Citat:
Ursprungligen postat av
Grandi
Men om du tror att bilen stod där igår borde det väl vara is på rutorna, bara en fundering. Vet man någon ålder på barnet någon trodde sig sett en barnvagn.
Ja kanske inte samma bil. Men reagerade på att det stod en vit skåpbil ensam ute till höger på parkeringen när byggarbetet är mer till vänster och det var enda bilen på hela parkeringen. Men kan vara en slump och kanske var en byggarbetare som av någon anledning parkerat mer till höger.
Om jag ser rätt på bilden var det ungefär där den bilen (om det inte var samma) stod också. Inte omöjligt men höga odds.
Orkar inte åka dit nu men visst är inte jobbet klart där? Pågår lite byggarbete fortfarande?
Tror som någon annan skrev att mordet skett någon annanstans och att mördaren kört dit bilen. Om mördaren utfört dådet där är risken rätt stor att någon sett det.
Citat:
Ursprungligen postat av
shockhead
Flatenbadet tillhör Skarpnäcks Stadsdelsförvaltning som ligger på Björkhagsplan 6. (enl ENIRO)
Herregud... Tillhör? Det är Skarpnäcks Stadsdelsförvaltning som *trumvirvel* förvaltar Flaten. Har ingenting med saken att göra. Flaten tillhör inte Skarpnäck. Kan folk släppa geografin nu? Jag förklarade i mitt förra inlägg hur det ligger till. Återgå till topic.