2019-01-22, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Så vad har då föranlett modern till hans barn att lämna honom efter han fått en stroke och dessutom hänga ut honom på sociala medier genom att anklaga honom med antydningar?

Att köpa sex är inte ens ett brott i största delen av den civiliserade världen. Om det är hans "brott" så är det obetydligt.

Kör på Elofsson!
Citera
2019-01-22, 22:46
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Att köpa sex är inte ens ett brott i största delen av den civiliserade världen. Om det är hans "brott" så är det obetydligt.

Kör på Elofsson!

Varför svarar du på min fråga med något helt annat än jag frågar efter?
Citera
2019-01-22, 22:57
Medlem
fittas avatar
Jajamen, Ida har raderat alla bilder på Per på sin Instagram!

Vadan detta? Deras barn föddes i princip igår...

På Pers Instagram ligger dock alla kärleksförklaringar till Ida fortfarande kvar...
Citera
2019-01-22, 23:10
Medlem
Var tvungen att kolla upp vad hon skrivit på Instagram och jag slås av hur fort folk tar någons parti utan att ha båda sidorna av myntet.

Det må vara så att Per gjort något riktigt idiotiskt. Men kan inte hjälpa att må lite illa av att se hjärtan och ”styrkekramar”. Vad nu det är.. i kommentatorsfältet.

Med tanke på att hon inte gått ut med anledningen kan det lika bra vara en bagatell.
Citera
2019-01-24, 11:21
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY

Kör på Elofsson!
Det ät det väl ingen som säger, däremot är det ett ” brott” i ett förhållande. Har partnern fått reda på ev otrohet så kan det vara ett skäl till bitterhet och ilska.
Doping kan vi nog glömma, hade Elofsson varit dopad så hade han kört skiten ur Mulegg.
Jag gissar att det är något sidsteg som är orsaken.
Tråkigt för Elofsson att samtidigt åka på en stroke/slaganfall.
Citera
2019-01-24, 16:04
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Det ät det väl ingen som säger, däremot är det ett ” brott” i ett förhållande. Har partnern fått reda på ev otrohet så kan det vara ett skäl till bitterhet och ilska.
Doping kan vi nog glömma, hade Elofsson varit dopad så hade han kört skiten ur Mulegg.
Jag gissar att det är något sidsteg som är orsaken.
Tråkigt för Elofsson att samtidigt åka på en stroke/slaganfall.

Kan ju vara så enkelt att Per i samband med Stroken blivit så personlighetsförändrad att han helt sonika börjat kontrollera och misshandla henne. Därav det abrupta slutet och snabba flytten.. tror inte han är kapabel till att knulla andra efter stroken. Det är enbart min tes!
Citera
2019-01-25, 08:14
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Kan ju vara så enkelt att Per i samband med Stroken blivit så personlighetsförändrad att han helt sonika börjat kontrollera och misshandla henne. Därav det abrupta slutet och snabba flytten.. tror inte han är kapabel till att knulla andra efter stroken. Det är enbart min tes!
Personlighetsförändrad kan man absolut bli. Som jag förstod det satt det på balansen.
Men skulle hon då inte förstå att hans nya jag berodde på sjukdom?
Skulle hon inte vara försiktigare på nätet? Jag köper inte den teorin. Jag tror att hon fått reda på ett dubbelspel alt fulknull och känt att hon blivit förd bakom ljuset.
En kvinna med driv och stolthet tar då sina saker och drar.
Citera
2019-01-25, 09:43
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Personlighetsförändrad kan man absolut bli. Som jag förstod det satt det på balansen.
Men skulle hon då inte förstå att hans nya jag berodde på sjukdom?
Skulle hon inte vara försiktigare på nätet? Jag köper inte den teorin. Jag tror att hon fått reda på ett dubbelspel alt fulknull och känt att hon blivit förd bakom ljuset.
En kvinna med driv och stolthet tar då sina saker och drar.

Tror både fysisk eller psykisk misshandel är inget som en kvinna med driv går med på heller, oavsett om det i grund och botten beror på sjukdom. Detta är enbart en möjlighet eller tes från min sida, det är sannolikt någon form av otrohet som har inträffat. Finns ingen som bekräftat om vad det rör sig om och jag misstänker att en del personer i deras omgivning vet vad som ligger till grund. Tills det klargörs så kommer det spekuleras vilt!
Citera
2019-01-25, 13:03
Medlem
I inlägget där hon berättar på instagram så får i alla fall jag intrycket mellan raderna att det är något av mer moralisk karaktär och något som hänt relativt nyligen (baserat på "oavsett hur sjuk man är"). Det känns inte riktigt som otrohet, men jag har å andra sidan ingen annan tanke om vad det skulle kunna vara istället.

Citera
2019-01-25, 14:28
Medlem
Jag tror utifrån det senaste inlägget att Per haft problem med balansen och i detta råkat ramla på ett annat fruntimmer och sedan hemlighållt det en tid innan sanningen kom fram.

Ganska uppenbart att det rör sig om otrohet.
Citera
2019-01-27, 19:36
Medlem
Facebacks avatar
Kärringen har åkt på en förlossningsdepression, kolla bara hennes visionboard som en svagbegåvad psykos.
Citera
2019-01-30, 11:47
Medlem
Vet att han har en taskig kvinnosyn och är väääldigt kontrollerande. Därav det tog slut med hans barns mamma (hans ex innan Ida).

Alla i hennes närhet var såå lättade att hon gjort sig av med ”aset”....i detta fall vet jag inte vad som hänt än, men kan vara både otrohet, sanningen om sexköpen, eller att hon fick nog av hans ev kontrollbehov och dåliga kvinnosyn?....
Någon vän, släkting har ju svaret...hoppas någon vågar träda fram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in