2019-01-25, 20:01
Medlem
illalillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pansarbritta
är du helt tappad? Anabola afghanen är 26 år gammal. Mamman är född 1982 23/1. Det gör henne 37.

Och?
Som jag ser det mindre ålderskillnad än med Mördaren.
Citera
2019-01-25, 20:04
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Varför hängde sig Anna? Hon såg så glad ut när hon var med i Junix

Just därför kanske. Han verkar ju ha tvingat henne att sluta i Junix! Iallafall enligt vad en av bandets medlemmar skrev igår.
Citera
2019-01-25, 20:05
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MickeNybrunk
Vad är inte sant? När videon väl blir officiell får du se att allt jag skrivit stämmer.
Varför skulle den bli officiell, kommer knappast att väckas åtal iom att han tog livet av sig.
Citera
2019-01-25, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Just därför kanske. Han verkar ju ha tvingat henne att sluta i Junix! Iallafall enligt vad en av bandets medlemmar skrev igår.

Han verkar haft ett väldigt kontrollbehov över sina kvinnor? De verkade inte få vara självständiga
Citera
2019-01-25, 20:08
Medlem
NorthernAngels avatar
Vad vet man om mammans afghanske kille? Är han yngre än hon är?
Citera
2019-01-25, 20:08
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Han verkar haft ett väldigt kontrollbehov över sina kvinnor? De verkade inte få vara självständiga

Det hade han garanterat. Därför han tog med sig barnen in i döden. Han ville väl inte att nån annan skulle få dom som bonusbarn.
Citera
2019-01-25, 20:09
Medlem
Secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Vad vet man om mammans afghanske kille? Är han yngre än hon är?

Ja Han är 26. Iallafall om det nu är den kille som det länkats till. Det olustiga är att han precis bytte profilbild. Gör man det i en situation som denna?
Citera
2019-01-25, 20:12
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illalilla
Och?
Som jag ser det mindre ålderskillnad än med Mördaren.

Som jag ser det så är du helt jävla efterbliven.
Hur gammal är du?.... Du hör nog inte hemma på flashback.

Din post var dock "Klart HON var medelålders som var YNGRE än han.....tönt!", så vaddå "och"? Vad försöker du komma fram till.

För övrigt så kör vi en mattelektion nu bubbis

37-26 = 11. Afghanen är Elva år yngre!

46-37 - 9. Det skiljer Nio år mellan Samuel och Karin. Alltså är det en mindre åldersskillnad. K0olt va?
Det är läggdags förresten.
Citera
2019-01-25, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sec
Ja Han är 26. Iallafall om det nu är den kille som det länkats till. Det olustiga är att han precis bytte profilbild. Gör man det i en situation som denna?

Är han bara ute efter medborgarskap? Och inte vill svärtas av detta?
Citera
2019-01-25, 20:19
Medlem
Förstår inte varför inte barnen fick leva...dom som hade hela livet framför sig...hade mamman fler barn .
Citera
Medlem
Det kan vara så att hans vänner befinner sig i djup chock eftersom de väljer att skriva gulliga meddelanden på GMs minnessida på FB och om de får några dagar till på sig så kanske de inser att deras vän MÖRDAT sina egna barn. Jag hoppas verkligen det!
Citera
Medlem
Afganen är ju onekligen attraktiv så inte så konstigt att ex frun blev ihop med honom. Och han uttnyttjar bara henne för hans egen vinning. Win win.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in