2019-01-26, 17:24
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Luleå möter Rögle ikväll.

Någon som vill tipsa rögles hejarklack? Uppmanar dom att skrika att kovacs har inget körkort.

Sen kan man ju se hur länge han kan hålla fokus.

Skulle gärna göra detta själv men efter lite snabbsökning så måste man ha vissa socialamedier för att kontakta dom.(vilket jag inte har).

Han verkar inte bry sig nämnvärt om detta. Så han skulle nog tyvärr bara bli extra motiverad av den ramsan. Han bestrider till och med olovlig körning vilket är lustigt. Han hade tillstånd att övningsköra, alltså lämpen. Ska bli intressant att se hur han förklarar att han inte är skyldig då. Han kanske hade Molgan bredvid sig i bilen. Och denne Molgan har tillstånd att vara handledare.
Citera
2019-01-26, 17:31
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Han verkar inte bry sig nämnvärt om detta. Så han skulle nog tyvärr bara bli extra motiverad av den ramsan. Han bestrider till och med olovlig körning vilket är lustigt. Han hade tillstånd att övningsköra, alltså lämpen. Ska bli intressant att se hur han förklarar att han inte är skyldig då. Han kanske hade Molgan bredvid sig i bilen. Och denne Molgan har tillstånd att vara handledare.

Ja men som man blir hånade av en massa så brukar även narcissister som kovacs bli berörda.

Då dom tror dom kan ljuga sig genom oförätter.

Men även om han inte berörs så lär Luleå hockey bli berörda och avyttra honom snarast.
Citera
2019-01-26, 18:34
Medlem
Manmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Luleå möter Rögle ikväll.

Någon som vill tipsa rögles hejarklack? Uppmanar dom att skrika att kovacs har inget körkort.

Sen kan man ju se hur länge han kan hålla fokus.

Skulle gärna göra detta själv men efter lite snabbsökning så måste man ha vissa socialamedier för att kontakta dom.(vilket jag inte har).

Tror att många av oss Rögle-fans har koll på honom. Speciellt eftersom han har ett förflutet i klubben. Helt otroligt att Luleå låter honom ens träna med klubben.
Citera
2019-01-26, 18:36
Medlem
Hur fan kan Luleå låta honom spela ikväll? Har inte lagledningen något omdöme heller?
Citera
2019-01-26, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Hur fan kan Luleå låta honom spela ikväll? Har inte lagledningen något omdöme heller?
Är det klart att det är Robin?
Citera
2019-01-26, 18:41
Medlem
RedXs avatar
Enligt säkra källor från luleåsupportrarnas forum var det ingen olovlig körning. Poliserna filmade.

Dessutom har andra personer gjort samma sak utan att åka dit, så det vore inkonsekvent att bestraffa vid just det här tillfället.
Citera
2019-01-26, 18:43
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:

Är nog bra att sitta ner i båten tills man vet precis vad som har hänt. Såklart att det inte är så bra att köra bil utan körkort, men det låter ju på folk i tråden som att han är misstänkt för att ha mördat någon.

Sen är det ett jävla hyckleri rent allmänt, och då tänker jag på tidigare händelser, för vem har aldrig kört över 200 någon gång? Jo, varenda normal människa som gillar bilar och har tillgång till lite hästkrafter har prövat detta.
Citera
2019-01-26, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick

Warhawk och någon mer "bekräftar". Ber om ursäkt att jag tog en Flashbacksanning som sann!

Om det är Kovacs så står jag fast vid mitt inlägg.
Citera
2019-01-26, 18:45
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick

Nej
Citera
2019-01-26, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Enligt säkra källor från luleåsupportrarnas forum var det ingen olovlig körning. Poliserna filmade.

Dessutom har andra personer gjort samma sak utan att åka dit, så det vore inkonsekvent att bestraffa vid just det här tillfället.

Vaaa!!?? Utveckla gärna!
Citera
2019-01-26, 18:47
Medlem
Citat:
Warhawk och någon mer "bekräftar". Ber om ursäkt att jag tog en Flashbacksanning som sann!

Om det är Kovacs så står jag fast vid mitt inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Nej
Tack för era svar.
Citera
2019-01-26, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Är nog bra att sitta ner i båten tills man vet precis vad som har hänt. Såklart att det inte är så bra att köra bil utan körkort, men det låter ju på folk i tråden som att han är misstänkt för att ha mördat någon.

Sen är det ett jävla hyckleri rent allmänt, och då tänker jag på tidigare händelser, för vem har aldrig kört över 200 någon gång? Jo, varenda normal människa som gillar bilar och har tillgång till lite hästkrafter har prövat detta.

Jaha!? Han har ju bevisligen "prövat" detta förut! Hur många gånger ska han "pröva" tills något allvarligt händer igen?

Håller med att vi ska stilla oss lite innan vi vet. Men dra från polisen och inte ha körkort borde räcka för Luleå att stänga av honom.

OM det nu är RK!
Senast redigerad av Palkranen 2019-01-26 kl. 18:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in