2019-01-26, 17:24
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Lule mter Rgle ikvll.

Ngon som vill tipsa rgles hejarklack? Uppmanar dom att skrika att kovacs har inget krkort.

Sen kan man ju se hur lnge han kan hlla fokus.

Skulle grna gra detta sjlv men efter lite snabbskning s mste man ha vissa socialamedier fr att kontakta dom.(vilket jag inte har).

Han verkar inte bry sig nmnvrt om detta. S han skulle nog tyvrr bara bli extra motiverad av den ramsan. Han bestrider till och med olovlig krning vilket r lustigt. Han hade tillstnd att vningskra, allts lmpen. Ska bli intressant att se hur han frklarar att han inte r skyldig d. Han kanske hade Molgan bredvid sig i bilen. Och denne Molgan har tillstnd att vara handledare.
Citera
2019-01-26, 17:31
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Han verkar inte bry sig nmnvrt om detta. S han skulle nog tyvrr bara bli extra motiverad av den ramsan. Han bestrider till och med olovlig krning vilket r lustigt. Han hade tillstnd att vningskra, allts lmpen. Ska bli intressant att se hur han frklarar att han inte r skyldig d. Han kanske hade Molgan bredvid sig i bilen. Och denne Molgan har tillstnd att vara handledare.

Ja men som man blir hnade av en massa s brukar ven narcissister som kovacs bli berrda.

D dom tror dom kan ljuga sig genom ofrtter.

Men ven om han inte berrs s lr Lule hockey bli berrda och avyttra honom snarast.
Citera
2019-01-26, 18:34
Medlem
Manmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Lule mter Rgle ikvll.

Ngon som vill tipsa rgles hejarklack? Uppmanar dom att skrika att kovacs har inget krkort.

Sen kan man ju se hur lnge han kan hlla fokus.

Skulle grna gra detta sjlv men efter lite snabbskning s mste man ha vissa socialamedier fr att kontakta dom.(vilket jag inte har).

Tror att mnga av oss Rgle-fans har koll p honom. Speciellt eftersom han har ett frflutet i klubben. Helt otroligt att Lule lter honom ens trna med klubben.
Citera
2019-01-26, 18:36
Medlem
Hur fan kan Lule lta honom spela ikvll? Har inte lagledningen ngot omdme heller?
Citera
2019-01-26, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Hur fan kan Lule lta honom spela ikvll? Har inte lagledningen ngot omdme heller?
r det klart att det r Robin?
Citera
2019-01-26, 18:41
Medlem
RedXs avatar
Enligt skra kllor frn lulesupportrarnas forum var det ingen olovlig krning. Poliserna filmade.

Dessutom har andra personer gjort samma sak utan att ka dit, s det vore inkonsekvent att bestraffa vid just det hr tillfllet.
Citera
2019-01-26, 18:43
Medlem
BallaKlavas avatar
Citat:

r nog bra att sitta ner i bten tills man vet precis vad som har hnt. Sklart att det inte r s bra att kra bil utan krkort, men det lter ju p folk i trden som att han r misstnkt fr att ha mrdat ngon.

Sen r det ett jvla hyckleri rent allmnt, och d tnker jag p tidigare hndelser, fr vem har aldrig krt ver 200 ngon gng? Jo, varenda normal mnniska som gillar bilar och har tillgng till lite hstkrafter har prvat detta.
Citera
2019-01-26, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick

Warhawk och ngon mer "bekrftar". Ber om urskt att jag tog en Flashbacksanning som sann!

Om det r Kovacs s str jag fast vid mitt inlgg.
Citera
2019-01-26, 18:45
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick

Nej
Citera
2019-01-26, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Enligt skra kllor frn lulesupportrarnas forum var det ingen olovlig krning. Poliserna filmade.

Dessutom har andra personer gjort samma sak utan att ka dit, s det vore inkonsekvent att bestraffa vid just det hr tillfllet.

Vaaa!!?? Utveckla grna!
Citera
2019-01-26, 18:47
Medlem
Citat:
Warhawk och ngon mer "bekrftar". Ber om urskt att jag tog en Flashbacksanning som sann!

Om det r Kovacs s str jag fast vid mitt inlgg.

Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Nej
Tack fr era svar.
Citera
2019-01-26, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
r nog bra att sitta ner i bten tills man vet precis vad som har hnt. Sklart att det inte r s bra att kra bil utan krkort, men det lter ju p folk i trden som att han r misstnkt fr att ha mrdat ngon.

Sen r det ett jvla hyckleri rent allmnt, och d tnker jag p tidigare hndelser, fr vem har aldrig krt ver 200 ngon gng? Jo, varenda normal mnniska som gillar bilar och har tillgng till lite hstkrafter har prvat detta.

Jaha!? Han har ju bevisligen "prvat" detta frut! Hur mnga gnger ska han "prva" tills ngot allvarligt hnder igen?

Hller med att vi ska stilla oss lite innan vi vet. Men dra frn polisen och inte ha krkort borde rcka fr Lule att stnga av honom.

OM det nu r RK!
Senast redigerad av Palkranen 2019-01-26 kl. 18:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in