2019-01-16, 18:35
Medlem
bautas avatar
Satte nästan kaffet i vrångstrupen när den arga blatten nyligen dök upp på samma scen som självaste Gudrun Schyman. Resultatet blev både underhållande och pinsamt. Kanske blattens mest autistiska framträdande hittills? Bakisångest?

Spola fram till ca. 1h:46m eller 1h:52m
https://youtu.be/l2-gqjyS_DA?t=6422
Citera
2019-01-16, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bauta
Satte nästan kaffet i vrångstrupen när den arga blatten nyligen dök upp på samma scen som självaste Gudrun Schyman. Resultatet blev både underhållande och pinsamt. Kanske blattens mest autistiska framträdande hittills? Bakisångest?

Förstår inte hur någon kan betrakta denna byfåne som klok.. Gudrun framstod som rena rama Stephen Hawking bredvid "Arg Blatte"..
Citera
2019-01-19, 04:29
Medlem
Tove.Lo-Vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bauta

https://m.youtube.com/watch?v=g-yhapJp0jI

Haha, vilken oerhört pinsam fadäs. ”Blatten”, med en öl i högra handen samt iklädd i ett par camobrallor från 90-talet - på en fråga gällande vårt lands politiska tillstånd - svarar (inför Gudrun och publik) ”prolapse” (ett begrepp som han - eftersom det i ett intellektuellt sammanhang är totalt absurt att använda sig utav - indirekt tvingas att utveckla på scen). Samtalet mellan Gudrun och Malcolm är - ur ett intellektuellt perspektiv - givande, det avbryts/störs dock mellan varven av den - i samtalet - intellektuellt utstötta ”Blatten” som också ”vill säga sitt”. ”Sitt” består dock mest av svammel och allehanda konspirationsteorier.

”Blatten” uppfattas som pubertal, oseriös och oerhört ointelligent. Att Gudrun ’tvingas’ sitta bredvid honom som en jämlike är - mot henne - en solklar skymf. ”Blatten” påminner om.., ni vet typen, den där vännen eller bekanta som... inte riktigt är lika med i gamet/på samma nivå som alla andra.

”Blatten” har i.o.f.s. aldrig varit intellektuell, de enda som tyckt/tycker det är pubertala tonårskillar, den intellektuellt lågbegåvade delen utav befolkningen (med ett IQ snitt runt ~90) samt de mentalt handikappade. Men, det finns alltid ett men; det fanns faktiskt en tid - då även ett PK-fnask som jag - respekterade ”Blatten”. Jag höll kanske inte med honom politiskt, men jag såg varifrån han kom; poängen. Han hade en poäng i sin allra första Youtube-video. En respekt som med tidens gång vittrat bort mer och mer. I.o.m. videon som precis bevittnades så försvann den totalt. ”Blatten” har gått från att vara en ”ironisk blatte” till ännu en - i skaran - dum korkad blatte. Att Svärjevänner ser upp till den här tomten säger en hel del om den ’nationella rörelsen’...// Over and Out.
Citera
2019-01-20, 00:44
Medlem
han kallar sig autist-buddha

har han autism???????????
Citera
2019-01-20, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
han kallar sig autist-buddha

har han autism???????????
Skulle nog säga att han har någon form av tourette då han har ofrivilliga blinkningar med ögonen, som muskelspasmer. Jag antar att han redigerar bort dem i sina videos men när man ser på hans intervjuer så har han muskelspasmer med ögonen flertal gånger i minuten.
Citera
2019-01-20, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Skulle nog säga att han har någon form av tourette då han har ofrivilliga blinkningar med ögonen, som muskelspasmer. Jag antar att han redigerar bort dem i sina videos men när man ser på hans intervjuer så har han muskelspasmer med ögonen flertal gånger i minuten.
jo tics har han ju gott om och han känns socialt inkompetent. för ärlig när han t.ex snacakr m gudrun shyman o använder ord som prolapse... inte smart om man ska föra en vettig diskussion
så detta indikerar autism
Citera
2019-01-20, 01:54
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
jo tics har han ju gott om och han känns socialt inkompetent. för ärlig när han t.ex snacakr m gudrun shyman o använder ord som prolapse... inte smart om man ska föra en vettig diskussion
så detta indikerar autism
Fast om det är prolaps man menar, så är det ju prolaps man ska säga. En av anledningarna till att Trump vann är för att han sa det han ville säga utan att tänka på hur det kan uppfattas.
Citera
2019-01-20, 04:06
Medlem
NewWorldDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tove.Lo-V

Haha, vilken oerhört pinsam fadäs. ”Blatten”, med en öl i högra handen samt iklädd i ett par camobrallor från 90-talet - på en fråga gällande vårt lands politiska tillstånd - svarar (inför Gudrun och publik) ”prolapse” (ett begrepp som han - eftersom det i ett intellektuellt sammanhang är totalt absurt att använda sig utav - indirekt tvingas att utveckla på scen). Samtalet mellan Gudrun och Malcolm är - ur ett intellektuellt perspektiv - givande, det avbryts/störs dock mellan varven av den - i samtalet - intellektuellt utstötta ”Blatten” som också ”vill säga sitt”. ”Sitt” består dock mest av svammel och allehanda konspirationsteorier.

”Blatten” uppfattas som pubertal, oseriös och oerhört ointelligent. Att Gudrun ’tvingas’ sitta bredvid honom som en jämlike är - mot henne - en solklar skymf. ”Blatten” påminner om.., ni vet typen, den där vännen eller bekanta som... inte riktigt är lika med i gamet/på samma nivå som alla andra.

”Blatten” har i.o.f.s. aldrig varit intellektuell, de enda som tyckt/tycker det är pubertala tonårskillar, den intellektuellt lågbegåvade delen utav befolkningen (med ett IQ snitt runt ~90) samt de mentalt handikappade. Men, det finns alltid ett men; det fanns faktiskt en tid - då även ett PK-fnask som jag - respekterade ”Blatten”. Jag höll kanske inte med honom politiskt, men jag såg varifrån han kom; poängen. Han hade en poäng i sin allra första Youtube-video. En respekt som med tidens gång vittrat bort mer och mer. I.o.m. videon som precis bevittnades så försvann den totalt. ”Blatten” har gått från att vara en ”ironisk blatte” till ännu en - i skaran - dum korkad blatte. Att Svärjevänner ser upp till den här tomten säger en hel del om den ’nationella rörelsen’...// Over and Out.
Hur beläst är du själv om man får fråga?
Citera
2019-01-20, 07:50
Medlem
thaimans avatar
En mycket befogad fråga, hur många politiker är akademiker och intellektuella?
Blatten är en behövlig färgklick som motvikt till alla jävla nickedockor
Citera
2019-01-20, 09:04
Medlem
Vaffeljarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
En mycket befogad fråga, hur många politiker är akademiker och intellektuella?
Blatten är en behövlig färgklick som motvikt till alla jävla nickedockor
Precis. Jag läste kommentarerna från you tube-videon med Gudrun och co, lovorden från dessa sk. vänstermänniskor angående Gudrun och deras arbetarklassförakt kommer verkligen fram.

Bara titta några inlägg bak i tråden av skitnödiga klassföraktare, som tror sig vara mer intelligent för att de är akademiker och är "intellektuella". Med det verkar menas att de kan ordbajsa och kan "fina" ord. Vilka fjantar.

I verkligheten pratar man med vanliga ord och behöver inte göra sig bättre än vad man är. Blatten gjorde bra ifrån sig tycker jag i debatten. Han kan säga vad han tycker och behöver inte tala i gåtor, som åtminstone den andra manipulativa, kvinnliga klassföraktaren i panelen.
Senast redigerad av Vaffeljarn 2019-01-20 kl. 09:08.
Citera
2019-01-20, 09:10
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaffeljarn
Precis. Jag läste kommentarerna från you tube-videon med Gudrun och co, lovorden från dessa sk. vänstermänniskor angående Gudrun och deras klassförakt kommer verkligen fram.

Bara titta några inlägg bak i tråden av skitnödiga klassföraktare, som tror sig vara mer intelligent för att de är akademiker och är "intellektuella". Med det verkar menas att de kan ordbajsa och kan "fina" ord. Vilka fjantar.

I verkligheten pratar man med vanliga ord och behöver inte göra sig bättre än vad man är. Blatten gjorde bra ifrån sig tycker jag i debatten. Han kan säga vad han tycker och behöver inte tala i gåtor, som åtminstone den andra manipulativa, kvinnliga klassföraktaren i panelen.

Alla tjatar om att det var en debatt, det var det inte. Det var ett samtal och inte meningen att någons argument nödvändigtvis skulle vinna. Tycker blattens framträdande var lite roligt men det var ju ingen debatt, som sagt. Så hans ingång i det hela var onödig. Istället för att fokusera på Schymans åsikter och försöka plocka isär dem kunde han fokuserat på att framföra sina egna tankar på ett sansat sätt. Det är precis det som var meningen.
Senast redigerad av VoldsamKnarkare 2019-01-20 kl. 09:13.
Citera
2019-01-20, 10:56
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tove.Lo-V

Det där var det roligaste jag läst idag.
Jag vill inte göra dig besviken men AB riktar väl främst in sig på nyvakna samt yngre SD-röstare och inte nationella. Han fungerar som en bra inkörsport för dem som inte riktigt kan sätta ord på sina tankar ännu.

Tycker mig ana ett visst klassförakt från din sida, AB är att betrakta som folklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in