2019-01-27, 00:46
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagisterBister
PK-kortslutning är alltid spännande. En hyllad grupp som ger sig på en annan hyllad grupp. Vilken ska man stödja?

Ett exempel i Sverige var när muslimska grupper gav sig på judar och synagogor. Men det löste svensk PK-media elegant. Det vara bara att undvika att tala om vilka det var som angripit. Hela artiklar var skrivna i passiv form: "Brinnande föremål kastades mot synagogan i Göteborg", "Det har kastats brinnande föremål...".
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/brinnande-foremal-kastat-mot-synagoga-i-goteborg

För att förvirra det hela ytterligare kunde man i artikeln skriva om NMR. På så vis kunde läsaren ledas att tro att det var NMR som hade gjort angreppen. Så här:

"Attacken mot synagogan
I yrkandet beskrivs Nordiska motståndsrörelsens demonstrationer i staden, attacken mot synagogan och judiska göteborgares upplevelser vara bakgrunden till att arbetet borde bli mer intensivt."
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/vast/politiker-i-goteborg-vill-ta-krafttag-mot-antisemitism

Men den brittiska tidningen har missat den chansen genom att avslöja att det var muslimer som protesterade. Så nu gäller det att bekänna färg. Vilka är mest värda: muslimer eller bögar? Eller kan man på något sätt få det till att det ändå är den vite, kristne, ostraffade, heterosexuelle mannens fel?

Se den "brittiska" kvinna med slöja som inte vill ha LGBT-skit i sina barns skola. Kommer islamister att bli allierade med vita nationalister när det gäller sånt?
Citera
2019-01-27, 03:30
Medlem
Pitschkas avatar
Innan ni hurrar:

Problemet är väl i och för sig även att muslimer vill lägga sig i all sexualitet,
de är minst lika mycket emot att muslimska flickor erhåller sexualundervisning i skolan vilket
leder till att dessa i allmänhet är ovetande om sex fram till giftermålet.

Det är ett jävla hysch-hysch på muslimer när det gäller sex, t ex använder dem gärna begreppet hämta i stället för skaffa när det gäller barn. Det skapar naturligtvis frustrationer.
Det är vanligt bland muslimska män i Västeuropa att de tidigt skaffar ett barn med den kusinflicka som de och klanen ämnar att gifta mannen med.

Har mannen tillräckligt hög status kan det godkännas att mannen sedan tillåts leva ihop med en Svensk tjej i ett par år, och till och med skaffa barn med denna. Denna blir såklart dumpad i 30-års åldern, när muslimen återgår till muslimfrun. och ska ha tur om hon kommer ur äventyret utan blattebarn.

Dessa pantade tjejer har ju sedan den absolut lägsta statusen bland alla, men hade ju såklart haft chansen till ett bättre liv utan muslimer i landet

För mer sexuellt begränsade muslimska män är homosexualitet vanligt, alla vet, ingen pratar.
Alt. en våldtäkt på en otrogen naiv Svensk tjej, ingen skam för dem.

OnT var inte det här på minsta sätt något försvar för pro-bögeriet, men jag tycker att man ska se det hela i ett större sammanhang.
Senast redigerad av Pitschka 2019-01-27 kl. 03:45.
Citera
2019-01-27, 03:35
Medlem
Naknekejsarens avatar
Föga överraskande finns ingen feminist i tråden för att försvara ena eller andra sidan.

De måse göra ett val: islamofob eller homofob?

Jag tar fram whiskyn och njuter (jo, jag är också egentligen med muslimerna för ovanlighetens skull).
Citera
2019-01-27, 03:48
Medlem
skitpuddings avatar
Dom vill väl inte att deras söner ska bli som den här 10-åriga kanadensiska pojken:

https://dailystormer.name/wp-content/uploads/2018/01/10-year-old-transgender-boy-founds-dating-site-for-trans-kids-6118.jpg

Jag är inte pro-muslim på något vis och anser inte att dom ska vara i västvärlden, men Väst av idag är väldigt sjuk. Tål inte folk som yrar om "västerländska värderingar" som om det handlade om synonymer till homosex, transor och 10-åriga dragqueens. Bara för att muslimerna (förutom i Afghanistan såklart) är emot något betyder inte nödvändigtvis att det är bra. Exempel: kvinnor ska inte behöva ha burqa på sig, men måste dom gå klädda som porrstjärnor istället?
Citera
2019-01-27, 04:29
Medlem
Ryggradsluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reFluxl
Jag står också på muslimernas sida. I den åldern är det för tidigt att hålla på med sådant här. Hörde för någon vecka sen om ett barn <9 år som inte kände "tillhörighet till sitt kön." Det är bevis på att det har gått för långt.
Jag vet inte vad det betyder.
Varför är det så viktigt för dig att en nioåring känner sig tillhörande till sitt kön?
Citera
2019-01-27, 05:02
Bannlyst
Man undrar ju hur PK-iterna/vänstern/feministerna skall lösa detta dilemma?

Dvs att man vurmar för muslimerna, samtidigt som muslimerna själva vill mörda alla homosexuella. I deras hemländer hängs bögar i lyftkranar/halshuggs som familjeunderhållning.

Ser fram emot fler underbara PK-kortslutningar i framtiden, fy fan det kommer inte bli vackert när dessa två frontalkrockar rejält Jag njuter!
Citera
2019-01-27, 05:52
Medlem
ReiseReises avatar
Jag kommer för alltid att vara positivt inställd till homosexualitet. Jag är positiv till allt som gör islamisterna förbannade.

Dessutom så ökar det mina chanser att få en tjej om fler killar blir bögar. En del killar tänkte inte taktiskt när de hatar homosexuella.
Citera
2019-01-27, 07:29
Medlem
Ironiskt att folk i tråden säger att det blir hårdsmälta bland vänstern medans majoriteten av inläggen här håller med muslimerna denna fråga. Det är som jag sagt, Sverigedemokrater och muslimer har mycket gemensamt när det gäller värdekonservativa frågor. Hårdsmälta bland Sverigedemokrater.

Självfallet ska HBTQ-frågor genomsyras genom hela utbilningsgången och föräldrar som inte gillar det kan flytta till ett annat land. Värdekonservatismen bland Sverigedemokrater och konservativa muslimer måste brytas ned. Det är bra att religiösa friskolor förbjuds nu också i vårt land.
Citera
2019-01-27, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Jag kommer för alltid att vara positivt inställd till homosexualitet. Jag är positiv till allt som gör islamisterna förbannade.

Dessutom så ökar det mina chanser att få en tjej om fler killar blir bögar. En del killar tänkte inte taktiskt när de hatar homosexuella.

Så du är för HBTQ-rättigheter för att du vill göra muslimer sura och för att du ska få tjejer? Dvs du bryr dig inte alls om själva gruppen? Det är rätt patetiskt och egoistiskt av dig och du låter väldigt barnsligt. Jag tror HBTQ-rörelsen avtackar sig ditt stöd.
Senast redigerad av justifymylove 2019-01-27 kl. 07:38.
Citera
2019-01-27, 07:35
Medlem
Lär av UK,

Dom har enorma problem i muslimska områden där dom mobbar ut rektorn, tillsätter en muslimsk rektor som mobbar ut lärarna, tillsätter muslimska lärare och vips så har en kommunal engelsk skola blivit en förtäckt koranskola.

Det går att ta över hela områden, kommunalt och med all service, och det görs av muslimska grupper i UK.
Citera
2019-01-27, 08:18
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justifymylove
Så du är för HBTQ-rättigheter för att du vill göra muslimer sura och för att du ska få tjejer? Dvs du bryr dig inte alls om själva gruppen? Det är rätt patetiskt och egoistiskt av dig och du låter väldigt barnsligt. Jag tror HBTQ-rörelsen avtackar sig ditt stöd.

Först och främst så sa jag islamisterna. Det är skillnad. Känner muslimer (från Bosnien och Turkiet) som skiter totalt i bögeri mer än att dom tycker det är äckligt. Men det är troligtvis In-Closet islamister vi har att göra med i TS artikeln.

För det andra så skiter nog HBTQ rörelsen i vad jag tycker, om något så tycker de nog min kommentar var relativt harmlös och humoristisk, ungefär precis som den var menad.
Lite homosex hade nog gynnat dig. Av kommentaren att döma så verkar din stjärt vara så spänd att man hade kunnat knäcka nötter med den.

Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Lär av UK,

Dom har enorma problem i muslimska områden där dom mobbar ut rektorn, tillsätter en muslimsk rektor som mobbar ut lärarna, tillsätter muslimska lärare och vips så har en kommunal engelsk skola blivit en förtäckt koranskola.

Det går att ta över hela områden, kommunalt och med all service, och det görs av muslimska grupper i UK.

För att inte nämna det faktum att Londons borgmästare är muslim som gärna vill se en muslimsk regering i framtiden. Importen av den mest kulturellt efterblivna civilisationen av feministerna, liberalerna och HBTQ börjar nästan likna något av en grekisk tragedi.
Senast redigerad av ReiseReise 2019-01-27 kl. 08:31.
Citera
2019-01-27, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise

Där har du fel det blir fler flickor som blir lesbiska än det blir killar som blir bögar. Finns statistiker från USA om det men jag ska istället visa en annan statistik som visar hur unga flickor ser på pojkar.

https://www.childtrends.org/indicators/dating

Allt färre flickor vill dejta pojkar. Ganska säker på att det inte är tvärtom. Utan undervisningen går ut på att få flickor att inte gilla pojkar så kvinnor kommer i mycket större utsträckning bli lesbiska eller A-sexuella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in