Citat:
Ursprungligen postat av
Missan27
Två barn mördades. Barnen hade en fin framtid. Dom led inte av obotlig cancer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Missan27
Däremot barnens påstådda sjukdomar var en lögn.
Detta är Agnes - den som du sett en enda gång i hela ditt liv och lyckats diagnostisera att hon varken är sjuk eller har ME.
Den du skrev var förstörd. Den som du förringar hennes sjukdom och lidande.
Den här unga tjejen som skriver är tonåring. Hon skriver på ett så vackert och balanserat sätt att man rent av förvånas.
Det finaste av allt är att hon inte jagar med hat. Det är rent och det är saknad.
Citat:
När jag tänker på dig så blir jag ledsen. Jag får en klump i magen och det känns som att hjärtat stannar. Hela jag känns tung och jag vill bara skrika ditt namn. Agnes.
Jag vill inte få en klump i magen av att tänka på dig. Jag vill ha en underbar känsla i kroppen och veta att jag kan höra av mig till dig och att du svarar. Veta att jag snart kommer få träffa dig. På söndag. Men så kommer det aldrig bli.
Du var en av de starkaste personerna jag någonsin träffat. Trots din sjukdom bar du på en av de finaste personligheterna i världen.
Ibland tänker jag på hur konstigt det är att du och jag hann bara känna varandra i ett år men blev ändå bästa bästa vänner. Men sen inser jag att det hade varit lätt för vem somhelst att bli vän med en sån fin tjej som du. Du blev min syster och min förebild.
Jag vill bara spola tillbaka tiden och hindra dina föräldrar att göra det de gjorde. Jag vill krama dig. Jag vill prata med dig. Jag vill titta på dig. Se dig blinka, se liv i dig. Men ibland kan man inget göra. Hur stor viljan än är.
Även fast du inte lever vill jag önska dig grattis på din 15:årsdag. Jag älskar dig så otroligt mycket. Och fast jag blir ledsen när jag tänker på dig vet jag att vi hade roligt ihop och minnena ger mig alltid ett litet leende. Hoppas att du tittar på mig. Älskar dig för alltid Agnes❤️🕯