Citat:
Ursprungligen postat av
Tramsbyxan
Det är väl oerhört märkligt att biopappans nya flamma INTE agerar snabbare kring dessa misstänkta våldstendenser mot barnet då hon lustigt nog själv är just socialsekreterare. Hur är möjligt att det tar så lång tid för dem att se att ungen är sminkad???? Av öronvaxet att döma lär ingen av dessa vuxna parter känna till begreppen ATT TVÄTTA BARNEN REGELBUNDET.
sett flera påpeka detta nu.
Snälla någon. Har man fått blödningar i öronen (underhudsblödning:blåmärken) så ökar vaxproduktion. Ena örat är ju dränkt i varaktigt sekret efter att M.A. orsakat blödande trauma inuti örat. Det är inga konstigheter, dem gånger jag i vuxen ålder blivit slagen så att öronen blödit, så har jag inte blivit så städat vid trumhinnan. För övrigt så är senaste rekommendationer att man ska tvätta örat med armbågen, revaxör fumgerar också men det föreligger risk om örat är skadat, att använda sånt. Även om vaxmängden sitter långt in, då det åker in längre och samlar sig vilket leder till klumpbildning och risk för sår/infektion. Hos små barn avlöser öronproblem varandra när de väl startat.
Sluta påpeka detta uppenbara ickeproblem era lipsillar.
Citat:
Ursprungligen postat av
B.Baruch
Läs du bara lagboken?
Eller är du en feminist som anser att biologi är påhittat av vita män för att förtrycka kvinnor?
Från dina inlägg drar jag slutsatsen att mamman kommer från så kallad låg socioekonomisk miljö.
Tjuvhedern är realist, dessutom jurist, så att plocka fjädrar på honom tror jag inte ger så mycket. Bra länk, vem har publicerat studien?
Alltså forskarna, doktorerna eller skribenterna, inte the economist. Skulle vilja använda den i annat sammanhang.