2019-01-19, 10:00
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Kvalité och kvantitet bör tas med i beräkningen dessutom. Villig betyder inte bra.
Jag tror att du blandar ihop värderingar för olika förhållanden,ett tillfälligt sexuellt förhållande har ju inte samma moraliska krav på sej som ett fast förhållande.

Samtidigt så får ju vi lite äldre män känna ett ansvar när vi får förtroendet att "lägra" en ung nyfiken kvinna, så hon får en njutningsfylld upplevelse.
Citera
2019-01-19, 10:25
Medlem
Fromlandss avatar
Tänkte också på en annan aspekt som konstigt nog är helt tabubelagt och som grundar sig i kvinnlig sexuell konkurrens:
Jo, när kvinnorna manövrerat ut varann samt trott sig pressat mannen att ’välja’ henne och kvinnan förutsätter att mannen ’gått på’ den sexuella inviten och fått mannen att tro att denne är utvald bland mänger med andra män så väljer mannen att begå ett brott som är värre än all systematisk kvinnlig könsstympning i Somalia, värre än alla dräggiga raggningsförsök på krogen, värre än chefens nyp i rumpan på kontoret - Mannen dissar kvinnan.
Inget gör kvinnan mer kokande av ilska, mer frustrerad, mer hatisk mot män än när mannen inte är sexuellt attraherad av henne.
Detta fenomen är också tabubelagt.
Citera
2019-01-19, 11:16
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, jag frågar kvinnor vad de anser, det är en del av topic. Andra var också välkomna med ståndpunkter. När ni kvinnor svarar, så avslöjar ni er själva och ni begriper det inte ens. Lite roande, och en mycket pedagogisk uppvisning för unga killar, som sagt.

Ni kvinnor är inte vana att bli granskade i sömmarna, det märks. Ni har kommit undan med mycket skit. Men det är andra tider nu. Skitstormen ni riktat mot vita män i decennier håller på att ändra riktning 180°.

Nu återgår vi till topic sockertoppen!

Och det är ditt syfte med tråden? Att unga killar ska hatar kvinnor, och stanna hemma i pojkrummet eller importera en asiat som du tydligen har gjort? Tveksamt om någon svensk kvinna skulle stå ut med ett människa som du, kan inte tro det.
Citera
2019-01-19, 11:35
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det stämmer. Det intressanta är också hur mycket energi kvinnor lägger på att förbjuda alternativa utloppskällor för manlig sexualitet. Rena förtrycket och förföljelsen av manlig sexualitet pågår faktiskt.

Intressant också att kvinnor bedömer 80 % av alla män som "under medel". Rena rama narcissismen. Nåja, notan får betalas när fertiliteten och attraktiviteten avtar hos kvinnan.

För egentligen evolutionen, som jag gissar du förespråkar, då är det helt normalt att hanen trycka in penis i analen, eller sprutar sin sperm i huvudet på honan.
Citera
2019-01-19, 11:52
Avstängd
TantRossins avatar
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Fast man förstår ju att de tycker så. Det är bara en massa gamers, hipsters, fjollor, och bittra gnällgubbar. Dessutom verkar ju de flesta ha nån form av porr- eller runkberoende, vilket förstås inte hjälper.

Men sen finns det ju de som är bittra och önskar kvinnor illa, talar illa om dem, och suktar efter horor... att såna snubbar nobbas är ju inget att förvånas över.[/QUOTE

Som TS är till exempel, han är så arg på den SVENSKA kvinna, att han fick importera en asiat, antagligen en entreprenör
Citera
2019-01-19, 12:03
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrikkFukk
Kvinnans sexuella makt är ju beroende av hennes ålder också. Ju äldre hon blir desto mer falnar den. Att bli lämnad av sin man för en yngre kvinna lär vara nightmare fuel.

Nope. Så är det inte. Min mormor fick sex erbjudande helt upp i 70 års ålder Men det finns faktiskt annat och göra i livet än och gnugga genitalier på varandra. Det ekonomiska aspekten kan vi se bortifrån.
Citera
2019-01-19, 13:18
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Jag tror att du blandar ihop värderingar för olika förhållanden,ett tillfälligt sexuellt förhållande har ju inte samma moraliska krav på sej som ett fast förhållande.

Samtidigt så får ju vi lite äldre män känna ett ansvar när vi får förtroendet att "lägra" en ung nyfiken kvinna, så hon får en njutningsfylld upplevelse.

Nej, tänkte inte en tanke om förhållande alls, detta är ju en tråd om en "öppen köttmarknad" där konkurrens råder bland sliddjur!

Sedan finns det ju brudjävlar som medvetet lägger sig i ett förhållande och slåss om killen..
Citera
2019-01-19, 13:38
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Nej, tänkte inte en tanke om förhållande alls, detta är ju en tråd om en "öppen köttmarknad" där konkurrens råder bland sliddjur!

Sedan finns det ju brudjävlar som medvetet lägger sig i ett förhållande och slåss om killen..
Konkurrens är bra, även den mellan "Sliddjur". Men utvecklas det intriger,då kan det bli jobbigt. Okomplicerat knulla är bäst.👍
Citera
2019-01-19, 13:53
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Nope. Så är det inte. Min mormor fick sex erbjudande helt upp i 70 års ålder Men det finns faktiskt annat och göra i livet än och gnugga genitalier på varandra. Det ekonomiska aspekten kan vi se bortifrån.
Jasså hon fick napp? På vilken sajt då? Body Contact eller. Accepterade eller nobbade hon? Kanske inte så vanligt med en Ons. Rövpulning på en 70 års tant.
Citera
2019-01-19, 13:57
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittPorrKonto
Väldigt intressant argumentation. Jag har inte tagit någon som helst skada, tvärtom. Jag har lärt mig nya saker och fått upp nya erfarenheter tack vare att sälja sex. Har en helt annan syn på kvinnor numera än innan.

Synen på prostitution handlar inte om sexuell konkurrens, utan om finansiell konkurrens. Den som är finansiellt stadgad har en fördel som andra inte har. Detta försöker fattigare människor sudda ut genom att hävda kärleken och utseendet. Men det kommer fortfarande ner till samma resultat, kvinnor söker finansiell säkerhet genom livet. Och män försöker hävda sig som att de är det bästa valet.

Vilken nya saker? Att bli sprutat i ansiktet och fist knullat?
Nej, vi har staten, om vi inte kan försörja oss, ingen kvinna behöver sälja sin kropp för mat och tak över huvudet. Detta är också rimligt, eftersom det på demokratiskt sätt är bestämd, att vi ska ha ett kapitalistisk system.
Citera
2019-01-19, 14:05
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Jasså hon fick napp? På vilken sajt då? Body Contact eller. Accepterade eller nobbade hon? Kanske inte så vanligt med en Ons. Rövpulning på en 70 års tant.

Fick napp? Förstått som att hon låg med mannen? Hon kastade ut fanskapet för jävlan! Det var före dejting sajts, där folk träffas på krogen ( min mormor var kvartals alkis )
Senast redigerad av TantRossin 2019-01-19 kl. 14:10.
Citera
2019-01-19, 14:16
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Fick napp? Förstått som att hon låg med mannen? Hon kastade ut fanskapet för jävlan! Det var före dejting sajts, där folk träffas på krogen ( min mormor var kvartals alkis )
Jaha..... Där ser man! Sex mellan desperata å alkisar är nog ingen bra kombo.💨💨💥
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in