ett = tecken mellan vänster (alltså inte partier kapande av genus-vänstern utan riktig vänster) och invandring?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in