2019-01-21, 16:24
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Jag såg bara det som stod skrivet i tråden. Har aldrig hört talas om detta.

Här är ett exempel från idag på ett inlägg som förde frågan åt det hållet:

(FB) Per Elofsson ihop med Rapunzel Ida Backlund
Jag har hört det ryktet från bankvärlden. Elofsson jobbade/jobbar åt Swedbank private banking, men mot idrottare. Ryktesvägen därifrån har jag hört att han köpt sex.
Sen om det skett i Sverige eller ute i Europa förtäljer inte historien. Men från det håll jag hörde ryktet så är det hyfsade odds på att det är sant.
Citera
2019-01-21, 17:52
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Jag har hört det ryktet från bankvärlden. Elofsson jobbade/jobbar åt Swedbank private banking, men mot idrottare. Ryktesvägen därifrån har jag hört att han köpt sex.
Sen om det skett i Sverige eller ute i Europa förtäljer inte historien. Men från det håll jag hörde ryktet så är det hyfsade odds på att det är sant.

Ja jag har som sagt ingen aning och frågade bara, men vissa pappskallar i tråden fick det till att jag skulle ha sagt att det var så.

Sedan är det naturligtvis en annan fråga vad som är orsaken till separationen. Jag har ingen aning där heller.
Citera
2019-01-21, 17:55
Medlem
StigAllans avatar
Om han köpt horor utomlands där det dessutom är troligt lagligt så ska väl det inte spela någon roll!
Kan förstå om han var i förhållande att kärringen blev sur men inte fan knullade väl Per utan kondom?
Citera
2019-01-21, 17:59
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Om han köpt horor utomlands där det dessutom är troligt lagligt så ska väl det inte spela någon roll!
Kan förstå om han var i förhållande att kärringen blev sur men inte fan knullade väl Per utan kondom?
Olagligt är det väl knappast och omoraliskt enbart om det skedde när han hade ett förhållande.
Men det kanske kan antyda att något åt det hållet kommit upp i dagen. Kanske har Elovsson doppat i grytan med andra under förhållandet.
Citera
2019-01-21, 19:01
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Olagligt är det väl knappast och omoraliskt enbart om det skedde när han hade ett förhållande.
Men det kanske kan antyda att något åt det hållet kommit upp i dagen. Kanske har Elovsson doppat i grytan med andra under förhållandet.

Kan ju lika gärna vara så att det inte är något alls. Det kanske ligger helt hos den andra parten och det är ju knappast genomlyst när bara ena sidan berättar. För övrigt kan man fundera varför det ska berättas på det sättet på ett social media. Antingen säger man exakt vad det är eller så håller man helt enkelt inne med det.

Är mycket tveksam till berättelser som ser ut på det sättet.
Citera
2019-01-21, 19:04
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Kan ju lika gärna vara så att det inte är något alls. Det kanske ligger helt hos den andra parten och det är ju knappast genomlyst när bara ena sidan berättar. För övrigt kan man fundera varför det ska berättas på det sättet på ett social media. Antingen säger man exakt vad det är eller så håller man helt enkelt inne med det.

Är mycket tveksam till berättelser som ser ut på det sättet.
Ett alternativ kan vara att hon tröttnat på honom efter stroken. Den känns dock långsökt, vem skulle dra från sin partner som man har barn med så pass snart efter ett sjukdomsfall.
Har det däremot kommit fram något annat skit så kanske det får sympatin att minska och partnern bryter sig loss.
Citera
2019-01-21, 19:39
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ett alternativ kan vara att hon tröttnat på honom efter stroken. Den känns dock långsökt, vem skulle dra från sin partner som man har barn med så pass snart efter ett sjukdomsfall.
Har det däremot kommit fram något annat skit så kanske det får sympatin att minska och partnern bryter sig loss.

Det är ju omöjligt att svara på, men det finns många underliga och svåra människor på vår planet som överreagerar på olika saker och fråntar sig själv allt ansvar.
Citera
2019-01-21, 21:07
Medlem
BullensPilsners avatar
Citat:
Jag såg bara det som stod skrivet i tråden. Har aldrig hört talas om detta.

Här är ett exempel från idag på ett inlägg som förde frågan åt det hållet:

(FB) Per Elofsson ihop med Rapunzel Ida Backlund
Otroligt många som är avundsjuka på Per, i Umeå med omnejd.
Denna tråd är ett föredömligt exempel på vilka praktarschlen det finns.
Senast redigerad av BullensPilsner 2019-01-21 kl. 21:11.
Citera
2019-01-21, 21:29
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullensPilsner
Otroligt många som är avundsjuka på Per, i Umeå med omnejd.
Denna tråd är ett föredömligt exempel på vilka praktarschlen det finns.

Det är ju likadant i andra trådar och ute i samhället om kändisar. Jag ville dock bara ha klarhet i vad som saken gällde.

Tycker dock att den här tråden inte alls är särskilt utpekande, vilket som sagt gjorde att jag ställde upp frågan.
Citera
2019-01-22, 16:05
Medlem
Det måste ju finnas någon här som sitter inne på mer info....
Citera
2019-01-22, 18:36
Medlem
Vilket skitsnack! Per Elofsson har inga horor köpt och dopad? HAHAHA jo tjena JOhan MUlegg han var DOPAD!
Citera
2019-01-22, 21:17
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carking
Vilket skitsnack! Per Elofsson har inga horor köpt och dopad? HAHAHA jo tjena JOhan MUlegg han var DOPAD!

Så vad har då föranlett modern till hans barn att lämna honom efter han fått en stroke och dessutom hänga ut honom på sociala medier genom att anklaga honom med antydningar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in