2019-01-25, 12:29
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jag tror du överdrive lite. Fram till hans dödsdag hade det skrivit 242 inlägg på Flashback om Rabani. Cirka 80% av dessa fanns i trådarna
Bechir Rabani åker hem till Robert Aschberg!!!!! som startades 4 dagar innan han dog,
NMR anordnar demonstration i Göteborg lördag 30 september som väl är föga intressant om man inte är nazist
och Bechir Rabani gör hembesök hos Diamant Salihu och Thomas Mattsson efter uthängningen som väl låter föga spännande för den oinsatte..?

Att Clay Allison, eller vem som helst, skulle ha missat dessa 0,0004% av alla inlägg på flashback behöver knappast tyda på att han är extremt oinformerad eller ljuger...

Fast räknar du alla inlägg på flashback och försöker dra fram en slutsats utefter det så kommer nästan samtliga ämnen att verka "Ointressanta". Dessutom är inte Flashback en medelpunkt på internet. Det som gör att Beschir var känd var just att samtliga alternativmedian skrev artiklar om honom och hans videon var populära på bland annat Facebook. Dessutom hade han enligt egen uppgift väldigt besvärande uppgifter om Aschberg som i rätt händer hade kunnat ge honom en enorm genomslagskraft som kanske till och med nått hem till Åke, 62 i Åkersberga. Sedan fanns ju faktiskt en del trådar om Beschir med under aktuella ämnen vilket flashbackorakel som Clay Allison knappast kunnat missa.
Citera
2019-01-25, 12:30
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Jo, vanligt folk visste visst vem han var och hans följe ökade hela tiden. Nu säger jag inte att Åke 62 från Åkersberga aktivt följde Baschir men han började dyka upp i vanligt folks facebookflöden och fler och fler "vanliga" människor delade hans olika videon.
En kvalificerad gissning är att agneter bröt sig in hemma hos honom och använde sig av den beryktade hjärtattackspistolen.

Som jag förstått det var hans familj närvarande i det hus eller den lägenhet han avled i. De borde ha märkt av agentintrånget.
Citera
2019-01-25, 12:31
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vem kontaktar Aschberg när han vill döda youtubers som knappt märkts av i media? Hur ser beslutskedjan ut?

Fast nu skrevs det ju drösvis med artiklar om Beschir i alternativ media. Bara för att judemedia inte skriver om honom innebär det inte att andra mediakanaler ignorerar honom.
Sedan så kan ju jag inte veta vem Aschberg kontaktade med sannolikt var det inhyrda mördare, möjligen från någon av alla sjuttioelva underrättelsetjänster som gladeligen mördar för betalning. Aschberg har ju resurserna om man säger så.
Citera
2019-01-25, 12:32
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Som jag förstått det var hans familj närvarande i det hus eller den lägenhet han avled i. De borde ha märkt av agentintrånget.

Källa på att hans familj var närvarande?
Sedan finns ju olika sätt man kan mörda någon på uta att det syns i obduktionen, behöver ju knappast vara agenter som trängt in i hans lägenhet.
Citera
2019-01-25, 12:35
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Källa på att hans familj var närvarande?
Sedan finns ju olika sätt man kan mörda någon på uta att det syns i obduktionen, behöver ju knappast vara agenter som trängt in i hans lägenhet.

Har bara för mig att jag läst det nånstans, kan minnas fel. Men det är skitsamma.

Vilka sätt finns det att döda folk utan att det kan ses vid obduktion?
Citera
2019-01-25, 12:38
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Har bara för mig att jag läst det nånstans, kan minnas fel. Men det är skitsamma.

Vilka sätt finns det att döda folk utan att det kan ses vid obduktion?

Finns olika typer av gifter och ämnen som kan döda dig om du inte letar efter just dessa gifter och ämnen
Citera
2019-01-25, 12:40
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Finns olika typer av gifter och ämnen som kan döda dig om du inte letar efter just dessa gifter och ämnen

Då borde det väl letas om familjen misstänker mord? Det känns rimligt. Vilka är dessa gifter och ämnen?
Citera
2019-01-25, 12:47
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Fast räknar du alla inlägg på flashback och försöker dra fram en slutsats utefter det så kommer nästan samtliga ämnen att verka "Ointressanta".
Ja procenten kan vi bortse ifrån, det har du helt rätt i. Poängen att det var väldigt lite skrivet om Bechir kvarstår dock. Han är väl ett sånt där fenomen som möter uppmärksamhet och omtalas främst efter sin död. I hans fall t.o.m mer på grund av sin död än sin gärning.

Citat:
Dessutom är inte Flashback en medelpunkt på internet.
Fast dels var det ju Flashback ni diskuterade och dels har nog de flesta inte umgängeskretsar där sådant lyfts. Jag har då garanterat aldrig sett honom nämnas på Facebook eller liknande - inte ens efter hans bortgång,

Citat:
Det som gör att Beschir var känd var just att samtliga alternativmedian skrev artiklar om honom och hans videon var populära på bland annat Facebook. Dessutom hade han enligt egen uppgift väldigt besvärande uppgifter om Aschberg som i rätt händer hade kunnat ge honom en enorm genomslagskraft som kanske till och med nått hem till Åke, 62 i Åkersberga. Sedan fanns ju faktiskt en del trådar om Beschir med under aktuella ämnen vilket flashbackorakel som Clay Allison knappast kunnat missa.
Aschberg hände ju precis innan Rabani dog och så gott som alla trådar har startats senare - men diskussionen gällde ju hur känd han var i livet bland gemene man och på Flashback.
Citera
2019-01-25, 12:47
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Om han nu inte var tillräckligt "känd" och helt betydelselös enligt dig, då är det märkligt varför du då ägnar din dyrbara tid åt att "råka bara" halka in i denna tråd och gå OT som bara den om denna sk icke-kända person. Det är som att jag skulle gå in i en tråd om blommor som jag tycker är helt ointressant och intensivt börja hävda mina kunskaper i ämnet.

Hur denna person dog vet vi inte. Vad jag läste gjordes inte ngon obduktion ens. Det är väl en av elitens metoder att döda folk med, att man skickar sina egna läkarteam, jurister, socialtjänstefolk osv för att "utreda". Hur det var i just detta fall, har jag ingen aning om. Kanske dog han naturligt, kanske inte.

Att ingen obduktion gjordes pekar väl på att familjen inte tror på några konstigheter.
Citera
2019-01-25, 12:48
Medlem
RonnyRasks avatar
Är inte insatt i fallet angående Baschir men det händer faktiskt ibland att till synes helt friska personer får plötsliga hjärtstopp och segar i ihop utan vidare.

Under 90-talet var det väl lite drygt 15 elitorienterare som dog till följd av hjärtattacker som man än idag inte riktigt vet svaret på varför. Vet själv av ett fall privat också där en ung frisk människa dog i sömnen av att hjärtat gav upp. Trots att experter satte sig in i det fallet kunde ingen ge svar till varför det uppstod.

Nu känner jag som sagt inte till vare sig Baschir eller Aschberg på något djupare plan, men rent spontant känns det långsökt att börja snacka om lönnmord utan några bevis.
Citera
2019-01-25, 12:54
Medlem
Citat:
Att ingen obduktion gjordes pekar väl på att familjen inte tror på några konstigheter.

Nja, nu vet jag inte så mycket om detta fallet. Men det torde väl vara kutym att göra obduktioner av läkare som inte är avlönade av säkerhetstjänsten? Är det dessuotm av allmänintresse som detta fallet tycks vara, borde dödsorsaken publiceras för att få slut på spekulationer.

En annan orsak kan vara att familjen kan ha köpts/hotats om de velat gå vidare med detta. Därför harde valt att lägga locket på. Sånt förekommer. I detta fallet som sagt, vet jag inte hur det gick till.
Citera
2019-01-25, 12:59
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluxamera
Det är antagligen främst när någon blir för obekväm som detta görs. Att slakta hela redaktioner är dessutom svårare att komma undan med, såvida man inte orkestrerar någon form av false flag. Men då har eliten problemet med att de utsatta för brottet kan få ökade sympatier. Det är nog mycket som övervägs.

Frågan består. Varför skulle eliten inte ibland använda sig av sådana metoder, när resurserna finns?

I Aschbergs fall för att allt Bechir tog upp var gammal skåpmat som står på Wikipedia och att det finns för mycket för Arselberg att förlora om han upptäcks. Aschberg led ingen som helst skada av Bechirs besök. Zip, zero, nada och därför finns ingen anledning att riskera allt. Och man ska komma ihåg att Aschberg har jävligt mycket att förlora.
En enklare utväg för honom, ifall det behövdes, hade varit att bara flytta till Hawaii.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in