2019-01-22, 17:49
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Nej kanske inte, tycker bara mössan och skorna ser ovanliga ut. Inte något som vanligt folk går klädda i.

Vet inte om jag håller med dig i sak, men om det är så att hennes skor eller mössa är ovanliga så tycker jag heller inte att det entydigt pekar på att hon är rom.
Citera
2019-01-22, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Barnet är med största sannolikhet svenskt. Barnvagnen är av märket Bugaboo, vagnarnas Rolls Royce och inte billig.

Då har du inte varit i Biskopsgården. Här finns det väldigt många icke svenskar med bugaboo-vagnar.
Citera
2019-01-22, 17:51
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Är drt någon som vet Nationalitet på den gripna kvinnan ?
Det var inne förra året att ta reda på det men nu är flashback lite smartare och börjar inse att kvinnor som snor barnvagnar är oftast psyksjuka på något sätt. Det vi behöver nu är att veta vilken anstalt hon är utsläppt ifrån. Vet du?
Citera
2019-01-22, 17:52
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrPwgym
https://minfil.com/wd1btfrbb4/IMG_20190122_172127_jpg

Är detta förskolan? Vet du var barnvagnen var placerad?
Förskolan ligger vid en väg och grindarna är inte särskilt täckande så barnvagnen var nog synlig för alla förbipasserade och körande.
Citera
2019-01-22, 17:58
Medlem
Riktigt lycklig över att det gick bra. Hoppas familjen har det riktigt fint ikväll och att de vet att väldigt många människor runt om i Sverige är väldigt lyckliga över att det hela sluta väl för deras och det lilla barnets skull.
Citera
2019-01-22, 17:59
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Är den gripna kvinnan den lilla smala mellan poliserna? Pundare/alkis?

Hon ser ut att ha en färgglad slöja, blattekärring?
Citera
2019-01-22, 18:00
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Är detta förskolan? Vet du var barnvagnen var placerad?
Förskolan ligger vid en väg och grindarna är inte särskilt täckande så barnvagnen var nog synlig för alla förbipasserade och körande.
Det här är förskolan i Google maps: https://goo.gl/maps/H2HSCsbrqZr

Det syntes i TV4:s nyheter nyss att polisen hade spärrat av vid övergångsstället med farthinder utanför på gatan.
Citera
2019-01-22, 18:00
Medlem
SweKingCalles avatar
Polisen som tar in kvinnan i bilen går igenom hennes kläder !
För mig ser det ut som han drar upp ett hopprep ? jävla knepigt va!
vad tycker ni ?
Citera
2019-01-22, 18:01
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endryt
Tror det är längre gångväg. 6 km gäller nog fågelvägen.
6 km per gångväg ser det ut som
Citera
2019-01-22, 18:03
Medlem
Tyckte det såg ut som kvinnan var klädd i typ lite moderna träningskläder på bilden. Känns som det är en psykisk sjuk person vars egna unge dött eller nåt.
Citera
2019-01-22, 18:05
Medlem
Min tankar om blatrar är aldrig höga. I detta fall tror jag dock inte på blatte som GM. De får ju alltid de dyraste barnvagnar som finns så fort de klämmer ut en unge. Vi betalar. Varför skall de stjäla en? Den är ju dessutom begagnad.
Citera
2019-01-22, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
6 km per gångväg ser det ut som

Får det till 6 km om man går de exakt snabbaste och mest optimala vägarna hela vägen till COOP. Det ser jag som osannolikt. Tror vi får plussa på en kilometer eller två.

Men oavsett; 6-8 km är en trots allt en bit med en barnvagn. I synnerhet om det nu var en impulsgrej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in