Citat:
Ursprungligen postat av
Clay Allison
Det är ju det jag säger. Bechir Rabani var nästan endast känd bland de redan troende, han hade inget genomslag bland 'folk'. Hans 'avslöjaden' skulle inte nått utanför en redan frälst krets.
Är det kopplingen? Rabani dog väl i sitt eget hem, inte hos Aschberg? Har Aschberg varit i Rabanis bostad? Har någon person med koppling till Aschberg varit i Rabanis bostad? Fanns det spår av någon annan person där? Vad vet man om polisutredningen?
Hehe, du påstår att jag ljuger om min vetskap om Bechir Rabani? Ska vi börja så lär vi inte komma längre.
Nej, han var känd bland folk som inte sväljer MSM-nyheter, vilket är en betydande del av den svenska befolkningen. Men du tror ju säkert att det bara är svärjevänner och nazzar som läser alternativ media
Varför skulle Aschberg mörda honom i sitt egna hem? Är det så lönnmord går till?
Varför skulle Achberg smutsa ner hans egna händer? Du är ju urlöjlig, höj nivån lite för detta är ju ganska pinsamt.
Polisen valde att INTE utreda händelsen. En ung och frisk människa dör och ingen obduktionsrapport blir tillgänglig, och polisen väljer att lägga locket på.