Citat:
Ursprungligen postat av
GoldenKiwk
Är det ingen som gräver runt lite på mrkoll.se?
Tyvärr är jag jåttestressad och redan sen men tänkte jag slänger in länken så kanske någon annan hittar något intressant eller användbart. Gifta var som inte vad jag hann de, samt flyttade de tillsammans ihop i nuvarande lägenhet hösten 2015.
Men som sagt, här är länk
https://mrkoll.se/person/Anna-Jessica-Niklasson-Fyrskeppsvagen-126-l-Johanneshov/MTk3MTEwMTQ0OTY2
Jaha. Så kvinnan heter Jes*ica Nikla*son, 48 år, hemmahörande i bostadsrätt i Johanneshov. Förmodligen en av dessa som passade på att haka på ombildningen runt 2008-2009. Eftersom tidningen Mitti skrev att kvinnan och barnet saknades från samma område (där bilen hittades) så måste dom ha bott i Älta/Stensö utan att för den skull vara skrivna där.
En av dom som förmodligen hyrt ut bostadsrätten i Johanneshov för dyra pengar som möjliggjordes av att moderaterna lättade på de spärrar som förhindrade ocker, så länge de satt. I Stensö bodde dom troligen i andra hand i en hyresrätt och kom undan med en andrahandshyra som ändå möjliggjorde rejäl vinst. Mr Koll ger ingen ledtråd alls till Nacka.
Hennes man som heter Mag*us Heds*röm hittar jag inte på mr Koll men han finns med i uppgifterna om henne. De verkar båda vara skrivna i Johanneshov. Barn finns inte angivna då mr Koll bara tar med barn över 15 år vad dom uppger.