2019-01-21, 00:41
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Om det är rätt personer så verkar det röra sig om två hippies. Så, vad kan ha gått fel där i surdegsidyllen egentligen?

En vårdnadstvist med sambons ex om sambons son.......kanske?
Citera
2019-01-21, 00:54
Medlem
Sambon M*gnus H*dström skrivit en avhandling i Ersta Sköndals högskola år 2010! där han skriver "min flickvän J*ssica N*klasson...". Socionomprogrammet. Om de nu varit ihop så här många år kanske hans alibi är andra barnen? Om det nu handlar om mord.
Senast redigerad av cactaceae 2019-01-21 kl. 01:16. Anledning: Felstavning
Citera
2019-01-21, 00:55
Medlem
Hmm, personen som nämns här inne är med i en lokal facebookgrupp som jag också är med i. Det ska ha diskuterats om fallet i tråden och jag har helt missat det. Nu skriver administratören för gruppen såhär:

"Av respekt för anhöriga och vänner har vi raderat alla kommentarer och låser denna tråd.
G*nilla/ admin
"

Jag vet inte. Men för mig tyder det på att namnet kan stämma. Personen har flera vänner och anhöriga i aktuell grupp.
Citera
2019-01-21, 00:58
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Det är årtalen som ungarna är födda......samma bild finns på Facebooksidan. Men det står att hon bor i Landskrona........

Jag misstänker att den äldste, "Jac*b" inte är hennes egna barn utan sambons.

Men vill veta mer säkert att det verkligen är rätt JN som är ett av BO......
Är väl inte hon från Landskrona 30 år, med fem barn? Utan hon som är 47 år från Johannehov, med sambo M.H?
Citera
2019-01-21, 00:59
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Om det är rätt personer så verkar det röra sig om två hippies. Så, vad kan ha gått fel där i surdegsidyllen egentligen?
Separation/delad vårdnad/utflytt och en depressionsutlöst reaktion på det?

Får fortfarande inte ihop något av det lilla som är känt med mord, så jag lutar fortfarande åt psykisk ohälsa och att hon tog barnet med sig.
Citera
2019-01-21, 01:01
Medlem
https://instagram.com/annajessica2010?utm_source=ig_profile_share&igshid =19ho5spf1fevm

Rätt instagram. Men privat.
Citera
2019-01-21, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Sambon N*klas H*dström skrivit en avhandling i Ersta Sköndals högskola år 2010! där han skriver "min flickvän J*ssica N*klasson...". Socionomprogrammet. Om de nu varit ihop så här många år kanske hans alibi är andra barnen? Om det nu handlar om mord.
Sambon heter väl M*agnus ?
Citera
2019-01-21, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Sambon heter väl M*agnus ?

Helt rätt, nu är jag trött. M*gnus H.skall det vara!
Citera
2019-01-21, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powerwalk
Ursäkta.. men prat om litet barn... barnvagn... amning mm mm... vart finns uppgifter på det? Är det inte en trådsanning? Folk säger självmord! Nen polisen gick ju direkt ut med att de misstänker mord! Om det nu va så att det fanns en engångsgrill.... kolbrasa... slsng kopplad från avgasrör.... skulle de nog inte gå ut med mordmisstanken.
För mig är det obegripligt att man inte skulle ta amning i beaktning när det gäller en kvinna med ett barn för det skulle påverka flera scenarier.
Jag har ammat i 6 år.
Men så är jag södermalmare också
Citera
2019-01-21, 05:39
Medlem
Europes avatar
Jag ber om ursäkt, men tråden har blivit rätt lång. Har man någonstans rapporterat att kvinnan definitivt har mördats? För det räcker väl med att barnet har mördats för att det ska bli en mordutredning? Jag undrar då många i tråden förefaller vara säkra på att kvinnan har mördats. Att man inte har rapporterat att det handlar om ett självmordsfall är inte förvånande, då sannolikheten för att ett så litet barn begår självmord torde vara obefintligt. Ett mord är ett mord, även om GM skulle begå självmord i samma veva.
Citera
2019-01-21, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hellyeah
https://instagram.com/annajessica2010?utm_source=ig_profile_share&igshid =19ho5spf1fevm

Rätt instagram. Men privat.

De där är iaf samma som fb som länkat till tidigare och som sambons fb bara visar bild på en hand.

Är nog som Europe skriver ett utökat självmord, mordutredningen gäller nog barnet.
Citera
2019-01-21, 07:39
Medlem
Om det stämmer med den J.N som någon lämnade uppgifter om igår så är det en kvinna från Johanneshov med sambo och 1 barn - inte 5 st. Så släpp den mamman från Landskrona. Det är en annan.

Det kan ju hända att mer information blir offentlig idag när ordinarie utredare tar över.

Någon skrev att barnet ska vara ca 10 år idag. Är inte så säker på det. I artikeln från 2014 ser barnet ut att vara litet- inte 5 år. Och på omslagsbilden på hennes fb ser hon ut att vara 5-7 år. Inte mer.

Många som tror att hon tagit livet av sig o barnet men jag tror tvärtom just pga VEM mamman är, verkar ordentlig, bra jobb, kontaktnät och lade upp en ny bild nyligen. Inget som skriker psykisk ohälsa även om man aldrig kan veta (så skäll inte på mig för jag vet att det kan hända alla) det jag menar är att hon verkar inte leva i samhällets skuggsida direkt. Sedan det faktum är att de hittades i en hyrd skåpbil Det enda som talar MOT det är att de inte har någon misstänkt.
Det kan ju hänt något akut som gjort att hon tog sitt och sitt barns liv också såklart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in