2019-01-22, 16:43
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Subban speglar ju bara hur vänstern ser ut. Steffe är vänster, glöm inte det.

Helt rätt med en drogad, manshatande, illaluktande muslimkramare som minister i en vänsterregering.
Du verkar ha en nära relation till Amanda Lind. Berätta gärna mera! Och inte minst viktigt, informera hennas man.
Citera
2019-01-22, 17:20
  #98
Medlem
Wayaheads avatar
Jösses Amanda, vad ryms i ditt fågelbo förutom löss och kackerlackor, en och annan joint kanske?
https://mobile.twitter.com/emilmundial/status/1087308555101921280/photo/1
Jaja, vi säger väl att du hade ögoninflammation!
Vad kan vi vänta ifrån RastafariAmanda, breddad menskonst, #vimåstevågatalaomdet, ayurveda, mer batikhäxor, -konst, rökelser, new age, tarot .... ....?
Amanda är inte galen, bara ”stark kvinna!”.
Citera
2019-01-22, 17:36
  #99
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Jösses Amanda, vad ryms i ditt fågelbo förutom löss och kackerlackor, en och annan joint kanske?
https://mobile.twitter.com/emilmundial/status/1087308555101921280/photo/1
Jaja, vi säger väl att du hade ögoninflammation!
Vad kan vi vänta ifrån RastafariAmanda, breddad menskonst, #vimåstevågatalaomdet, ayurveda, mer batikhäxor, -konst, rökelser, new age, tarot .... ....?
Amanda är inte galen, bara ”stark kvinna!”.


Tror nog vi kan se framemot att väggarna på Kungsholmen blir målade med jättepenisar second coming. Denna gång blir färgen gangster kolsvart.
__________________
Senast redigerad av SkinnieWithRPG 2019-01-22 kl. 17:40.
Citera
2019-01-22, 17:37
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wayahead
Vafan, har du inte sett hennes boyfriend, den ståtliga BjörnOla?https://mobile.twitter.com/meatballs_inc/status/1087353765290827777/photo/1
Som ler och långhalm, barnen heter Sten och Flisa!!! Jag garvar ihjälmig, fy fan vilka retards!

Blir ett stiligt par på Nobel-festen. Helt i nobels anda till skillnad från den svenskvänlige JÅ
Citera
2019-01-22, 17:45
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerdrulle
Får inte ihop det här alls miljöpartister brukar ju förespråka att man ska cykla för miljöns skull. Och gud förbjude så cyklar dom aldrig utan hjälm är min analys.

Så hur fan får hon på sig cykelhjälmen? Eller hon kanske har genomgått krocktest och man kommit fram till inom miljöpartiet att hon fått dispens att cykla utan hjälm då kråkboet visade sig skydda mer än miljöpartisternas egna hjälmar.

Aldrig sett filmen Predator? Dreadlocks och hjälm funkar fint.
Citera
2019-01-22, 17:46
  #102
Medlem
arnold2k5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Hon ser ut att behöva en dusch. Bara tanken att stå bredvid en sådan dreadlock-hippie och hygienbomb gör en spyfärdig.

Hår under armarna, hygienproblem, knark, sysslar med pseudovetenskapen psykologi, dreadlocks, secondhandkläder som skall föreställa afrikansk klädsel; låt mig gissa, hon har bara intresse för svarta kukar och lebbsex, samt ett genuint hat mot vita män, som måste bara bort?

Pseudovetenskapen psykologi och hår under armarna. Ja jävla va smutsigt? Kom igen nu. Rimligare kritik kan ju framföras
Citera
2019-01-22, 17:49
  #103
Medlem
bullsheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Vad har hennes utseende med politik att göra?! Du är man och då kan jag ha ett visst överseende med att du är korkad, men inte fan trodde jag att ni var jävla dumma. Det enda relevanta är att diskutera hennes roll som minister. Och att hon enligt dig verkar okunnig, vad ligger till grund för att du tror det? Förklara!

Därför att utsidan ofta speglar insidan-
Förstår att det som kvinna inte är så lätt att fatta...
Citera
2019-01-22, 17:57
  #104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Vad har hennes utseende med politik att göra?! Du är man och då kan jag ha ett visst överseende med att du är korkad, men inte fan trodde jag att ni var jävla dumma. Det enda relevanta är att diskutera hennes roll som minister. Och att hon enligt dig verkar okunnig, vad ligger till grund för att du tror det? Förklara!
Skitsnack, du hade klagat om en manlig politiker hade haft dreads och struntade i klädkoder.
Citera
2019-01-22, 17:58
  #105
Medlem
Jag tyckte mig inte se att någon nämnt att en utav hennes intressen var att klä ut sig till skogsalv och liknande. Någon form utav lajvare då antar jag. Har väl en fördom att man aldrig sysslat med någon sport då, och då ska hon ändå ha hand om idrottsfrågor?
Citera
2019-01-22, 18:33
  #106
Medlem
Men för att ha dreads så bär hon dom väl väldigt ordnat, strikt rent av.

Här i mina kvarter på Södermalm är det en snubbe som bär omkring sina i en korg, för annars skulle dom släpa i marken, har väl för klen nacke för att bära dom på huvudet.
När han cyklar ligger dom i en låda på pakethållaren.
Har inte sett honom på länge nu, kanske trasslade håret in sig i ekrarna och en bil kunde inte stanna.
Korsningen Hornsgatan-Långholmsgatan slipas dödligt hal av alla bilar som kommer dubbdäckslösa från Hornsgatan.

I somras, när Lind var på tv från Almedalen hade hon ordnat dreadsen snyggt, Kanelsnurran, var det nån som kallade henne.
Jag trodde först att hon hade på sig en suffragett-hatt, och det var ju tänkt att vi skulle göra den associationen, kvinnoförrädaren vet hur slipstenen ska dras.
Citera
2019-01-22, 18:33
  #107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMentalita
Patetiska människor här inne som ska anmärka på utseendet? Vem fan bryr sig?
Hon och hennes partis politik däremot är väl rimligt föremål för diskussion.

Tror knappast att den högljudda delen av högern hade raljerat såhär om säg en sd-politiker som blev minister hade haft vargtröja och ögonbrynspiercing eller nåt.
Nej jag tror man isåfall hade sagt att man ska fokusera på hennes politik istället, om vänsterfolk hade hånat det.

Har du någon aning om vilket forum du är inne på? Självklart hade en SD-politiker som bär vargtröja och piercing blivit lynchad.

OnT: Har aldrig tidigare uppmärksammat personens existens. Men kan ändå hålla med om att utseendet inte speglar professionalitet direkt.
Citera
2019-01-22, 18:40
  #108
Medlem
exoticspices avatar
Amanda har ett sött ansikte och skulle bli väldigt mycket sötare om hon tog bort sina dreadlocks.
Tror och hoppas att hon ändrar sig angående sin frisyr om några veckor när hon har kommit in i sin nya roll som Kulturminister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in