2019-01-25, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Ofattbart hur han kan fortsätta tycka synd om sig själv och tjata om Karin när han precis sett sina pojkars blodiga bortskjutna huvuden.

Ja, han verkar vara ett praktsvin utan dess like. Man anar att förra sambon tog livet av sig för att komma bort från honom, och nu detta fruktansvärda. Svinet har uppenbarligen lyckats förstöra väldigt många människors liv fullständigt, och må han brinna i Häll Vetet...
Citera
2019-01-25, 21:59
Medlem
mercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toolman
Hur mördaren kan vara så oberörd över pojkarnas död med 2 hagelskott vardera. Det måste bli blodigare än ett slakthus. Mördaren var mest upprörd att ingen brydde sig om honom och sitta i fängelse resten av livet.

Mördarens kallblodighet tyder på att detta inte är första gången.

Den gården kommer ingen att köpa.
Ja, 2 skott vardera i dessa små barnkroppar gjorde nog att det inte fanns mycket kvar av dem misstänker jag. Han sköt dem nog på nära avstånd dessutom.

Efter att ha tittat på videon kan jag nog konstatera att det inte finns någon ånger för morden på barnen. Ingen ångest att de inte får uppleva en morgondag. Ingen bedrövelse över vad han nyss har gjort. Han tycker mest synd om sig själv och anklagar Karin, att allt är hennes fel.

Man blir ju fundersam över varför tidigare flickvän hängde sig?

Tyvärr tror jag du har fel om gården. Trots de fruktansvärda barnamorden som skedde i Bjärred blev huset ändå sålt. Det borde ha jämnats med marken precis som jag hoppas denna gård gör
Citera
2019-01-25, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Det är så ologiskt också. Det hade varit mer logiskt att mörda henne. Men han var nog galen, självisk, empatilös och ond.
Det är väl inte logiskt att mörda någon! Människor möts och skiljs inte har vi rätt att mörda någon för det. Man kan inte ge någon annan ansvaret för sitt liv och sina handlingar.
Och att mörda sina barn, då är man galen.
Citera
2019-01-25, 22:00
Medlem
Han avslutar sin livestream med "Vi hörs, hej" på samma sätt som man gör i de mest alldagliga samtal.

Bisarrt.
Citera
2019-01-25, 22:01
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mercy
Ja, 2 skott vardera i dessa små barnkroppar gjorde nog att det inte fanns mycket kvar av dem misstänker jag. Han sköt dem nog på nära avstånd dessutom.

Efter att ha tittat på videon kan jag nog konstatera att det inte finns någon ånger för morden på barnen. Ingen ångest att de inte får uppleva en morgondag. Ingen bedrövelse över vad han nyss har gjort. Han tycker mest synd om sig själv och anklagar Karin, att allt är hennes fel.

Man blir ju fundersam över varför tidigare flickvän hängde sig?

Tyvärr tror jag du har fel om gården. Trots de fruktansvärda barnamorden som skedde i Bjärred blev huset ändå sålt. Det borde ha jämnats med marken precis som jag hoppas denna gård gör

Var det en hagelbössa så hade huvudet varit bortsprängt efter ett skott. Det var förmodligen någon sorts jaktgevär, och han satte två kulor i huvudet på vardera barn för att vara helt 100 på att de inte levde.
Citera
2019-01-25, 22:07
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafattar
Inlägg från Karin idag.
https://streamable.com/s/yv3gq/vhjkuw

Fucking hell. Var skrev hon detta??
Tänkt på henne mkt. Hur hon orkar andas ens. Stackars kvinna.
Citera
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Extremt förvirrat att gå och sätta sig i "poolen", stänga av streamen och säga "Ok, hörs sen, hej då"...
Han har planerat, fixat räkningar och varit duktig. Nykter. Tror inte att han har fixat att skjuta sina grabbar utan att dragit i sig något. Eller våga ta sitt eget liv, för det verkar vara det jobbigaste för honom eftersom han annars skulle få sitta inne resten av sitt liv.
Citera
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcussvensk
Ok, kan du få ut något mer sammanhängande från källan?

Nej tyvärr, hen hade ingen mer info om henne.
Citera
Medlem
Couplets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Han avslutar sin livestream med "Vi hörs, hej" på samma sätt som man gör i de mest alldagliga samtal.

Bisarrt.
Har själv avslutat samtal med chefen med "puss puss", så jag tror att han helt enkelt gick över i rutinläge.
Citera
2019-01-25, 22:08
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Inlägg från Karin idag.
Respekt till mamma Karin.
Citera
2019-01-25, 22:09
Medlem
Å herregud vilket jävla as! Ingen ånger alls utan allt exets fel... Fy fan! Synd att han inte gick under med den där jävla traktorn.
Citera
2019-01-25, 22:10
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Inlägg från Karin idag.

Stackars människa, är detta ett genuint inlägg och inte ett troll så lär dom ha pumpat henne med lugnande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in