Citat:
Ursprungligen postat av
Ollonet
Har du tänkt på det att dom värsta kvinnohatarna är importerade av dig och dina medsystrar. Dom ber 5gånger om dagen om dom inte sitter på Cafe och ser till att kvinnorna håller sig hemma. Vänta bara tills dom startar ett parti och får inflyttande i samhället.
Har du tänkt på att alla partier arbetat för invandring och särskilt moderaterna. Och har du reflekterat över det faktum att kvinnor inte fått särskilda valsedlar med enhörningar och sockervadd prydd av texten: Ja, kontra, Nej till invandring?
Skyll inte på kvinnor för vad män själva gjort. Som sagt så är majoriteten av politikerna män. Dessutom handlade tråden om kvinnlig konkurrens med massor av kvinnofientlighet, inte om mäns känslor av konkurrens gällande andra män. Ni är genomskådade. Kvinnor har valt bort er och ni vill att kvinnor därför ska råka illa ut för att vilja ha er (behöva den odugliga) i illa dold kognitiv dissonans.
Jag har känt en mängd muslimer men inte en enda som ber fem gånger om dagen. Och fan vad ni snackar om caféer. Jag bryr mig inte om vem som sitter vart. Jag lever i mitt eget liv. Sedan kan man undra hur många fel ni har? Exempelvis så svarade jag någon om det gällande khatrökning på fik och gissar att det är därifrån du yrar om caféer eftersom jag beviserligen inte bryr mig eller snarare att du missförstod mitt förskräckta inlägg? Det var spydigt. Man tuggar khat och skulle det rökas hela dagarna behöver man göra brasor gissar jag på. Det är buntar med grenar typ.
Så det där plocket från ett tidigare inlägg tar inte på mig. Du känner inte mig heller. Du vet inte vad jag klarar eller inte i motgångar eller hur jag reagerar när det gäller. Under tiden som det inte gör det, går jag i allra mjukaste jag utan att oroa mig för framtiden. Det som kommer, kommer. Bara jag slipper manliga Drama Queens innan. Jag drog en glasburk skott (bara till luftgevär) i min styvfars huvud när jag var femton. När jag var sjutton tog jag två sopsäckar och drog ihop hans tillhörigheter och meddelade att han inte längre bodde hos oss. När jag var nitton gav jag honom två val. Lev eller dö. Dvs om han någonsin mer slog min syster eller hunden. Jag behöver inte någon man och skulle aldrig konkurrera med en annan kvinna. Om det inte passar, fuck it. Kan du inte uppföra dig, fuck you.
Det enda män likt dig kan är att slå kvinnor, barn och djur. När det gäller är ni bräkande får och livrädda att stå ensamma. Det är därför du svarade mig precis som att människor inte är elaka för att andra förtjänar det utan för att de mår bra av det. Det enda de flesta vågar är att slå på den de kommer komma undan med att slå på. I grunden är de fega och ditt inlägg är som så många andras, stupande av rädsla och feghet som den illasinnade lusten att få se andra skadas om ni inte får chansen att skada dem själva. Patetiskt.