2019-01-19, 14:00
Medlem
Gwildors avatar
Men för i HELVETE, det är väl klart att det sitter någon snubbe i andra änden och försöker hålla dig online så länge som möjligt. Säg upp ditt konto omedelbums
Citera
2019-01-19, 18:32
Medlem
Tjoflos avatar
Stackare. Det är inte lätt att leta tjej och bli lurad när man tror sig få napp. Jag hade släppt det och gått vidare till något ställe som inte tar betalt per mess.
Citera
2019-01-22, 00:06
Bannlyst
Ok, jag frågade efter tfn, mejl, och en bild där hon skulle räcka ut tungan med en specifik text. Inget vill hon och blev då en backlash över att jag borde göra detsamma för att övertyga henne.

Så det är väl kört, personen är fejk Och nu är jag djupt betuttad i bilderna som används, google image search visar ingen träff så jag kommer aldrig få reda på vem bruden är
Citera
2019-01-22, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlowScarecrow
Ok, jag frågade efter tfn, mejl, och en bild där hon skulle räcka ut tungan med en specifik text. Inget vill hon och blev då en backlash över att jag borde göra detsamma för att övertyga henne.

Så det är väl kört, personen är fejk Och nu är jag djupt betuttad i bilderna som används, google image search visar ingen träff så jag kommer aldrig få reda på vem bruden är
Man kan inte bli kär i en bild om det inte enbart är i illusionen av någon utan som mest fixerad. Är det någon annan så vill personen knappast ha oönskade män från nätet efter sig.
Citera
2019-01-22, 00:11
Medlem
killawifes avatar
Det är det som talas som i denna tråden, läs och begrunda om det är nåt du vill betala för:

(FB) Chattoperatör jobba-hemifran
Citera
2019-01-22, 00:11
Medlem
Citat:

Det är säkert 10 år gamla bilder på en tjej som lever på andra sidan jorden.
Citera
2019-01-22, 00:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snibbis
Nej, hon finns inte på riktigt. Förmodligen inte ens en och samma person du skriver med utan flera olika som tjänar pengar på att jobba som "chattoperatör".
Detta ^
Citera
2019-01-22, 01:49
Bannlyst
Citat:

Se det från den ljusa sidan.
Nu har du mer tid att lägga på en riktig brud.
Citera
2019-01-22, 19:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Se det från den ljusa sidan.
Nu har du mer tid att lägga på en riktig brud.

Men det är ju bruden på bilderna jag blivit fäst vid nu. Ögonen är helt fantastiska, kan inte slita mig från den blicken
Citera
2019-01-22, 19:42
Bannlyst
Citat:
Men det är ju bruden på bilderna jag blivit fäst vid nu. Ögonen är helt fantastiska, kan inte slita mig från den blicken

Du får väl intala dig själv att hon va otrogen!
Citera
2019-01-22, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RoxxyFox
Får du ta och glömma - det är vad du måste göra, fortast möjligast. Detta var bara en chimär!

Säger Therefore?

Det låter bra.

Du kan ju!
Citera
2019-01-22, 23:47
Bannlyst
Du pungar alltså ut stålar för att konversera normalt med en brud du aldrig har träffat? Lol inser du hur sjukt det låter. Väl spenderade pengar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in