2019-01-11, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goyimcuck
Bechir Rabani blev mördad av Mossad-agenter (Säpo) med medel som orsakar hjärtinfarkt. Samtidigt har man säkerligen injicerat preparat som kanske anabola eller andra droger i hans kropp för att smutskasta honom efter hans död så folk inte tar Bechir Rabani på allvar.

Bechri Rabani var fullt frisk och ser inte alls ut att ha gått på några droger. Knappast anabola heller. Så stor var han inte.
Det är sedan många år bak fullt möjligt att ta ut folk liknande hjärtattacker eller vad du vill egentligen med hjälp av DEW, så kallade Directed Energy Weapons, mycket effektivare än det gamla sättet som här berättades om.
Senast redigerad av Vildblom 2019-01-11 kl. 13:34.
Citera
2019-01-12, 11:02
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Det är sedan många år bak fullt möjligt att ta ut folk liknande hjärtattacker eller vad du vill egentligen med hjälp av DEW, så kallade Directed Energy Weapons, mycket effektivare än det gamla sättet som här berättades om.

Källa på det? Hjärtattackspistolen finns iallafall på svart och vitt, skulle inte förvåna mig det minsta om produktutvecklingen fortsatt åt samma håll.

Ultraljudsvapnen på Kuba är ett DEW, blödningar i hela hörselapparaten är en giveaway på att något utöver det vanliga har skett. De strök inte med heller utan de berättade om minnesförlust av vissa specifika ord mm.
Citera
2019-01-23, 01:08
Medlem
Taokers avatar
En fantastisk människa blev mördad på grund av att han vågade utföra riktig rättvisa.

Aschberg är en oerhört mäktig man som äcklar mig hur han tystar, mutar och är nån jävla allanballan. Han är säkert en jävla psykopat och jobbig att ha o göra med när han inte får som han vill.

Informationen som Bechar hade kom aldrig ut, och facebook raderade till och med hans meddelandetexter.

Min fråga är om det finns någonstans man kan vända sig om man vill engagera sig i upproret?
Förstår att det är fel forum att fråga, men jag klarar inte av orättvisan som pågår i detta land. Till och med om man så skulle dö på kuppen.

Bechir gjorde det och vi får inte se till att det var helt i onödan. Vila i frid Bechir, mycket kärlek till din familj!
Citera
2019-01-25, 10:22
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Fast nu är det ju så att du alltid drar upp judar även när judar inte ens nämts en enda gång, du gör detta för att vilseleda diskussionen och försöka få tråden ur balans genom att bjuda in folk som ser judedelaktighet överallt. Som taget ur Hasbarahandboken. Börjar seriöst att tro att du är en JIDF.

OnT: Beschir Rabani blev ju som bekant mördad av Aschberg och hans hejdukar så visst sker mord på obekväma individer som utmanar den etablerade eliten.

Som bekant? Du får gärna lägga fram bevis som stödjer detta förutom att det passar din syn på världen.

Citat:
Ursprungligen postat av Komann
Oj här var man väldigt defensiv och paranoid över jude-ämnet, samtidigt som det är "så ointressant"

Till TS: Vi har exempelvis Bechir Rabani som mördades bland annat pga att han skämde ut Robert Aschberg på film. Han fick en "plötslig hjärtinfarkt" bara några veckor efter att han lagt upp filmen på Youtube. Det finns flera stora trådar om Bechir Rabani här på Flashback, en av dem är denna:

(FB) Varför dog Bechir Rabani? (Megafonerna)

Finns absolut ingen med insyn i Bechirs bortgång som hävdar att han mördats. Varken inom familjen eller polis.
Vilka är dina bevis för att ett mord skett förutom att du känner (bu-jävla-hu) att det bör vara så?
Citera
2019-01-25, 10:24
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Som bekant? Du får gärna lägga fram bevis som stödjer detta förutom att det passar din syn på världen.

Bevisen finns i form av att en ung frisk människa dör i plötslig hjärtattack direkt efter att han börjat syna juden Aschberg. Du kommer inte att få se några bevis i form av övervakningsbilder eller liknande, dessutom hade du fortfarande försvarat juden även om sådana bilder funnits.
Citera
2019-01-25, 10:27
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Skillnaden är att jag drar upp judar när det är relevant eller när det defacto har att göra med diskussionen medan du tar upp judar som ett skäl att avleda diskussioner. Du kör med fula metoder för att stänga ner diskussioner av obekväma ämnen.

Jo, det är verkligen bekant. En frisk ung människa som dör i hjärtattack DIREKT efter att ha börjat kritisera och i viss mån trakassera en av de mest inflytelserika och etablerade mediajudarna i Sverige. Man måste vara bra korkad eller ha enorma skygglappar om man inte ser hur misstänksamt detta ser ut.

Varför lever då hela redaktionen på Nordfront fortfarande? Tror du på fullaste allvar att Bechirs youtubande (baserat på fakta som gått att läsa i både kvällspressen och på Wikipedia) är så jävla hemskt för Aschberg att han beställer ett mord på honom? Känns rimligt.

Hur gick det till? Det är ju trots allt trådens ämne. Vem kontaktade Aschberg för att få detta gjort och hur gick det till?
Citera
2019-01-25, 10:30
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Varför lever då hela redaktionen på Nordfront fortfarande? Tror du på fullaste allvar att Bechirs youtubande (baserat på fakta som gått att läsa i både kvällspressen och på Wikipedia) är så jävla hemskt för Aschberg att han beställer ett mord på honom? Känns rimligt.

Hur gick det till? Det är ju trots allt trådens ämne. Vem kontaktade Aschberg för att få detta gjort och hur gick det till?

Därför att Nordfront är betydligt lättare att misskreditera med tanke på att det är en flock av svenska nazister medan Beschir var något judeetablissemanget fruktade mest, en ex-muslim, invandrare en person som kan dra till sig folk från samtliga spektran och någon som hade kulor nog att helt orädd konfrontera eliten.

Vem Aschberg kontaktade? Finns drösvis med judiska underrättelseagenter som har kapacitet att utföra beställningsmord.
Citera
2019-01-25, 10:30
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Bevisen finns i form av att en ung frisk människa dör i plötslig hjärtattack direkt efter att han börjat syna juden Aschberg. Du kommer inte att få se några bevis i form av övervakningsbilder eller liknande, dessutom hade du fortfarande försvarat juden även om sådana bilder funnits.

Det är inga bevis, det är sammanträffanden. Att Nordfronts redaktion lever är i så fall bevis på att Aschberg INTE mördar kritiker.

Jo, om det fanns bevis så hade jag böjt mig direkt. Det är så jag fungerar.
Citera
2019-01-25, 10:31
Medlem
Citat:
Varför lever då hela redaktionen på Nordfront fortfarande?
Falsk kontrollerad opposition? Kanske att man behöver en betydelselös harmlös liten sektgrupp med "extrema" åsikter för att ge sken av att "demokratin lever" och alla åsikter är tillåtna, allt för att blidka kreti och pleti-pöbelns klena sinnen och visa att det finns "galna dårar" som låg bakom massmord under WW2?

Finns videos på Youtube som visar hur t.ex. Mossad mördade palestinska nyckelpersoner, genom att framkalla hjärtattacker hos dem med diverse teknisk utrustning. Så inte alls konstigt om folk undrar varför en ung frisk människa plötsligt dör när han har något att avslöja.
Senast redigerad av Jack.Cates 2019-01-25 kl. 10:37.
Citera
2019-01-25, 10:32
Medlem
CokeLaRocks avatar
Citat:
Det är inga bevis, det är sammanträffanden. Att Nordfronts redaktion lever är i så fall bevis på att Aschberg INTE mördar kritiker.

Jo, om det fanns bevis så hade jag böjt mig direkt. Det är så jag fungerar.

Men är du läskunnig? Nordfront lever därför att dessa är ofarliga och har inget förtroende hos normalt folk. Nazister brukar ha den effekten. Beschir var ju en helt annan femma, läs mitt tidgare inlägg och försök ta in den informationen istället för att upprepa dig.
Citera
2019-01-25, 10:37
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Falsk kontrollerad opposition? Kanske att man behöver en betydelselös harmlös liten sektgrupp med "extrema" åsikter för att ge sken av att "demokratin lever" och alla åsikter är tillåtna, allt för att blidka kreti och pleti-pöbelns klena sinnen och visa att det finns "galna dårar" som låg bakom massmord under WW2?

Finns videos på Youtube som visar hur t.ex. Mossad mördade palestinska nycklepersoner, genom att framkalla hjärtattacker hos dem med diverse teknisk utrustning. Så inte alls konstigt om folk undrar varför en ung frisk människa plötsligt dör när han har något att avslöja.

Hur gick mordet till? Huruvida Bechir var frisk eller inte vet knappast du.
Citera
2019-01-25, 10:52
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Som du beskriver det är det såklart inget bevis. Det finns inget som säger att det inte är en tragisk tillfällighet.

Försök att få någon fälld med liknande ’bevisning’.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in