2019-01-17, 11:32
Medlem
Första diagnos Ptsd två år efter rånet, andra diagnos schizofreni 4 år efter rånet, paranoid schizofreni 10 år efter rånet. Problematiken är att jag ser män i yngre medelålder som onda orcher, när jag går på stan ser jag många orcher stresspåslaget ger mig smärta i form av stickningar o hugg på högra sidan av kroppen. Stress i alla lägen är starkt negativt, att träffa människor o intryck från händelsen (rånet) det var en syrier i yngre medelålder som rånade. Hjälp av psykiatrin: medicin totalt nedtryckt av psykofarmaka, speciellt antipsykotisk medicin men nu på senaste även dopamin höjande (voxra). Varje gång psykoser har uppstått har det varit efter ca 4-5 dygns dålig sömn ofta förknippad med otrygghet av att orcher eller någon annan fysiskt ska tränga sig in i bostaden o skada. Psykiatrisk status stabil eftersom jag utsätter mig för minimal stress o kontakt med psykiatrin. Psykiatrin har med dom medel dom kan försökt hjälpa till men alla ggr har hjälpen bestått av ett par askar olika mediciner som dom anser ska göra så att jag uppnår min fulla potential. Jag känner ett starkt hat mot samhället o mot de som styr det här landet, är jag en i mängden? Hur ska jag någonsin kunna slappna av i offentliga miljöer? Hur ska jag göra? för jag kan ju lika bra flytta långt bort från stress o påverkan i en skog.
Senast redigerad av Kryptobonden 2019-01-17 kl. 11:50.
Citera
2019-01-17, 11:41
Medlem
Det känns som min stressnivå ökar något när du skriver att du undviker psykiatrin.
Citera
2019-01-17, 12:08
Medlem
Jag har nästan bara mitt hat o jag anser att psykiatrin är staten = globalisterna dom onda
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Det känns som min stressnivå ökar något när du skriver att du undviker psykiatrin.
Citera
2019-01-17, 12:30
Avstängd
MrBabyBoys avatar
Vad hände när du blev rånad? Hur gick det till?
Citera
2019-01-18, 02:10
Medlem
Mitch-Moons avatar
Svensk psykiatri skall du absolut undvika!

Inkompetenta fascistoida fetma-åsnor som ställer till det betydligt mer än vad dom hjälper.
När dom i sin självgodhet och narcissism har tagit sådana felbeslut att dom raserat och ödelagt människors liv så vägrar dom inse vad dom orsakat och skiter fullständigt i att ta ansvar för konsekvenserna.
Att inte fler anställda inom psykiatrin får sina legitimationer ryckta och blir åtalade, är en skam för det här landet och en stor anledning till att jag vill flytta utomlands för gott.
Senast redigerad av Mitch-Moon 2019-01-18 kl. 02:14.
Citera
2019-01-18, 04:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mitch-Moon
Svensk psykiatri skall du absolut undvika!

Inkompetenta fascistoida fetma-åsnor som ställer till det betydligt mer än vad dom hjälper.
När dom i sin självgodhet och narcissism har tagit sådana felbeslut att dom raserat och ödelagt människors liv så vägrar dom inse vad dom orsakat och skiter fullständigt i att ta ansvar för konsekvenserna.
Att inte fler anställda inom psykiatrin får sina legitimationer ryckta och blir åtalade, är en skam för det här landet och en stor anledning till att jag vill flytta utomlands för gott.

Personlig erfarenhet, med tanke på din signatur?
Citera
2019-01-18, 10:27
Medlem
Rånet var utdraget, jag fick hämta pengar under dödshot med efterföljande polisjakt under ca 60 min. Jag sov väldigt dåligt under följande natt efter rånet, dagen efter såg jag rånaren i T-banan, jag ser deras mörka hår o mörka ögon. På skattningsskalan på Ptsd har jag näst högsta resultat, ändå har psykiatrin fått min sjukdom till paranoid schizofreni. Försäkringar har inte gällt för det inträffade.
Senast redigerad av Kryptobonden 2019-01-18 kl. 10:29.
Citera
2019-01-18, 13:51
Medlem
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kryptobonden
Rånet var utdraget, jag fick hämta pengar under dödshot med efterföljande polisjakt under ca 60 min. Jag sov väldigt dåligt under följande natt efter rånet, dagen efter såg jag rånaren i T-banan, jag ser deras mörka hår o mörka ögon. På skattningsskalan på Ptsd har jag näst högsta resultat, ändå har psykiatrin fått min sjukdom till paranoid schizofreni. Försäkringar har inte gällt för det inträffade.
Det är ju det jag säger, bryt kontakten med det fascistoida moderatslöddret. Dom kommer att döda dig.
Citera
2019-01-18, 15:12
Medlem
Mitch-Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Personlig erfarenhet, med tanke på din signatur?
Ja, jag är ett vandrande dödsfall.
Jag lever fysiskt men jag är död på alla andra sätt, och det är något jag håller den svenska psykiatrin och konsultföretaget Zacco ansvariga för.
Senast redigerad av Mitch-Moon 2019-01-18 kl. 15:19.
Citera
2019-12-01, 22:07
Medlem
Mitt hopp är en strand i ett annat land Sverige har jag tröttnat på sedan länge jag är trött på både vänster o högerpolitik. Det verkar helt saknas förebilder i dagens samhälle man lyssnar på en lönnfet hip hop artist som röker hasch eller så ska man förundras över nån miljöprofet som tagits fram i någon kändisfamilj genom en reklambyrå. Jag styr nog hellre kosan ifrån det här kalla landet i framtiden det är min plan. Psykiatrin är ett skämt, politikerna är ett skämt det kalla vädret är likväl det som ett dåligt skämt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in