2019-01-25, 00:18
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Det är även vanligt att psykopater visar känslor för att få sympatier. Krokodiltårar t.ex..
Det sista en psykopat gör är att begå självmord.

Riktigt rolig dubbelbottnad mening faktiskt som rymmer både sanning och humor. Blir riktigt stolt. :-D
Citera
2019-01-25, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bblues
Absolut! Han blev en usel skitstövel. Han kunde ha skjutit sig själv och fått folk att tycka synd om honom. Nu förverkade han all den sympati han kunde fått och förvägrade samtidigt sina två små lintottar sina liv.

Ögonstenarna (hästarna) lät han dock vara, det var ju fint av honom. I psykopatens huvud så trodde han säkert att det var en snygg gest som alla skulle minnas honom för.
Citera
2019-01-25, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Mannen sa i livesändning på facebook att hans fru träffat en "anabola-afghan". Han dödade barnen på mammans födelsedag, troligen utav ilska mot henne och på grund av psykiska problem som han fått av tidigare dödsfall bland vänner och familj.

Tack för svar.
Känner du till något om ex-fru som hängt sig?
Citera
2019-01-25, 00:21
Bannlyst
Den första personen som skrev ett inlägg på hans minnes-Facebook var en aktiv sverigedemokrat, men han tog bort sitt inlägg efter ett tag, antagligen för han var den enda som skrivit nåt!
Så kanske Samuel var SD-sympatisör, och i det läget förlora sin kära till en äcklig afghan skulle få vem som helst att bli rasande.

Skulden ligger på våra svenska politiker som massimporterar ensamkommande män, och skär ner på välfärden/psykiatrin.
Citera
2019-01-25, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Det sista en psykopat gör är att begå självmord.
D

Riktigt och i detta fall såg GM ingen annan utväg. Alternativet att sitta resten av sitt liv i fängelse ville han inte uppleva.
Citera
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Ögonstenarna (hästarna) lät han dock vara, det var ju fint av honom. I psykopatens huvud så trodde han säkert att det var en snygg gest som alla skulle minnas honom för.

Hunden fick också leva vidaren tydligen. Exet var nog inte så fäst vid hunden så den fick väl Samuel ensam vårdnad om.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Då får jag be om ursäkt om jag skrev fel angående Mari*nne. Det fanns inlägg här tidigare idag om att hon mått dåligt en längre tid och slutligen tagit livet av sig. Att hon var med i ett dansband som gick dåligt m.m.

Ursäkta men vad är detta för historia?
Citera
2019-01-25, 00:23
Medlem
Diskuterarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Tack för svar.
Känner du till något om ex-fru som hängt sig?

Nej, inget. Sorry
Citera
2019-01-25, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Hunden fick också leva vidaren tydligen. Exet var nog inte så fäst vid hunden så den fick väl Samuel ensam vårdnad om.

Tariff var hans hund hon hade en egen.
Citera
2019-01-25, 00:25
Medlem
Avståndet mellan föräldrarna är enligt Eniro 5,4 km. 5 min bilväg
Citera
2019-01-25, 00:26
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ja men varför skulle hon ta livet av sig om hon var sångerska i ett dansband och hade ett fast förhållande? Mitt i livet liksom. Dessutom verkade hon ha varit snygg.

Citat:
Ursprungligen postat av popll
Ursäkta men vad är detta för historia?

Jag ser nu att det verkar handla om hans ex för tio år sedan, inte Mari*nne. Informationen kom från Sune som verkar känna dem så jag ansåg det trovärdigt.
Citera
2019-01-25, 00:27
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Riktigt och i detta fall såg GM ingen annan utväg.
Bra att du kallar en tvetydig mening "riktig". :-D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in