Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-01-19, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Haha, detta eviga tjat om längden, eller kroppen. Klart det hjälper att ha både och, men det är inget måste. Tjejer säger att dom bryr sig om det och det, sen i verkligheten gör dom det inte om du spelar dina kort rätt. Säg att du egentligen är 155 men har högklackat just nu. När ni träffas, driv om skiten. Ha lite självdistans. Skippa längden i bion. Köp inte tjejernas test. Skriv något kul istället. Ta bilder där man slipper se att du är kort. Har en kompis som haft fler tjejer än mig och jag är väl ett huvud längre än honom, kanske t.om mer. Det är bara trams att längd/muskler/etc har någon jätte betydelse. En brud som ville ligga med mig, men jag var inte så sugen då hon är rätt WT, men såg väl ok ut då ändå, antar jag. Hur som helst.

Hon går ifrån att vilja ligga med mig till en extremt stor bodybuilder steroid kille. Så berätta för mig, hur kan hennes smak skilja så vilt? Jag är BEN i jämförelse med den snubben. Han har mina armar gånger 3 i storlek kanske. Jobba med din självkänsla istället. Tänk att du duger som du är. För det gör du högst troligt, bara du är en skön och kul typ. Ta tex den bruden då som ville ligga med mig hennes kommentarer var ju oftast "Haha, du är så kul". Ja, det räcker långt det tydligen!

Hur lång är du?
Citera
2019-01-19, 10:28
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Haha, detta eviga tjat om längden, eller kroppen. Klart det hjälper att ha både och, men det är inget måste. Tjejer säger att dom bryr sig om det och det, sen i verkligheten gör dom det inte om du spelar dina kort rätt. Säg att du egentligen är 155 men har högklackat just nu. När ni träffas, driv om skiten. Ha lite självdistans. Skippa längden i bion. Köp inte tjejernas test. Skriv något kul istället. Ta bilder där man slipper se att du är kort. Har en kompis som haft fler tjejer än mig och jag är väl ett huvud längre än honom, kanske t.om mer.
Hör du själv hur det låter? Du skulle alltså ta bilder där du undviker att visa din längd för att hon annars hade valt bort dig på grund av det? Och detta gör man för alltså för en person som man skulle vilja träffa?
Citera
2019-01-19, 12:30
Medlem
anteri17s avatar
Sluta intala er att längd inte spelar stor roll. Det är en gigantisk fördel att vara 1.90+. Herregud vilken fördel. Ett huvud längre än alla på klubben, man tittar ner på alla tjejer som pratar med en, och har man en bra hållning ser man väldigt mycket ståtligare ut än någon som är 1.75.

Längd för mannen är som en kvinnas fettprocent; dvs en man kan sällan bli för lång, och en kvinna kan sällan bli för smal. Undantag föreligger, men konkurrensfördelen består.

Bygg upp så många konkurrensfördelar som möjligt. Jag har skrivit det förut: plugg, jobb, pengar, fysik, charm, personliga egenskaper, talförhet, mystik, bo fint, skaffa er roligare vänner etc etc. Allt det nämnda behöver inte primärt göras för att attrahera motsatt kön, utan för att livet blir jävligt mycket bättre med det jag listat!
Senast redigerad av anteri17 2019-01-19 kl. 12:32.
Citera
2019-01-19, 12:43
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockerpappan
Högerbrudar är vanliga, dock så skyltar de inte lika mycket med det som vänsterbrudar.

Det kommer inte att stå i deras profil. Men visa dina kort först, så kommer du att bli som en magnet för dem.

Skriv "hjärtat till höger", "tacksam om du ej är rökare eller pk" eller nåt liknande. Så kommer de att hitta dig

Personligen tycker jag inte att politik avgör om jag gillar en annan människa eller ej. Så jag har inte skrivit dit det, min framtida tjej får gärna vara lite blödig och naiv-vänster om hon vill.
Bara hon är öppensinnad nog att acceptera att jag inte är det...

Jag har faktiskt hittat några brudar nu som är så fina så man kan acceptera att dom är vänstertomtar dvs lever i en fantasivärld.

Däremot så är det ju ett djävla kort i ärmen att ha, om man vill göra slut, bara trigga igång en Trump diskussion och lägga fram allt sjukt bra han har lyckats med så lär man bli "dumpad" utan en massa djävla bölande.

Dålig start på mitt Tindrande men har fått över 45 matchningar på tre veckor nu och har nog sabbat en del i början genom att inte klappa appen medhårs. Tjejer mellan 20-30 och ganska kräsen, har inte haft tid att börja dejta än så väl dags med det nu.
Citera
2019-01-19, 12:50
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Jag har faktiskt hittat några brudar nu som är så fina så man kan acceptera att dom är vänstertomtar dvs lever i en fantasivärld.

Däremot så är det ju ett djävla kort i ärmen att ha, om man vill göra slut, bara trigga igång en Trump diskussion och lägga fram allt sjukt bra han har lyckats med så lär man bli "dumpad" utan en massa djävla bölande.

Dålig start på mitt Tindrande men har fått över 45 matchningar på tre veckor nu och har nog sabbat en del i början genom att inte klappa appen medhårs. Tjejer mellan 20-30 och ganska kräsen, har inte haft tid att börja dejta än så väl dags med det nu.

Hahah. Sant om det fetade. Men det är en exit även vid sällskap med vanliga högertjejer. Det finns några få baserade, resten vet ingenting...
Citera
2019-01-19, 13:40
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Förmodligen lättare och mer effektivt att säga något om SD, till exempel att Åkesson är en duktig retoriker. Trump ses väl snarare som en buffel än ondskan personifierad.
Citera
2019-01-19, 14:26
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Förmodligen lättare och mer effektivt att säga något om SD, till exempel att Åkesson är en duktig retoriker. Trump ses väl snarare som en buffel än ondskan personifierad.

Ja det är nog ingen större brist på triggers till en easy exit.

FUCK va jag älskar när man faktiskt lyckas vara ahead of the game...

( "the game" jag har försökt att köra raka puckar men det verkar tyvärr fungera sällan)
Citera
2019-01-19, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Hör du själv hur det låter? Du skulle alltså ta bilder där du undviker att visa din längd för att hon annars hade valt bort dig på grund av det? Och detta gör man för alltså för en person som man skulle vilja träffa?

Jag nämner inte min längd, man kanske kan se hur lång jag är förvisso på mina bilder, men min polare som är kort har snarlik framgång på tinder, som sagt det där är bara en test. Tror BrunoC snackat om hur han varit med brudar som egentligen velat ha "långa killar" när han själv är below average i längd, rätta mig om jag har fel, Bruno?

Fokusera på viktigare saker istället för saker du inte kan göra något åt och som jag sa, är väl bara sätta på dig högklackat annars eller skämta om det.

http://bitterblondin.se/wp-content/uploads/2010/06/Victoria_Silvstedt_Sugar_Daddy.png Har du en snubbe som rullar sin längd
Taskig jämförelse kanske, men tror du inte Vickan kan välja långa ståtliga män om hon velat? Men allt sitter ju i längden och plånboken, steroidmusklerna, osv enligt er här inne.
Senast redigerad av Kroppskakoregott 2019-01-19 kl. 18:55.
Citera
2019-01-19, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedlite95
Hur lång är du?

Jag är 183 polaren är väl 10cm kortare kanske mer, 171? Att tjejer inte vill ha korta killar är bara trams. Tjejer vill ha snubbar som är sköna/coola/diggar sig själva utan att vara för uppblåst. Ja, vem vill ha någon som går runt och klagar på att man är för kort, eller för smal, åh gud du gör mig så våt, berätta mer om hur kort och smal du är!!!!
Även the old man (farsan) var kortare än min morsa, sket hon i, och som sagt polaren, vickan silverstedt, finns säkert massa fler exempel bara ni tittar omkring er.
Citera
2019-01-19, 20:07
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Jag är 183 polaren är väl 10cm kortare kanske mer, 171? Att tjejer inte vill ha korta killar är bara trams. Tjejer vill ha snubbar som är sköna/coola/diggar sig själva utan att vara för uppblåst. Ja, vem vill ha någon som går runt och klagar på att man är för kort, eller för smal, åh gud du gör mig så våt, berätta mer om hur kort och smal du är!!!!
Även the old man (farsan) var kortare än min morsa, sket hon i, och som sagt polaren, vickan silverstedt, finns säkert massa fler exempel bara ni tittar omkring er.

Ditt inlägg med anekdotisk bevisföring tjänar bara som exempel att korta killar också kan lyckas. Att däremot inte förstå längdens vikt i dejtingsammanhang är bara naivt. Längd är potentiellt mannens viktigaste yttre attribut.

Okej. Ett snyggt ansikte kommer man långt med. Men ett snyggt ansikte är flera yttre attribut som skapar en bra helhet, dvs det snygga ansiktet.
Senast redigerad av anteri17 2019-01-19 kl. 20:12.
Citera
2019-01-19, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Ditt inlägg med anekdotisk bevisföring tjänar bara som exempel att korta killar också kan lyckas. Att däremot inte förstå längdens vikt i dejtingsammanhang är bara naivt. Längd är potentiellt mannens viktigaste yttre attribut.

Nu pratar vi förvisso en ytlig app som tinder, och där är ju kvinnors krav betydligt större än i verkliga livet, så kan förstås ge er delvis rätt. I verkliga livet kan en 6a få heta brudar om han är en stabil snubbe med diverse attraktiva attribut, kort som knubbig, som lång å smal. Jag tänker mer i allmänhet går du ut på gatan och tittar så ser du massa män som är knubbiga kortare än sina kvinnor, som är smala och långa. Den här tinder/dejtingapp eran förstör män, och även kvinnor. Det är helt orimliga krav som ställs i apparna, irl är det inte så. Det är det som är så viktigt att påpeka. Därför jag går emot majoriteten här inne med sina argument om pengar, längd, steroidmuskler, perfekta kindben, bra hårfäste, osv. Vem säger att det är så?

Redpill videos som ni bara köper rakt av för att "en sur gubbe på youtube säger så, så måste det ju vara sant"? Vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det. Min största framgång med tjejer har varit när jag varit fet och rejält under isen både mentalt och finansiellt. Kompisen som är kort är inte heller någon "framgångsrik affärsman" precis, lik fan har han ändå haft och har tillgång till massvis med brudar som är längre än honom, eller i hans egen längd. Vet man med sig att man är kort får man ju göra sitt bästa för att framställa sig så bra som möjligt och skippa bilder som gör att man ser ut som en dvärg. Varför välja ofördelaktiga bilder?

Tjejen kommer kommentera din längd högst troligt ja och då får du ju svara upp, visar du att du blir sårad av det, så är du ju en tönt och oattraktiv i tjejens ögon. Skämta om dina klackar vad som helst visa att du äger situationen och ta det därifrån. Inte höll min farsa på och gnällde om sin längd heller? Han bar runt henne, lyfte henne ovanför huvudet använde henne som militärpress. Det är såna saker morsan glittrar i ögonen av, manlighet. Dvs han tog fördel av sina andra manliga attribut istället för att fokusera på det som han inte har. Dumt och betabeteende som bara skjuter en i foten, tyvärr.
Citera
2019-01-19, 20:46
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Nu pratar vi förvisso en ytlig app som tinder, och där är ju kvinnors krav betydligt större än i verkliga livet, så kan förstås ge er delvis rätt. I verkliga livet kan en 6a få heta brudar om han är en stabil snubbe med diverse attraktiva attribut, kort som knubbig, som lång å smal. Jag tänker mer i allmänhet går du ut på gatan och tittar så ser du massa män som är knubbiga kortare än sina kvinnor, som är smala och långa. Den här tinder/dejtingapp eran förstör män, och även kvinnor. Det är helt orimliga krav som ställs i apparna, irl är det inte så. Det är det som är så viktigt att påpeka. Därför jag går emot majoriteten här inne med sina argument om pengar, längd, steroidmuskler, perfekta kindben, bra hårfäste, osv. Vem säger att det är så?

Redpill videos som ni bara köper rakt av för att "en sur gubbe på youtube säger så, så måste det ju vara sant"? Vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det. Min största framgång med tjejer har varit när jag varit fet och rejält under isen både mentalt och finansiellt. Kompisen som är kort är inte heller någon "framgångsrik affärsman" precis, lik fan har han ändå haft och har tillgång till massvis med brudar som är längre än honom, eller i hans egen längd. Vet man med sig att man är kort får man ju göra sitt bästa för att framställa sig så bra som möjligt och skippa bilder som gör att man ser ut som en dvärg. Varför välja ofördelaktiga bilder?

Tjejen kommer kommentera din längd högst troligt ja och då får du ju svara upp, visar du att du blir sårad av det, så är du ju en tönt och oattraktiv i tjejens ögon. Skämta om dina klackar vad som helst visa att du äger situationen och ta det därifrån. Inte höll min farsa på och gnällde om sin längd heller? Han bar runt henne, lyfte henne ovanför huvudet använde henne som militärpress. Det är såna saker morsan glittrar i ögonen av, manlighet. Dvs han tog fördel av sina andra manliga attribut istället för att fokusera på det som han inte har. Dumt och betabeteende som bara skjuter en i foten, tyvärr.

För det första tål att upprepas att du är mer än tio år äldre än vad den genomsnittliga användaren på tinder är. Regler för dina förbindelser är inte detsamma för oss andra. Inte heller kan du omsätta krogkulturen 2005 till hur det ser ut idag. Bara så att vi får detta klargjort.

För det andra så är "jag ser på stan-argumenten" bristfälliga på så sätt att det ofta är par du ser. Par som har varit tillsammans ett tag, där kanske mannen eller kvinnas kraftigt gått ner sig i utseende, men där paret ändå håller ihop. Titta istället på förmodade dejter på cafeer eller på barer; du som kille måste vara rätt okej för att kirra såna dejter.

Jag tycker inte Tinder förstör män. Däremot förstör det kvinnor. Män ska tävla och bli bättre. Problem finns dock för minuspsyken och män som i regel inte tar tag i sin liv. Med det sagt så föds en hel del med ett ofördelaktigt utseende, vilket är beklagligt. Det sagda medför dock inte att allt gnäll är berättigat...

Appen förstör dock för kvinnor som tror sig vara bättre än vad de är, som inte klarar av att stadga sig osv. Men det har vi redan avhandlat.

Jag ser i princip inga scammiga YTvideor. Däremot så gillar jag att dra lärdom av egna erfarenheter och genom att observera min omgivning. Helt ärligt skiter jag i din killkompis som är kort och medioker men ändå så charmig att Ulla 34 från Skövde går hem med honom för en natt. Det är out of sample och inte så verkligheten fungerar. Kort, ful och inga pengar = 99% får ingen snygg tjej. Och med snygg menar jag kanske en sjua, även om tråden sjuka standard kanske säger annat. Vi alla minns väl Nirvanas snack om att det fanns typ 50 åttor i hela Stockholm... på tal om att leva i verkligheten.

Jag har pratat mycket med tjejer som ser bra ut om dejting och allt därtill. Jag vet inte hur många gånger jag fått berättat om deras upphaussade förväntningar inför en dejt, men så visar det sig att killen är typ 1.72. Det här är inget unikt utan ständigt återkommande. Visst, till viss del attraherar jag kvinnor som diggar längd, eftersom jag är lång, men inte till den grad att jag har fel.

Sedan är din extremt excentrisktclowniga "manlighet" något som jag måste ifrågasätta. Men det är en annan fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in