Citat:
Ursprungligen postat av
Elsa2018
Kul att se dig i tråden igen Sherlock! Jag tror precis som du att fallet kommer att lösas. Sedan är jag en HDkramare och ser HD mest som ett offer i historien. Ja, hon är bedragen men det är inte hon som felat där. Det där med den borttagna loggen hade jag glömt. Men även om den är en mycket större förolämpning än jag kan tänka mig, inte dödar man väl för något sådant? Å andra sidan dödar man överhuvudtaget inte, så... det är inget rationellt i detta.
Lägger till att jag tänker att en lejd yrkesmördare skulle agerat annorlunda. Kanske skjutit LW genom fönstret, eller på joggingrundan eller....
HDs beteende är så konstigt från början till slut att jag inte kan släppa tanken på att hon är inblandad. Inte nog med att hon och LW var "rivaler" i både burkletning och SD, hennes cachande i LWs barndomstrakter och hennes sjukskrivning morddagen är för mycket för en slump. Likaså hennes "flykt" till USA med MGM.
För att vara "offer" är HDs uppträdande synnerligen konstigt. På FAD såg hon förvisso ut som ett jagat djur, men varför följa med och utsätta sig för det?
Nej det var ingen lejd mördare som spanade eller sköt LW genom fönstret, den enda som stalkade LW, både spanade och filmade genom hennes fönster är SD, och det finns det bevis på.