Citat:
Ursprungligen postat av
MikkeMus
Och hur vet du det?
Som de andra här i tråden spekulerar jag. Ingen vet ett skit. Jag ger bara tänkbara alternativ. Tror du att kvinnan hyrt denna buss med vilja? Det tror inte jag. Inte hennes partner heller. Allt flyttsnack är bara lösa spoekulationer det också.
Men jag har spridit ett rykte som kan vara fel. I reguppgifterna tidigare i tråden anges Bogårdsvägen/Nynäsvägen som stationsadress för bilen. I sånt fall handlar det inte om Circel K Älta utan om Circel K i lilla Sköndal i hörnet Nynäsvägen där den delar mot Tyresö-motorvägen.
Då spricker min teoribildning om att hon kört in vid Flaten för att hon inte kunde köra. Då har hon kommit på motorvägen från andra hållet och kört in till flatenparkeringen av fruktan för att återvända hem till sin misshandlande make. Allt enligt min hemsnickrade teori.
Det kan också vara så att Stensömacken är en lydmack till Bogårdvägsmacken som är äldre och större. I såna fall kan alla bilar uppe i Stensö/Älta vara reggade på Bogårdsmacken. Ingen av oss vet egntligen ett skit.